تعداد بازدید: 1873

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 10 آذر 1389-10:51

احمدي نژاد:هم پول داريم،هم منابع

رييس جمهوري در جمع مديران مازندراني:بسياري از اوليا و صالحان آرزو داشتند در فضايي مثل جمهوري اسلامي تنفس کنند- باور کنيم که خادم و نوکر مردم هستيم- مدير مي تواند حتي در مزارع راه برود و تصميم گيري کند-1400 مدير مازندران، روزي يک گره را باز کنند- مازندران اين توانمندي را دارد که الگوي مديريت ايراني-اسلامي را پياده کند.


نشست مشترک رييس جمهوري و مديران دستگاه ها و اداره هاي مازندران،صبح روز چهارشنبه در حسينيه عاشقان ساري برگزار شد.

به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-در اين مراسم که از ساعت 7:30 آغاز شد و تا حدود 10 به طول انجاميد،محمود احمدي نژاد-رييس جمهوري اسلامي ايران-اظهار داشت:جمهوري اسلامي حاصل کار بسياري از اوليا در طول تاريخ بوده و البته اين مقدمه وسکوي پرش بشريت براي موعود الهي است.


وي با اشاره به اطن مطلب که بسياري از اوليا و صالحان آرزو داشتند در فضايي مثل جمهوري اسلامي تنفس کنند،افزود:البته اين بدان معنا نيست که جمهوري اسلامي بي نقص است.

رييس جمهوري با تاکيد بر اين نکته که بشريت مانند کوه نوردي است که به کمرکش کوه رسيده ادامه داد:مسلما" امروز جمهوري اسلامي با حکومت چند سال قبل متفاوت است.


احمدي نژاد تصريح کرد:بايد خدا را شکر کنيم که ما را در عصري آفريده که جهان آماده حکومت جهاني مي شود.

به گزارش خبرنگار ما،وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اين که هيچ عملي بالاتر از خدمت رساني به مردم نيست، گفت: بايد با عشق براي مردم کار کنيم.


دکتر احمدي نژاد با گفتن اين جمله که کارهاي اصلي و ماندگار در تاريخ،کارهاييست که پشتش يک عشق سوزان بوده است،تصريح کرد:من آن را نچشيده ام اما آن ها که چشيده اند بگويند خستگي يعني چه؟
رييس جمهوري گفت:بايد باور کنيم که خادم و نوکر مردم هستيم و بايد اين قضيه را کنار بگذاريم که مردم براي ملاقات با ما هفت خوان رستم را طي کنند و انقلاب اداري يعني همين.


رييس دولت دهم ادامه داد:برخي مي گويندما توقع مردم را بالا مي بريم و اين از ان حرف هاي طاغوتي است.


وي استدلال کرد:توقع مردم بايد در بهترين سطح باشد و مردم بهترين و پاک ترين حکومت را مطالبه کنند،چرا که هر چه سطح توقع مردم بالاتر برود،خداوند مديران بهتري را نصيب آن ها مي کند و اين کمال جامعه است.

وي ادامه داد:البته اين توقع يک طرفه نيست،چرا که مردم همه وجودشان را براي حکومت مي دهند.


به گزارش خبرنگار ما رييس جمهوري در بخش ديگري از اظهارات خود ضمن گفتن اين مطلب به مديران حاضر که بايد کارهاي کلان استان را رسيدگي کرده و راه را پرشتاب ادامه دهيد،گفت:مدير مي تواند حتي در مزارع راه برود و تصميم گيري کند.


وي با اشاره به اين نکته که برخي گره ها را مي توان به سرعت باز کرد،تصريح کرد:هر گره اي خانواده اي را نجات مي دهد.


رييس دولت دهم خطاب به مديران حاضر در مراسم گفت:1400 مدير استاني وشهرستاني در مازندران روزي يک گره را باز کنند که در سال کلي از گره هاي مردم گشوده مي شود.


وي گفت:برخي مي گويند پول ومنابع وجود ندارد،اما من مي گويم که هم پول داريم و هم منابع.


دکتر احمدي نژاد افزود:اين که گفته اند الگوي ايراني-اسلامي براي ساختن کشور،حکمتي دارد و بايد تصوير آينده مشخص باشد تا به آن برسيم و در اين مسير بايد به دو مسئله شاخص فرهنگي و مبتني بودن بر توان مندي هاي بومي توجه کرد.


وي با تاکيد بر اين نکته که مازندران اين توانمندي را دارد که الگوي مديريت ايراني-اسلامي را پياده کند،افزود:انتظار ندارم مسايلي را که طي دو قرن استيلاي مستکبران بر فضاي مديريتي کشور حاکم شده،يک روزه برطرف کنيم و ذهنيت هاي مديريتي بايد ظرف ده-پانزده سال در کشور تغيير کند.


وي ادامه داد:انتظار دارم مديران مازندراني علاوه بر خدماتي که ارايه مي دهند،اين موضوع را به بحث آزاد بگذارند و نتايج آن را جمع کرده،به من ارايه دهند.


به گزارش مازندنومه،در برنامه ديدار رييس جمهوري با مديران استان،ابتدا طاهايي، استاندار مازندران و سپس ابراهيمي،مديرکل فرهنگ و ارشاد،سخنراني کردند.


 بعد از خاتمه نشست،مديران دستگاه هاي اجرايي و اداره هاي استان با ازدحام و بي نظمي خاصي از حسينيه خارج شدند و حتي برخي مديران که در اداره و سازمان و منطقه خود اعتبار و برو-بيايي دارند،نايلون هاي نارنجي رنگ کفش هاي شان را نيز در آستانه در ورودي روي زمين انداختند!



    ©2013 APG.ir