تعداد بازدید: 3244

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 22 آذر 1389-21:2

پرستویی در خرس

خسرو معصومي و پرویز پرستویی در کنار هم؛ فیلم سينمايي خرس که روایتگر يک رزمنده مازندرانی است،با بازي پرويز پرستويي در سوادکوه ساخته مي شود.


بنا بر خبر رسيده از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به مازندنومه، پرويز پرستويي-بازيگر بنام سينماي ايران- به اتفاق خسرو معصومي كارگردان مازندرانی كشورمان و جواد نوروزي بيگي تهيه‌كننده ،قرار است فيلمي را با عنوان خرس در منطقه شيرگاه با موضوع دفاع مقدس تولید کنند.

 اين فيلم داستان رزمنده آزاده دفاع مقدس است كه برخلاف تصور شهید نشده و به دیارش باز می گردد و حوادث بعد از جنگ را از نظر خانوادگي و اجتماعي بازگو مي‌كند.

به گزارش مازندنومه،معصومی در فیلم «خرس» به روایت زندگی طلبه ای می پردازد که از راه نجاری امرار معاش می کند. او که در جریان جنگ ایران و عراق مفقود الاثر شده بود پس از سال ها به روستایش برمی گردد و می بیند که زندگی اش توسط فردی ملقب به «خرس» که قاچاقچی چوب است، نابود شده است.

خسرو معصومی -کارگردان بهشهري- که چندی قبل فیلم «باد در علفزار می پیچد» را روی پرده داشت، به تازگی توانسته پروانه ساخت تازه ترین فیلمش با عنوان «خرس» را دریافت کند.

معصومی نگارش فیلمنامه «خرس» را در حدود دو سال قبل و براساس نوع بازی پرویز پرستویی آغاز کرده و از همان دوران بود که از پرویز پرستویی قول همکاری در این فیلم را گرفت. به این ترتیب با شروع فیلمبرداری این اثر، پرستویی نقش اول آن را ایفا کرده و در کنار وی نیز یک سری بازیگر مطرح حضور خواهند یافت.

بر اساس اين گزارش، مذاكرات اوليه براي آغاز توليد اين فيلم انجام شده است و استانداري مازندران نیزبراي ساخت اين فيلم مشاركت مي‌كند.

حاج کاظم فیلم آژانس شیشه ای درباره حضور مجددش در ژانر دفاع مقدس گفت: عده‌اي به من انتقاد مي‌كنند و مي‌گويند كه مسائل دفاع مقدس نخ‌نما شده است ولي من در پاسخ به آنها گفته‌ام هر وقت شناسنامه بازماندگان جنگ را باطل كرده‌ايد من هم ديگر به مسائل دفاع مقدس نمي‌پردازم.

پرستويي گفت: اهداف و قصه‌هاي دفاع مقدس بايد بيان شود و اين مسائل بايد به صورت ويژه ترويج داده شود.

«خرس» فضایی متفاوت با ساخته های قبلی معصومی دارد و اگرچه فضای اصلی محل وقوع رویدادهای فیلم باز هم فضایی روستایی است ولی به مانند سه فیلم اخیر او دیگر شاهد نماهایی از جنگل های برفی نخواهیم بود، چراکه داستان فیلم «خرس» در فصل بهار و در دل جنگل های سرسبز رخ می دهد.


  • b.p(سوادکوهی)پاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 28 آذر 1389-0:0

    چیه جرأت نکردی مطلب قبلیم راچاپ کنی؟!جیگر میخواد که ندارید -چون سوادکوهی نیستید؟


    ©2013 APG.ir