تعداد بازدید: 2264

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 آذر 1389-14:49

استان همه زیبایی ها

رييس جمهوري در ورزشگاه متقي ساري گفت:مازندران سرزمین علم ، عرفان و فرهنگ است-مازندران کانون عاطفه عشق پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر است-می خواهم بدانم از چه ساعتی اینجا منتظر هستید ؟ لابد خسته شده اید؟-50 سال حقوق ملت ایران در جیب یک عده اقلت رفت.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،محمود احمدی نژاد در ورزشگاه متقی ساری،با اشاره به اين که خدای بزرگ را سپاسگزار است که بار دیگر توفیق حضور در استان سرفراز و زیارت مردم مومن و انقلابی و استوار چون کوه دماوند مازندران را عنایت کرده،افزود:مازندران سرزمین علم ، عرفان و فرهنگ است و جان های مردم این دیار و ، دهه ها و سده ها است که از چشمه سار فرهنگ ناب علوی سیراب می شود.

رييس جمهوري ادامه داد: مازندران خاستگاه اندیشه علوی و مردان و زنان فداکاری است که بخش مهمی از فرهنگ و استقلال و عظمت ملت ایران را رقم زدند.

 رئیس دولت با بیان اینکه مازنی ها تربیت یافتگان و پیشگامان مکتب علوی و اسلام ناب محمدی هستند یادآور شد: زیبایی روح ، اندیشه و اخلاق و زیبایی طبیعیت ، مازندران را به استان همه زیبایی ها تبدیل کرده است.

 وی با اشاره به اینکه مردم مازندران سهم خود را به تاریخ فرهنگ و تمدن پر افتخار ملت ایران ادا کردند افزود: مازندران کانون عاطفه عشق پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ما رئيس جمهور مازندران را گنجینه مادی و معنوی پایان ناپذیر ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم مازندران از جمله کسانی هستند که همه وجود و زندگی شان ، برای ملت ایران و بشریت، سرشار از برکت نعمت و فایده است.

 احمدی نژاد خطاب به مردم گفت می خواهم بدانم از چه ساعتی اینجا منتظر هستید ؟ لابد خسته شده اید؟ وی وقتی جواب نه مردم را شنید ادامه داد: مطمئن باشم خسته نشدید؟ پس چه کسی خسته است و مردم سر دادند دشمن.

 احمدی نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای تاریخ تاکنون مهمترین مساله جوامع حکومت بوده است و دعواهای اصلی تاریخ بر سر حکومت بوده است.

وی مشکلات بشر در طول تاریخ و عقب ماندگی جوامع را ناشی از همین مسئله دانست و گفت: حاکم بودن انسان های ناشایست بر سرنوشت ملت ها از عوامل غقب ماندگی و رشد نیافتن جوامع است.

احمدی نژاد یادآور شد: هر مقدار حاکم کمال یافته تر باشد راه رشد برای یک ملت هموارتر است .

وی راه حل مشکلات بشر را بازگشت به امامت و ولایت دانست و افزود: امروز اگر امام عصر حاکم باشد جهان سرشار از عشق و عدالت خواهد بود و همه غصه ها و مشکلات تاریخ بشر به پایان خواهد رسید.

 احمدی نژاد خاطرنشان کرد: از نظاب مردم ایران به قدرت های فاسد جهانی می گویم ملت ایران شما را به فرهنگ ولایت و امامت دعوت می کند و این هدیه آسمانی است که ملت ایران به شما ارائه می دهند اگر بپذیزید در مسیر نجات قرار خواهید گرفت و اگر پافشاری کنید به زودی از تخت استکبار به زیر کشیده می شوید.

 وی با اشاره به اینکه طرح های بزرگ و بسیار مهمی در دست برنامه ریزی دولت است افزود: این طرح ها ، مردمی و عدالت محور است که برای همه ملت ایران در همه جا مفید و سازنده است.

 احمدی نژاد از جمله این طرح ها را اجرای هدفمندسازی یارانه ها عنوان و تصریح کرد: اجرای این قانون یک گام بلند به سمت عدالت و احقاق حق ملت ایران و پایان دادن به یک تبعیض 50- 60 ساله است.

