تعداد بازدید: 2658

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 9 آذر 1389-9:18

احمدي نژاد آمد

گزارش لحظه به لحظه از ورود رييس جمهوري به ساري:هواپيماي حامل دکتر احمدي نژاد حوالي ساعت 9:5صبح در فرودگاه فرود آمد.رييس جمهوري حدود ساعت 9:15 دقيقه از روي پله لرزان ومتحرک هواپيما -که براي لحظاتي در جاي خود ميزان نشد-فرود آمد.(اين خبر تکميل مي شود)


به گزارش خبرنگار مازندنومه از فرودگاه دشت ناز ساري، ازساعت 8:30 صبح امروز هواپيماي حامل هيئت وزيران وارد اين فرودگاه شد که مورد مقامات استاني از جمله استاندار، معاونان استاندار و برخي مديران کل دستگاه ها قرار گرفتند.

هواپيماي حامل رييس جمهوري نيز حوالي ساعت 9:5صبح در فرودگاه فرود آمد.احمدي نژاد حدود ساعت 9:15 دقيقه از روي پله لرزان و متحرک هواپيما -که براي لحظاتي در جاي خود ميزان نشد-فرود آمد.

استاندار و نماينده ولي فقيه در مازندران داخل هواپيما رفتند و به او خيرمقدم گفتند.

بعد از ورود دکتر احمدي نژاد يکي از فرزندان شهدا به وي خيرمقدم گفت و گروه سرنانوازي صادق اسحاقي،  آهنگ محلي نواخت.البته ميکروفن خيرمقدم گويي نيز از بد حادثه دچار اشکالاتي شد!

کودکان گروه آييني زندگي(به مديريت علي حسن نژاد)نيز به اجراي نوروز خواني و خواندن سرود خيرمقدم به زبان محلي پرداختند که با استقبال رييس جمهوري مواجه شد ودکتر احمدي نژاد دستور داد نام کودکان هنرمند را به او بدهند.به دستور احمدي نژاد پاداش 650 هزارتوماني نيز براي اعضاي اين گروه در نظر گرفته شد.

بعد از اجراي اين مراسم شاد محلي،رييس جمهوري نزد خبرنگاران رفت و اولين گفت وگوي کوتاه خود را با آن ها انجام داد و سپس حوالي ساعت 9:30 سمت استاديوم به راه افتاد.

وي در جمع خبرنگاران، مازندران را ديار مردم و زنان مؤمن، پاك ، آسماني و مركز نشر و گسترش اسلام علوي و ناب قلمداد کرد.

احمدي نژاد گفت: در مازندران عالمان، عارفان و قهرمانان بزرگ و كساني رشد و تعالي يافته‌اند كه بخش مهمي از تاريخ سياسي ايران را رقم زده‌اند.

او مازندران را مركز تلاش خستگي‌ناپذير دانست و افزود: استان مازندران براي ملت ايران منفعت مادي و معنوي دارد.

رئيس‌جمهوري گفت:مازندراني‌ها در تمام صحنه‌هاي سرنوشت‌ساز حضوري مؤثر دارند و مازندراني‌ها در همه مأموريت هاي بزرگ سربلند بيرون آمدند.

در خيابان منتهي فرودگاه جمعيت قابل توجهي منتظر ديدار احمدي نژاد هستند.در لحظه مخابره خبر و هنگام خروج رييس جمهوري از فرودگاه،مسير خروجي با ازدحام جمعيت و ترافيک مواجه است.يکي از شهرندان ساروي نيز در خروجي فرودگاه اقدام به ذبح يک راس گاو کرده است.

در مسير پارچه نوشته ها و بنرهاي متعددي مشاهده مي شود که روي برخي از آن ها نوشته شده:ته خسه تن بلاره/ ما می توانیم/خداقوت فرزند ملت/امید ما محرومان/دولت اقدام خدا قوت،مردی از جنس مردم و...

عکس هاي مشترک رييس جمهوري و کردان نيز در مسير به چشم مي خورد و از مردم دعوت شده در مراسم سالگرد او که عصر امروز برپا مي شود شرکت کنند.

ستاداستقبال مردمی دکتر احمدي نزاد نيز بنرهايي با نوشته هاي "اندکی صبر سحر نزدیک است"مشاهده مي شود.

در بنري از قول سيد حسن نصرالله آمده که:نفس های شما بوی امام خامنه ای می دهد.بنري نيز از طرف مردم کياپي-زادگاه هادي ابراهيمي،معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران-نصب شده که روي آن به احمدي نژاد خوش آمد گفته اند.

به گزارش خبرنگارجمعیت زیادي در طول مسیر ایستاده اند.بچه هاي مدارس روستاي لاليم که در مسير عبور کاروان قرار دارد، با لباس متحدالشکل و شیرینی به دست،حضور رييس جمهوري را جشن گرفته اند.

حضور نيروي انتظامي نيز در طول مسير چشمگیر است و تاکسي ها در مسير تردد نمي کنند.از فرودگاه و در طول مسير شهر ساري، گروهي از موتورسواران مانوري را به اجرا درآورده اند و کاروان را همراهي مي کنند.

اول پل تجن ساري ماشيني براي جمع آوري نامه هاي مردم قرار گرفته است و در اين مکان ميزان پارچه نوشته ها و پلاکاردها کم تر شده است.

