تعداد بازدید: 2197

توصیه به دیگران 8

چهارشنبه 10 آذر 1389-10:58

استاندار:مشايي فرهيخته ي محروم است

مهندس طاهايي گفت:برخي مديران حتي خدمات را نمي توانند مستند سازي کنند-يکي از مظلوميت هاي دولت،آقاي رحيم مشايي فرهيخته محروم در دولت دکتر احمدي نژاد است.


استاندار مازندران صبح امروز طي سخناني در جمع مديران اداره ها و دستگاه هاي مازندران گفت:دولت مظلوم است و برخي مديران و از جمله خودم در اين مظلوميت بي تاثير نيستيم که بايد برطرف شود.

وي افزود:برخي مديران حتي خدمات را نمي توانند مستند سازي کنند!

طاهايي که به عنوان اولين سخنران در نشست مشترک رييس جمهوري و مديرا مازندران،ضمن گرامي داشت نام مديرکل فقيد راه و ترابري و مدير راه و ترابري بابل که چندي پيش در حادثه تصادف جان باختند،تصريح کرد:يکي از مظلوميت هاي دولت،آقاي رحيم مشايي فرهيخته محروم در دولت دکتر احمدي نژاد است.


طاهايي در بخش ديگري از اظهارات خود با بيان اين نکته که امروز در کشور سه استاندار مازندراني داريم، گفت:برخي مي گويند دولت به غرب مازندران توجه نکرده،در صورتي که برخي وزرا و مسئولان کشوري از غرب استان هستند.

وي ضمن اشاره به اين نکته که توجه دولت به استعدادهاي نيروي انساني در مازندران بي نظير است،گفت:با توجه به افزايش صد در صدي دانشجويان در مازندران،برخي مراکز غير انتفاعي در فضاهاي نامناسب،افراد را مي پرورانند که چرخه نظارتي بايد بيشتر شود.



    ©2013 APG.ir