تعداد بازدید: 3303

توصیه به دیگران 5

پنجشنبه 11 آذر 1389-20:34

آن دستور محرمانه

...از آقاي شهردار پرسيدم چرا شما وشوراي شهر کتالم در همايش استاني شدن غرب مازندران شرکت نکرديد؟که پاسخ داد:بنا بر نامه ی محرمانه استانداری مازندران در این جلسه حاضر نشديم. (يادداشتي از محمدرضا بهرامی،وبلاگ نويس و دانشجوي رامسري)


چند روز پيش داشتم از کنار شهرداری کتالم رد می شدم.کمي وقت داشتم و می توانستم با مهندس توانا -شهردار کتالم و سادات شهر-ملاقات کنم.

 رفتم.چند دقیقه ای منتظر ماندم و بالاخره اجازه ملاقات با شهردار رو گرفتم.یکی-دو نفر آن جا بودند که تخفیف مالیاتی می خواستند.وقتی کارشون تموم شد ، گفتم:جناب شهردار من نه پرونده ساخت و ساز دارم و نه تخفیف می خوام؛چند تا سوال دارم که می خوام پاسخ بدین.

اول اینکه چرا متاسفانه چند ماهی است که سایت شهرداری کتالم از دسترس خارج شده است؟!

گفت من تازه شنیدم و خبر ندارم!!سپس یه چیزایی یادداشت کرد که فکر می کنم قصد داشت به مسئولان مربوط تذکر دهد.

در ادامه گفتم: آقا چرا شما و شورای شهر کتالم و سادات شهر توی همایش لزوم تشکیل استانی جدید در مصلاي تنکابن شرکت نکردین؟

جواب داد: ما علی رغم داشتن دعوت نامه برای شرکت در این همایش، بنا بر نامه ی محرمانه استانداری مازندران که دستور دادن در این جلسه شرکت نکنیم حاضر نشديم.

پرسيدم:چطور شهردار و اعضاي شورای شهر رامسر شرکت کردند؟ شهردار به فکر فرو رفت.اول مردد بود که واقعا" شرکت کردند يا نه ،بعد از مطمئن شدن گفت اون ها اشتباه کردن و نباید شرکت می کردند.

حرف رو عوض کردم و گفتم:از این حرف ها گذشته چرا تبلیغاتی واسه جذب توریست براي بخش شرقي رامسر نمی کنین؟

آقاي توانا گفت: ما 20000 سی دی و کاتالوگ چاپ کردیم! من متعجبم که شما چطور اون ها رو مطالعه نکردین؟

جا خوردم. پیش خودم گفتم ،جناب شهردار،یا شما بلد نیستین توریست جذب کنین یا خودتونو می زنین به ندانستن!آخه بنده خدا توریست که نمی آد بپرسه شهرداری کتالم کجاست تا یه سی دی تهیه کنه!

 از پیش شهردار اومدم بیرون، رفتم دفتر مسئول تبلیغات شهرداري.همکارش گفت:" الان نیست،بهم قول داده که زود بر می گرده،من دقیقا 35 دقیقه هست که منتظر موندم اما نیومد،اعصابم خورد شده!"

تو دلم گفتم شاید تحمل توریست ها بیشتر باشه،اگه اومدن واسه دريافت سي دي و بروشور و مسئول مربوط نبود،بدونن او رفته واسه تبلیغات و مي تونن آقا رو در مناطق توریستی اربه کله،سرلیماک ،قلعه مارکوه،آب گرم های معدنی ییلاقات بسیر زیبا زیارت کنن!                                                 


  • سمیرا کرد قربانپاسخ به این دیدگاه 4 0
    شنبه 22 خرداد 1395-2:54

    آیااز جلوی شهرداری کتالم عبورکرده اید؟ حتمامشاهده نموده اید چه فضای تمیزو روح انگیزی دارد؟ درقضاوت خود عجله نکنید! چند قدم به عقب برگردید در کوچه باشگاه که در جنب شهرداری واقع است پارکینگ بزرگ و خاکی قراردارد که متعلق به شهرداری بوده ودرآن همه چیز یافت می شود بجز تمیزی و پاکی و بهداشت ! اول صبح سروصدا وآلودگی صوتی همسایه هارا می آزارد واندکی بعد فاضلاب ناشی از شستوشوی بعضی وسایل و قطعات جوی همجواررا می آلاید . هنگام باد وطوفان محوطه خاکی- خانه های اطراف را مزین به گردوخاک می نماید . خلاصه در این چراغ علاالدین شهرداری همه چیز یافت میشود: ازماشین های اسقاطی گرفته تاتابلوهای عظیم تجاری مثله شده و... الا بهداشت و نظافت -خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل...

