تعداد بازدید: 2237

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 10 آذر 1389-12:59

رييس جمهوري:سر استکبار را بر سنگ خواهيم كوبيد

دکتر احمدي نژاد در جمع نخبگان مازندران گفت: اسامي دانشمندان ما را در ليست تحريم قرار داده و به دست صهيونيست ها داده اند و مي گويند بكش-بهدادسليمي:دماوند از لحاظ تاريخي و جغرافيايي متعلق به مازندران است- داود دوميري گنجي:بايدسيب هاي بد و پوسيده از جامعه جدا شوند.


به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-احمدي نژاد پيش از ظهر امروز-چهار شنبه-در ديدار با نخبگان و فرهيختگان مازندران پس از شنيدن صحبت هاي شش نفر از نمايندگاه گروه هاي مختلف گفت:‌فرصت نداشتم تا صحبت هاي تك تك نخبگان و فرهيختگان را بشنوم و از استاندار مازندران مي خواهم جلسات نشست با نخبگان را ادامه دهد و نكات را به من بازگو كند و آنچه را كه بر عهده من است انجام مي دهم.

 وي با اشاره به اينكه امروز بايد ايران را بسازيم افزود:‌ساختن ايران فقط پيشرفت يك كشور و يك جغرافيا نيست بلكه برافراشتن پرچم عدالت و نجات بشريت است.

 رئيس دولت دهم اظهار داشت :‌هر قدمي كه ملت ايران به جلو مي رود ، اثبات توانمندي ملت ها و ضعف مستكبران است.

وي با بيان اينكه پيشرفت ايران به معناي پيشرفت در جبهه عدالت خواهان و حق طلبان است،يادآور شد:‌امروز مرزها از برابر ايران برداشته شده و مي بينيم كه ملت ها تا چه اندازه به تحولات ايران حساس بوده و مسائل را رصد مي كنند.

به گزارش خبرنگار ما احمدي نژاد با اشاره به اينكه بدون كار و تلاش نمي توان به جايي رسيد خاطرنشان كرد:‌هر كس كه فعاليتي انجام مي دهد بايد يك نگاه به خود و يك نگاه به كشور داشته باشد.

وي با بيان اينكه بايد با توكل به خدا و بر پايه عدالت ايران را بسازيم،افزود:‌اگر عدالت نباشد انسان ها شكوفا نشده و حق هم آشكار نمي شود.

 رئيس جمهوري گفت:‌انسان ها به نسبتي که به عدالت دسترسي دارند،شكوفا شده اند و عدالت قله نيست بلكه سكوي اول است.

 وي اظهار داشت :‌دشمن با بيداري و همت ملت ايران مخالف است .

 احمدي نژاد با بيان اينكه دشمنان در كنار پيشنهاد مذاكره ، اقدام به تحركات شيطنت آميز مي كنند، تصريح كرد:‌ ترور دانشمندان ما از اين دست مسائل است.

 وي با بيان اينكه خون دانشمندان را به حساب اعضاي شوراي امنيت و صهيونيست ها مي گذاريم يادآور شد:‌ اسامي دانشمندان ما را در ليست تحريم قرار داده و به دست صهيونيست ها داده اند و مي گويند بكش.

 احمدي نژاد با اشاره به اينكه ماموران امنيتي ما اين قضيه را پيگيري خواهند كرد گفت:‌اجازه نمي دهيم دنيا را اين گونه اداره كنند و ملت ايران هر وقت حرفي بزند ، مي ايستد تا آن حرف را به كرسي بنشاند.

 وي افزود:‌ملت ايران يقه استكبار را گرفته و سر آنها را بر سنگ خواهد كوبيد.

احمدي نژاد با بيان اين که ملت ايران در مقابل بداخلاقي ها خواهد ايستاد،تصريح كرد:  حركت ملت ايران آغاز شده و تا فتح قله هاي يگانه پرستي ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ما يکي از نخبگاني که در اين مراسم سخنراني کرد،بهداد سليمي-قهرمان وزنه برداري آسيا و جهان-بود که خواستار ايجاد فرصت بهتر براي استفاده كوه نوردان مازني از قله دماوند شد.