رييس جمهوري و هيئت همراه ساعت 11:30 صبح با ازدحام جمعيت استقبال کننده، بر روي پل زغال چال متوقف شد.اين توقف هاي ناخواسته بارها در طول مسير به وجود آمد و حرکت کاروان رييس جمهوري را کند کرد.سرانجام بعد از 150 دقيقه،در ميان ازدحام جمعيت مردم ساري وروستاهاي مسير،دکتر احمدي نژاد به ابتداي شهر ساري رسيد،در حالي که زمان تردد در اين مسير به 30 دقيقه هم نمي رسد.

***

به گزارش خبرنگار ديگر ما مردم ساري هم از صبح در مسير استاديوم متقي منتظر ورود رييس جمهوري به شهر هستند.حوالي ساعت 9 صبح نيز برخي به سمت استاديوم-محل سخنراني دکتر احمدي نژاد-در حال دويدن هستند.

مسير نيز به وسيله نيروي انتظامي بسته شده است و حدود ساعت 9 صبح ترافيک شديدي در ميدان امام ساري مشاهده مي شود.

بر اساس اين گزارش برخي در خيابان مشغول نگاشتن نامه به رييس جمهوري هستند.تعدادي از دانش آموزان نيز با پرچم هايي در دست به سمت استاديوم در حال حرکتند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما پيرمردي به همراه چند جوان،پيش از ورود دکتر احمدي نژاد به شهر مشغول پخش عکس هاي رييس جمهوري هستند.آن ها به مردم در حال تردد مي گويند که با دست خالي به ورزشگاه نرويد.

تا ساعت 9:30 امروز در ورودي ورزشگاه هنوز باز نشده بود و خبرنگاران را از در ديگري به داخل استاديوم راهنمايي کردند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار مازندنومه،با وجود بسته بودن در تا لحظه مخابراه خبر،پيرمردي به زور قصد داشت داخل استاديوم متقي شود که ماموران مانع از ورود او شده اند.اين مرد سالمند ساروي مي گويد:از صبح زود به اينجا آمده و بايد داخل شود و ديگر نمي تواند معطل بماند.

برخي خبرنگاران زن که از صبح جلوي در ورودي استاديوم متقي ايستاده اند،تا ساعت 11:30 موفق به ورود نشده بودند.آن ها بعد از راي زني و تلاش هاي فراوان موفق به ورود شدند اما اجازه نيافتد در جايگاه خبرنگاران مستقر شوند.

مسير ميدان ساعت تا ورزشگاه متقي شلوغ گزارش شده است.مردم تا لحظه مخابره خبر(ساعت 12)هم چنان در ورزشگاه حضور دارند و منتظر ورود دکتر احمدي نژاد هستند.

هادي ابراهيمي-معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران- ساعت 12 به ميان مردم منتظر در ورزشگاه متقي آمد تا براي آن ها سخنراني کند.صحبت هاي ابراهيمي ساعت 12:10 آغاز شد.رييس جمهوري هنوز به ورزشگاه نرسيده است.

ابراهيمي در سخنان خود از مردم انقلابي ساري که در يک روز گرم به اسقبال رييس جمهوري آمده اند وساعت ها منتظر مانده اند عذرخواهي کرد.

وي گفت:مهندس طاهايي به من ماموريت داده اند که به جمع شما بيايم و از حضورتان تشکر و بابت انتظارتان عذرخواهي کنم.

احمدي نژاد حدود ساعت 12:30 به خيابان فردوسي ساري رسيد.او سوار بر ماشين سر باز،با مردم احوال پرسي مي کند و براي شان دست تکان مي دهد.ماشين ارتباطات مردمي نيز نامه هاي مردم را جمع آوري مي کند.اين ماشين حدود ساعت 12:15 از ميدان ساعت عبور کرد.


  • شنبه 20 آذر 1389-0:0

    مردم مازندران فهیم و غیور پاسدار ارزشهای نقلاب و خون شهیدان و عزیزانشان هستندو استقبال گرمی از دکتر احمدی نزاد کردند تا به دنیا بفهمانند که ایرانی بیدار و زنده است

    • زهیرموسویپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

      شما خسته تن ره بلاره
      دمتون گرم جالب بود
      از مشهد

      • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

        جناب " هم استانی ات"
        سایت مازندنومه با نظرات من مشکل داره.
        در همین صفخه، بنده 2 کامنت گذاشتم که یکی از آنها روایتی از حضرت علی (ع) بود که حذفش کردند! و دیگری خبری است که در پایین منتشر شد در آنجا دلایل حرفم را نوشتم ولی باز هم سایت مازندنومه آن را کامل منتشر نکرد و باعث نتیجه گیری بی پایه از طرف شما شد.
        این پیام رسانی یکطرفه خودخواهی است و چرا از صدای منتقد تنفر دارند.
        "به امید مازندرانی آزاد و به دور از سانسور و چماق"

        • هم استاني اتپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

          [جناب مازيار. بدا به حال كسي كه فكر مي كند مردم شريف استانش چون با افكار او همراه نيستند پس بي سوادند. چه قضاوت حيرت آوري. چه خودخواهي هولناكي. مردم مازندران آنقدر شريف و عزيز و مهربان هستند كه از كنار اين جمله تو با لبخند خواهند گذشت و مهربانانه برايت بهترين ها را آرزو مي كنند.

          • سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

            ممنون متشكر از خبر رساني لحظه به لحظه استفاده كرديم.

            • سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

              خوش آمديد.اميدوارم در دیار مهربانی ها به شما خوش بگذرد

              • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

                سطح سواد و آگاهی در بین مردم مازندران بسیار کم است(...)


                ©2013 APG.ir