تعداد بازدید: 2202

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 10 آذر 1389-1:10

مشتري آخر شب

‌210 مصوبه در انتهاي شب؛خبرنگاران ساعت هاي طولاني در انتظار به پايان رسيدن جلسه هيئت دولت بودند و رحيمي ساعت 23:15 در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گفت:ما مشتري آخر شب هستيم-معان اول رييس جمهوري گفت:حماسه بزرگ مردم مازندران را فراموش نمي کنيم-


رحيمي پس از حضور در نشست خبري ، گفت :‌ما مشتري آخر شب هستيم.

 به گزارش خبرنگار مازندنومه،جلسه معاون اول رييس جمهوري با خبرنگاران سه شنبه شب برگزار شد.

 خبرنگاران ساعت هاي طولاني در انتظار به پايان رسيدن جلسه هيئت دولت بودند و رحيمي ساعت 23:15 سه شنبه شب در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گفت:ما مشتري آخر شب هستيم.

معاون اول رئيس جمهور اظهار داشت :‌ خدا را شاكريم كه هشتادمين سفر دولت به استان مهمان نواز و با مردمان خونگرم و سخاوتمند مازندران شكل گرفت.

 وي تصريح كرد: اين سفر همه اعضاي دولت را به خاطر استقبال بي نظير مردم از رئيس جمهور ، وادار كرد كه با تمام ظرفيت در خدمت اين استان ارجمند باشند.

رحيمي افزود:‌استقابل بي نظير باعث شد كه چاره اي جز اين نداشته باشيم جز اينكه از طريق خدمت صادقانه و بي منت به مردم مازندران ، بزرگواري ها را جبران كنيم.

 وي با بيان اينكه امروز گويي تمام مردم استان به استقبال رئيس جمهور آمده بودند،خاطرنشان كرد:‌مردم صميمانه با رئيس جمهوري حرف مي زدند و برخي با اسم كوچك وي را خطاب مي كردند و مي گفتند ما با شما هستيم.

 معاون اول رئيس جمهور گفت:‌حمايت ها و قدرداني ها و رفتار محبت آميز مردم مازندران ما را وادار كرد كه هميشه قدردان عزت و بزگواري مردم مازندران از زن و مرد ، پير و جوان و همه اقشار در همه زمينه ها باشيم و اميدواريم هرگز اين حماسه بزرگ مردم مازندران كه از فرودگاه تا استاديوم شهيد متقي به وجود آوردند ، فراموش نكنيم.

 وي افزود:‌رئيس جمهوري علاوه بر مصوباتي كه قبلا در كارگروه براي تصويب به هيئت دولت فرستاده شده بود ، اندازه مصوبات را در حد توان دولت افزايش داده و وزرا را مكلف كردند هرچه توان دارند در طبق اخلاص گذاشته و تقديم مردم مازندران كنند و اين به كار بردن همه ظرفيت دولت براي ساخت مازندران به نحو مطلوب است.

محمد رضا رحيمي خاطرنشان كرد:‌210 بند مصوبه در قسمت هاي مختلف صنعتي ، بازرگاني ، بهداشت و درمان و فرهنگ و ساير قسمت ها داشتيم .

به گزارش مازندنومه، وي با اشاره به 237 مصوبه دور نخست سفر اظهار داشت :‌قسمت اعظم مصوبه ها اجرايي شده و يا در دست اقدام است و مجموع 50 هزار ميليارد ريال ارزش مصوبات سفر نخست است.

رحيمي با بيان اينكه 229 مصوبه هم مربوط به سفر دوم بود كه 70 درصد اجرايي شده و يا در دست اجرا است، افزود:‌30 درصد باقي مانده كه بايد به اجرا درآيد و 60 هزار ميليارد ريال مجموع اعتبارات دور دوم سفر بوده است.

وي يادآور شد:‌در مجموع 11 هزار ميليارد تومان ارزش اعتباري دو سفر است كه رقم درشتي است و بيش از نصف بودجه عمراني كشور در سال گذشته بوده است.

رحيمي در رابطه با برخي شاخص ها كه به واسطه دو سفر در مازندران تغيير يافته تصريح كرد:‌در بخش بهداشت با 13 درصد رشد ، افزايش 584 تخت بيمارستاني ، 123 درصد رشد در بخش آموزش عالي مواجه بوده ايم.

بر اساس اين گزارش، وي با اشاره به حضور پر مدال قهرمانان مازني در مسابقات گوانگجو گفت:‌ مازندران از استان هاي نمونه ورزشي در سطح كشور است و در مسابقات آسيايي هم 13 مدال كسب كرده و در اين زمينه داراي مقام نخست كشوري است و از اين جهت به مردم مازندران تبريك عرض مي كنم و شايسته اين است كه در بخش ورزش ، دولت اهتمام بيشتري كند.

 رحيمي با بيان اينكه 91درصد رشد در دولت نهم اتفاق افتاده افزود:‌22درصد در امور صنفي ، 22 درصد در تعداد شهرك ها و نواحي صنعتي ، 35 درصد در ضريب نفوذ تلفن همراه ، هفت درصد در تلفن هاي ثابت و 140 درصد صادرات غيرنفتي مازندران با رشد همراه بوده است.

وي با اشاره به اينكه 51 ميليارد تومان در جهت برنامه هاي فرهنگي براي هر سال در طول برنامه پنجم تصويب شده بود يادآور شد:‌رئيس جمهوري اين رقم را به 375 ميليارد تومان افزايش داده كه بخشي از آن عمراني و مابقي هزينه هاي ديگر فرهنگي است.

به گزارش خبرنگار ما،پايان بخش نشست نيز گرفتن عكس يادگاري با معاون اول رئيس جمهوري بود. اين نشست تا ساعت 24 نيمه شب ادامه داشت.



©2013 APG.ir