تعداد بازدید: 2065

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 8 آذر 1389-8:18

فيلترگذاري آقاي رييس

رضايي فرح آبادي-رئیس شورای شهر ساری- در اظهاراتي عجيب و غيرمنتظره گفت:اخبار شورا از فیلتر روابط عمومی شورا اطلاع رسانی شود تا چنانچه شک و شبهه ای در خبر وجود دارد از این طریق برطرف شود.


به گزارش مازندنومه،با گذشت یکسال از ابلاغیه ایجاد شهرداری مناطق در مرکز استان، هنوز این مسئله عملا رخ نداده است.

شهردار ساری در این زمینه گفت:راجع به استقرار شهرداری ها مشکل مکان داشتیم که در کوی طبرستان اقدام به اجاره ساختمان کردیم.

 سید علی حجازی افزود: استقرار و اجرایی شدن شهرداری های مناطق پس از سفر رئیس جمهور انجام می شود.

وی یادآور شد: روز جمعه هفته جاری اسباب کشی برای استقرار در محل شهرداری های مناطق انجام شده و روز شنبه آغاز کاری شهرداری های مناطق است.

حجازی تصریح کرد: ساری 320 هزار نفر جمعیت دارد و نیاز است که شهرداری مناطق سه گانه داشته باشد اما در حال حاضر دو منطقه شهرداری فعال می شوند.

 به گزارش خبرنگار ما عضو شورای شهر ساری هم اظهار داشت : شهردار ساری نباید در ایجاد شهرداری های مناطق و تفویض اختیار نگرانی داشته باشد.

جمال باقری خاطرنشان کرد: خواسته های اعضای شورا فردی و شخصی نیست و انتظارات باید در قالب گزارش پیگیری شود.

 وی خواستار ساماندهی اراضی کمربندی های ساری شد و افزود: اراضی پیرامون کمربندی در چندسال آینده حاشیه نشینی را به همراه خواهد داشت و باید ساماندهی شوند.

رئیس شورای شهر ساری هم در سخناني گفت: فضای سالمی در شورا حاکم است و انتظار داریم رسانه ها هم مطالب را به همان صورت اظهار شده ، اطلاع رسانی کنند.

 مهدی رضایی فرح آبادی با بیان اینکه برخی رسانه ها ، فضای نامناسب از شورا را منعکس نکنند ،تصریح کرد: برخی سایت ها اقدام به انتشار تیترهای جنجالی از جلسات شورا می کنند که بعضا کم اهمیت ترین موضوع جلسه بوده است.

وی یادآور شد:در حالی که به فضای آرام در کشور نیاز داریم اما برخی دوستان رسانه ای با شورا نامهربانی می کنند و انتظار ما این است که اخبار شورا از فیلتر روابط عمومی شورا اطلاع رسانی شود و چنانچه شک و شبهه ای در خبر وجود دارد از این طریق برطرف شود.

 گفتنی است که رئیس شورای شهر ساری به محض ورود خبرنگار مازندنومه به جلسه علنی شورا ، اين حرف ها را بيان کرد.

نکته جالب توجه فيلترگذاري آقاي رييس در خبررساني وجريان اطاع رساني آزاد است.وي مدعي شده خبرها بايد بعد از تاييد روابط عمومي شوراي شهر در رسانه هامنعکس شود!!

تا کنون اين گونه اظهارات نسنجيده،حتي از سوي بالاترين مقامات ارشد استان و حتي کشور بيان نشده است.

گفتني است جلسه شورا علني است و خبرنگاران حق دارند همه مطالب بيان شده را بازتاب دهند،مگر اين که از سوي روابط عمومي يا اعضاي شورا گفته شود که مطلب خاصي را انتشار ندهند.انتخاب تيتر و سوتيتر و...نيز برعهده خود رسانه هاست و نه ديگران.

پيشنهاد مي کنيم اعضاي شوراي شهر ساري نسبت به اظهارات خود در جلسات شورا مديريت داشته باشند تا بازتاب آن ها در رسانه ها نگراني و واکنشي را به وجود نياورد.



    ©2013 APG.ir