  بهداد سليمي در ديدار نخبگان و فرهيختگان با رئيس جمهوري به عنوان نماينده ورزشكاران استان گفت:‌ورزش مازندران با قدمتي ديرينه ، همواره مهد پروش قهرمانان نامداري بوده كه شنيدن نام شان در خارج از مرزها دل شيران را مي لرزاند.

 وي با اشاره به 140 هزار ورزشكار سازمان يافته مازني و فضاهاي متعدد ورزشي اظهار داشت :‌همه اين مسائل ثمره دولت احمدي نژاد است و نشان از آن دارد كه در رفع هرگونه كمبودها ، اعتبارات و ايجاد خاطر آسوده براي ورزشكاران ، توجه داريد.

 قهرمان وزنه برداري بازي هاي آسياسي گوانگجو با اشاره به فعاليت ‌124 تيم ورزشي در ليگ هاي كشور و كسب 640 مدال جهان كه با مدال هاي 12 استان برابري مي كند و فعاليت 11 هزار داور مازني خاطرنشان كرد: توجه به ورزش روستاها در مازندران و حفظ رويكرد آنها با كليه امور از جمله ابنيه ورزشي جهت جلوگيري از مراجعه به شهرها نشان از ادامه محروميت زدايي از قشر محروم است.

 سليمي يادآور شد:‌متاسفانه فرصت خاصي براي كوهنوردان مازني در استفاده از قله دماوند فراهم نشده و دماوند از لحاظ تاريخي و جغرافيايي متعلق به مازندران بوده است.

فاطمه شكريان-دانشجوي نمونه كشوري در حوزه پژوهشي- در اين ديدار به عنوان نماينده دانشجويان اظهار داشت: ساري از معدود مراكز استان هايي است كه دانشگاه جامع ندارد.

 وي افزود:‌با توجه به استعدادها و ظرفيت هاي مازندران و مركز استان ، نمي توان از اين مسئله غافل ماند.

شكريان با اشاره به اينكه مراكز علمي و پژوهشي در مازندران نيازمند بهبود و رسيدگي هستند گفت:‌تجهيز و تهيه لوازم آزمايشگاه هاي دانشگاه ها ، ايجاد مركز شناسايي استعدادها و اصلاح شرايط فرهنگي دانشگاه ها در جهت ايجاد فضاي نقد از جمله مواردي است كه نياز به رسيدگي دارد.

 به گزارش مازندنومه،مسئول بنياد نخبگان مازندران هم در اين نشست با بيان اينكه جايگاه علمي ايران در دنيا بسيار بالا است اظهار داشت: چرخه علمي ايران را به جايي رسانديم كه در حال قله هاي فتح علمي هستيم ولي آيا توانسته ايم مديريت علمي و نشريات جهان را هم به دست آوريم؟

 داود دوميري گنجي با بيان اينكه رتبه علمي ايران بيش از 2/14 است افزود:‌ در ابتداي قله ايستاده ايم و دغدغه هايي مبني بر اين وجود دارد كه سياستي كه رئيس جمهور در چهار سال تنظيم كرده بايد كمي تغيير يابد اما من معتقدم اين سياست درست است و جاي تشكر دارد.

 وي با بيان اينكه مشكل نخبگان و فرهيختگان افرادي هستند كه تحت عنوان bad apple ( سيب پوسيده ) هستند يادآور شد:‌وقتي فرهيختگان و نخبگان ما به نقطه اي مي رسند ،‌اين افراد ايده هاي خود را پياده كرده و باعث مي شوند نخبگان ما از كشور خارج شوند.

 دوميري گنجي تصريح كرد:‌بايد برنامه اي تنظيم شود تا سيب هاي بد و پوسيده از جامعه جدا شوند.

مسئول بنياد نخبگان مازندران اظهار داشت :‌برخي نخبگان ما از مسائل سياسي بي خبر هستند و اين افراد به سراغ همين نخبگان مي روند.

وي خاطرنشان كرد:‌نخبگان سرمايه هاي اصلي كشور هستند و وقتي از كشور خارج مي شوند متاسفانه ديگران را نيز به همراه خود مي كشانند.

گنجي خواستار ايجاد محوري براي كارهاي تحقيقاتي شد تا نخبگان بر همان اساس كارهاي پايه اي و اساسي هدف را دنبال كنند.

گفتني است اين نشست پيش از ظهر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران برگزار شد.



    ©2013 APG.ir