    • فریماه خلعتبریپاسخ به این دیدگاه 18 0
      پنجشنبه 30 مهر 1394-0:35

      بارندگیهای اخیر بی تدبیری و عدم آینده نگری شهرداریهای سه استان شمالی (گیلان : مازندران: گلستان) رابه اثبات رساند . اگر نعمت دریاو رودخانه های بیشمار درمنطقه نبود خدا می داند که این منطقه زرخیز طبیعی تاکنون چندین بار کن فیکون شده بود جایتان خالی کاشکی درآن 48ساعت بارندگی درکتالم می بودید تابه بینید براثر اقدامات داهیانه شهرداری در کورکردن جویهای آب چگونه خیابانهاومعابراین شهر تبدیل به دریاچه شده بود

      • بهنوش نیاستیپاسخ به این دیدگاه 21 0
        دوشنبه 2 شهريور 1394-1:10

        خداوند زیباییهای بسیاری به شهر ماداده است. چرا از این زیباییهای خدادادی حراست نمی کنیم

        • مریم کرد رجبیپاسخ به این دیدگاه 21 0
          دوشنبه 2 شهريور 1394-1:6

          آیا می شود روزی شهر ماهم زیبا شود؟

          • روح انگیز کرد رجبیپاسخ به این دیدگاه 28 0
            سه شنبه 20 مرداد 1394-1:3

            کتالم زیباست اما دلسوزانی اندک دارد...

            • منصور کردمحلهپاسخ به این دیدگاه 35 0
              يکشنبه 26 بهمن 1393-0:44

              مازنی بسیار عزیز / اگر به غرب مازندرا ن سفر کنی و باچشم بصیرت وضعیت شهرهای شرق استان را باشهرهای غرب آن مقایسه کنی خواهی فهمید تفاوت از زمین است تا آسمان .. وخواهی دید بودجه استانی فقط درمرکز استان و شهرهای اطراف آن هزینه شده و دربقیه مناطق به درآمدهای محلی اکتفا شده است

              • سجاد طالش محلهپاسخ به این دیدگاه 43 0
                جمعه 26 دی 1393-1:9

                کتالم شهری آرام و کوچک که می تواند بهترین محل برای جذب توریست و مسافرینی که درپی مکانی آرام وساکت جهت گذراندن ایام و تسکین اعصاب هستند باشد بـشرطی که: شهرداری به نظافت و زیبا سازی آن بیشتر بپردازد نه فقط درپی کسب درآمد و عوارض بیشتر ..ومردم آن نیز دربرخورد با غریبه ها فقط درپی سرکیسه کردن آنان نباشند

                • محمد حسن لیماکیپاسخ به این دیدگاه 52 0
                  سه شنبه 16 دی 1393-23:50

                  کتالم مدیرانی دلسوز و محلی می خواهد تا مشکلات مردم را بیشتر درک کنند نه مدیران فرمایشی و بله قربان گو؟؟؟

                  • حسن بریشیپاسخ به این دیدگاه 54 0
                    سه شنبه 9 دی 1393-23:33

                    شهر کوچک و زیبای کتالم باتمــــامی ثروتهای خدادادی و ملی آن فاقد مدیرانی دلسوز و مدبر است که بتوانند این شهرراتبدیل به عروس شهرهای غرب مازندران تبدیل کنند

                    • محمد نیاستیپاسخ به این دیدگاه 56 0
                      چهارشنبه 3 دی 1393-20:7

                      مشکلات کتالم یک مورد و ....نیست بلکه صدها مشکل که به مرور ایام انباشته شده و کوهی ازمشکلات را فراهم کرده که با یکی دو طرح عمرانی وتبلیغاتی مشکلات اصلی حل نخواهد شد . ارادهای قوی و عزمی راسخ در مسئولین می خواهد که متاسفانه موجود نمی باشد.

                      • سارا شمسی کلایهپاسخ به این دیدگاه 54 0
                        سه شنبه 2 دی 1393-21:16

                        برای مسئولین استان بسیار متاسفم که هیچ توجهی به شهرهای دوراستان ندارند. گویا چشمانشان فقط مرکز استان وشهرهای اطراف آنرامی بیند؟؟

                        • سیما طالشیپاسخ به این دیدگاه 56 0
                          دوشنبه 1 دی 1393-21:16

                          بزرگترین مشکل شهرهای غرب مازندران این است مسئولینی که درمرکز استان در پشت میزهایشان سنگر گرفته اند ازرفتن به مناطق دوردست استانشان خسته و آزرده می شوند لذا زحمت راکم نموده وبا سرکشی ازشهرهای همجوار مرکز : اولابودجه زبان بسته را درمرکزاستان هزینه می کنند. ثانیا اگر ته انبارچیزی باقی ماند درهمان شهرهای نزدیک بذل مینمایندو بعدفریاد می زنند: آسوده بخوابید شهرها درامن و امانند . لذا ارثی دیگرباقی نمی ماند که به شهرهای دورافتاده وناتنی برسد خصوصا شهرهایی که فاقد لهجه شیرین مازنی؟؟؟باشند . اغوربخیر همشهری.....