وی اظهارداشت : 50 سال حقوق ملت ایران در جیب یک عده اقلت رفت و امروز زمان آن رسیده که با کمک مردم و به لطف خدا ، حقوق مردم را به دست شان برسانیم.

 احمدی نژاد گفت: دولت مصمم است با همکاری و ایستادگی ملت و بدون کوچک ترین آسیبی به آحاد ملت ، طرح هدفمندی را به جلو ببرد.

 وی با اشاره به برخی شایعات در صورت کوتاه مدت بودن اجرای قانون هدفمندی تصریح کرد: با کمک مردم در اجرای قانون هدفمندی به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که تا 50 سال دیگر ، کسی نتواند احقاق حقوق ملت را با مشکل مواجه کند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه در گام نخست اجرای طرح هستیم یادآور شد: با اجرای کامل قانون هدفمندی ، پرداختی به مردم دو برابر مبلغ فعلی خواهد شد و هیچ کس نمی تواند یک ریال از حقوق مردم ایران را به جیب دیگران سرازیر کند.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،رئیس دولت دهم با اشاره به اینکه مازندران به لحاظ فرهنگی ، نیروی انسانی و طبیعت این استعداد را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن به پیشرفته ترین استان کشور با الگوی پیشرفت برای همه استان های کشور تبدیل شود گفت: در دو سفر قبلی تصمیماتی گرفته شد و برخی از مصوبه ها اجرایی شده و برخی هم در حالت اجرا هستند.

 وی با اشاره به اینکه ممکن است در اجرای برخی از پروژه ها موانعی باشد تصریح کرد: در جلسه هیات دولت سعی بر برطرف کردن موانع است.

وی یادآور شد: در دو سفر قبلی بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده یعنی 5/5 برای دوره مشابه قبل ، هزار و 630 کارخانه و کارگاه یا فعال شده و یا در دست احداث هستند اما با همه این مسائل هنوز جمعی از جوانان تحصیل کرده فرصت پیدا کردن شغل شرافتمندانه را نیافته اند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه در سفر سوم تصمیمات گسترده تری گرفه خواهد شد افزود: در بخش مسکن ، آموزش و در بخش ایجاد اشتغال برای جوانان مازنی ، با تصویب دولت طی امسال و سال آینده 40 کارخانه بزرگ صنعتی برای اشتغال جوانان ایجاد می شود .

 وی گفت: در خدمت هستیم تا رفع مشکلات کشور رفع مشکلات نفر به نفر مردم مازندران.

گفتني است سخنراني دکتر احمدي نژاد حدود ساعت  13:40پايان يافت.


  • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 9 آذر 1389-0:0

    جناب دکتر احمدی نژاد

    رئیس جمهور محترم ایران

    سلام ، به سرزمین سبز مازندران خوش آمدی


    سال ها بود که مازندران در پشت پوست سبزش پنهان بود ، آنچه داشت و به آنچه افتخار می کرد مواهب خدادادی بود و خاطره های جوانان جنگ و انقلاب ؟

    اما شاید وقتش رسیده که دستور فرمایید : تا کارشناسان و هیات همراه بررسی کنند که چرا؟

    1- از فضای سبز و جنگل های شمال چقدر باقی مانده و چرا؟

    2- تراکم جمعیت در شهرهای مازندران چقدر است و ضریب اشتغال چقدر؟

    3- فضای شهری و معماری نوین در کدام برنامه بلند مدت قرار است در این منطقه اجرایی گردد و تا کی مردم نظاره گر خیابان هایی با تردد بزرگراه ها باشند و چرا؟


    4-و .....

    خواهش دارم دستور فرمایید در یکی از سایت های معتبر مازندران ، خواسته های آنها شناسایی شود و برای بهبود اوضاع دستور های لازم را عنایت بفرمایید.

    پایان آنکه ، از شما که رئیس جمهور مردمی مردم هستید و با جماعت کم درامد جامعه تعامل دارید توقع داریم که دستور رسیدگی بفرمایید ، شاید بار دیگر این فرصت برای مردم مازندران تکرار نشود .

    پیشاپیش ممنون و سپاس گذاریم .


    ©2013 APG.ir