تعداد بازدید: 2094

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 آذر 1389-12:25

ابراهيمي:استقبال مردم بي بديل بود

ابراهيمي-معاون سياسي و امنيتي استاندار- در سخنان خود در استاديوم متقي ساري، از مردم انقلابي که در يک روز گرم به اسقبال رييس جمهوري آمده اند وساعت ها منتظر مانده اند عذرخواهي کرد.-رييس جمهوري وارد ورزشگاه متقي شد.(اين خبر تکميل مي شود) 


به گزارش خبرنگار مازندنومه،معاون استاندار که حاوي ابلاغ سلام رييس جمهوري و پيام عذرخواهي استاندار بود،ساعت 12 به جمع مردم منتظر در استاديوم متقي آمد.

وي در سخنان کوتاه خود گفت:مهندس طاهايي به من ماموريت داده اند که به جمع شما بيايم و از حضورتان تشکر و بابت انتظارتان عذرخواهي کنم.

وي افزود:دکتر احمدي نژاد برآمده از ملت و گفتمان انقلاب است و به شما مازندراني ها عشق مي ورزد،همان طور که شما به او علاقه منديد.

ابراهيمي در استاديوم متقي و در ميان مردم منتظر گفت: شما مردم قدرشناس حماسه بی بدیلی خلق کرديد و من بابت تاخير به وجود آمده عذرخواهی مي کنم،چرا که در طول مسير چندين بار خودروي حامل ريييس جهور به خاطر استقبال بيش از حد شما مردم متوقف شد.

دقايقي بعد از سخنراني ابراهيمي و در ساعت 12:35 نيمروز،رييس جمهوري وارد ورزشگاه شد و قرار است تا لحظاتي ديگر براي مردم سخنراني کند.

تا لحظه مخابره خبر(12:40) هنوز سخنراني دکتر احمدي نژاد شروع نشده و مردم مشغول تکرار شعارهايي هستند که از جايگاه و توسط مجري برنامه سر داده مي شود.

در حدود ساعت 13 بعد از سخنان و خيرمقدم آيت الله طبرسي-نماينده ولي فقيه در استان مازندران-که بخشي از آن به زبان محلي بيان شد،استاندار مازندران ضمن تشکر از مردم،به رييس جمهوري خيرمقدم گفت.بعد از اظهارات کوتاه مهندس طاهايي،رييس جمهوري سخنان خود را آغاز کرد.

 برخي از مردم در همان فضاي چمن ورزشگاه مشغول اقامه نماز ظهر وعصر شدند.در ميان جمعيت دانش آموزان زيادي مشاهده شدند.

به گزارش خبرنگار ما در خارج ورزشگاه يکي از خانواده هاي محل،شيلنگ آب را به خيابان آورد و مشغول آب دادن به مردم شد.هواي امروز مرکز استان گرم بود و مردم به خاطر انتظار چند ساعته دچار تشنگي شدند.

 اما خبري هم از روابط عمومي شهرداري ساري به دست ما رسيده مبني بر اين که مصطفی محمد نجار -وزیر کشور- صبح امروز و در نخستین دقایق از سفر دولت به مازندران، ضمن تاکید بر اهمیت شهر ساری به عنوان مرکز مازندران از توجه ویژه دولت در سفر دو روزه خبر داد.

وزیر کشور در محل اجرای پل روگذر حضرت ولی عصر(عج) در ساری که به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری شمال کشور شناخته شده است، افزود:«ساری به عنوان مرکز مازندران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اجرای چنین پروژه هایی در این شهر حقیقتا مایه مسرت و سرافرازی ست.»

 وی گستردگی توجه دولت به ساری را در موارد مختلف ارزیابی کرد و اظهار داشت:«برای ما در ساری بحث حمل و نقل،عمرانی و حتی چهره شهری دارای اهمیت است بنابر این در جلسه امشب هیات دولت در ساری مصوبات مهمی برای این استان در نظر گرفته خواهد شد.»

اما باخبر شديم در جریان استقبال پر شور مردمی و دیدار با رییس جمهوري دکتر احمدی نژاد ،متاسفانه دانش آموزی به وسیله یکی از خودرو ها زیر گرفته شد.

شنیده های خبرنگار مازندنومه حاکیست:این دانش آموز که برای استقبال از رییس جمهور در مسیر بادله ایستاده بود ،هنگام گذشتن يکي از خودروها به دلیل ازدحام جمعیت حاضر به سمت ماشين هل داده شد و از ناحیه پا به شدت مصدوم شد. این دانش آموز مصدوم به بیمارستان حکمت ساری منتقل شد و تحت عمل جراحی و مداوا قرار گرفت.



    ©2013 APG.ir