تعداد بازدید: 2921

توصیه به دیگران 48

يکشنبه 28 آذر 1389-12:40

مشترک گرامي،کجور در دسترس نمي باشد!

مخابرات باز هم جاماند:كليه روستاهاي بخش كجور از شامگاه دوشنبه تا شامگاه چهارشنبه گذشته،به مدت دو شبانه روز،يك باره از دسترس خارج شدند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در نوشهر،در آستانه مراسم تاسوعا و عاشوراي حسيني به مدت 48 ساعت تمامي ارتباطات مخابراتی مردم كجور  با ساير نقاط كشوركاملا قطع شده بود.

 اين مشكل باعث ايجاد مشکلاتي براي مردم منطقه و گردشگران شد.

بر اساس اين گزارش، برای برخی هماهنگی های مربوط به مراسم ماه محرم که با تلفن حتی کمتر از یک دقیقه طول می کشید،مردم مجبور به طی مسیر 70 کیلومتری به صورت رفت و برگشت از کجور تا نوشهر شده بودند.

 بسیاری از خانواده هایی که برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورا به زادگاه های خود در کجور رفته بودند نیز برای اطلاع دادن به خانواده های خود مبنی بر اینکه به سلامت به مقصد رسیدند، با مشکل مواجه شده بودند.

 همچنین گزارشگر رادیوی مرکز مازندران نیز که برای پوشش زنده مراسم ماه محرم به منطقه کندلوس سفر کرده بود به علت قطع ارتباطات مخابراتی مجبور به ترک این منطقه شد.

 گفته می شود علت این اتفاق رعد و برق شدید وزش باد بوده است اما به هر جهت سرعت عمل در جهت برطرف نمودن اشکالات به وجود آمده در روزهایی که بسیاری از مردم کجور از نقاط دور و نزدیک برای مراسم عزاداری ماه محرم به زادگاه شان آمده بودند ضروری بود.

خاطرنشان مي کنيم اين مشكل حوالي ساعت 20 شب چهارشنبه برطرف شد و اوضاع به حال عادي برگشت.

گفتني است دکتر حداد عادل چندي پيش راجع به کيفيت خط هاي تلفن هاي همراه به طعنه گفته بود:موقع مکالمه با تلفن همراه اول خداحافظي کنيد،بعد سلام!

کيفيت نامطلوب تلفن هاي همراه،قطع شدن هاي مکرر هنگام مکالمه،برگشت صدا،دارا بودن نويز و فش و در دسترس نبودن هاي متناوب از جمله مواردي است که سبب نارضايتي دارندگان همراه اول را در مازندران فراهم کرده است.

اين در حاليست که قبض هاي همراه اول در موعد مقرر و بدون تاخير،هر بار با مبالغ سنگين تر از دوره گذشته صادر مي شود.


  • يکشنبه 28 آذر 1389-0:0

    این تازه یک از هزار نیست محال ثلاث تنکابن باید استان شود تا این مشکلات احصا و رفع گردد


    ©2013 APG.ir