                          • جعفر ساقیکلایهپاسخ به این دیدگاه 56 1
                            چهارشنبه 26 آذر 1393-0:3

                            آیادر خواب بودن و غافل بودن شهردار شک دارید که از وی ... دفاع می کنید؟ کافی است اندکی به خود زحمت داده این شهر کوچک ونقلی راباچند دقیقه پیاده روی از ابتدا تا انتها گز کنید تا ببینید علیرغم درامد سرشار شهرداری هیچ اقدام عمرانی وزیبا سازی انجام نگرفته است:

                            • نیما صادقیپاسخ به این دیدگاه 50 0
                              جمعه 28 آذر 1393-23:36

                              متاسفانه چنین غفلتها و کم کاریهایی مشاهده می شود

                            • محمدرضا بهرامیپاسخ به این دیدگاه 54 0
                              شنبه 13 آذر 1389-0:0

                              جناب اقای n/a من اصلا خبر نگار نیستم و اون روز رفته بودم فقط یه ملاقات حضوری داشته باشم و چند دقیقه با شهردار شهرم دوستانه گفتگو کنم فکر نکنم اشکالی داشته باشه؟
                              اقا پارسا شما هم دارین بی انصافی میکنین من نه روزنامه نگارم و نه طالب جاه و مقام یه وبسایت دارم که فقط حرفهای دلم رو توش می نویسم فک نکنم اشکالی داشته باشه بعدش اگه جایی تهمت و فرافکنی و ... سراغ دارین بگین تا من یا دفاع کنم یا اصلاح.

                              • شنبه 13 آذر 1389-0:0

                                بنده نوشته هاي اين بزرگوار را در خصوص جدايي غرب استان خواندم صرف نظر از معرفي خودبعنوان دانشجوي رشته رياضي وآن مقدمه هاي تقريبا بي ارتباط با نتيجه گيريها،باعرض پوزش نوشته هاي ايشان بيشتر احساسي است تقريبا فاقد يك انسجام حتي در حدمتوسط مي باشد عبارات بكار رفته تقريبا به دور از شان و جايگاه يك روزنامه نگار مي باشد بنظر ميرسد بيشتر دنبال دستيابي به نام و نشان است تا كيفيت موضوع ،هرچند براي دستيابي به بزرگي وشهرت راههاي فراواني وجود دارد ،با تهمت، فرافه كني و...آدم به جايي نمي رسد آرزو دارم اين روزنامه نگار جوان و با انرژي با اصلاح روش خود به هرآنچه ميخواهد برسد تا ما هم به اين هم استاني عزيز افتخار كنيم

                                • جمعه 12 آذر 1389-0:0

                                  پسندیده است مازندنومه با انتشار اینگونه مسائل به جدایی غرب استان دامن نزند

                                  • جمعه 12 آذر 1389-0:0

                                    به نظر مي رسد اين گونه برخورد كردن با موضوع خبرنگاري نوعي بچه بازي با آن باشد. ورود افكار ناپخته و بچه گانه به حيطه خبرنگاري مي تواند معضلات زيادي را در آينده در پي داشته باشد. بهتر است اين برادر از رفتار و پرسش هاي سبك و سطحي خودشون انتقاد بفرمايند تا از قبل روي پرسش ها و نحوه پرسيدن خود فكر بكنند و بعد به سراغ يك مقام بروند. اينكه بفرمايند مقداري وقت داشتم تا بروم و شهردار كتالم را ملاقات كنم ناشي از ناپختگي يك خبرنگار است و رفتاري از موضع كبر كه آينده اي را جستجو مي كند كه فعلاً لباس خبرنگاري بر تن كرده تا بتواند توسط آن و به بهانه آن جست بعدي را بزند. در واقع براي اين افراد اصل خبرنگاري يك سكوي پرتابي بيش نيست. خيلي بودند كه به خبرنگاري همينجوري نگاه كردند و رفتند و بعد از آن به پشت سر خودشون هم نگاه نكردند.


                                    ©2013 APG.ir