تعداد بازدید: 3037

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 30 آذر 1389-14:6

55 را به خاطر بسپارید

شماره حساب 55 نزد موسسه قرض الحسنه محمدرسول الله (ص) ساری به منظور دریافت مشارکت های مردمی بخش خیران سلامت اعلام شد.

 


 به گزارش خبرنگار مازندنومه،فرزاد گوهردهی- مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران- در دومین جلسه مجمع خیران سلامت مازندران اظهار داشت : خیران می توانند برای کمک های خود به مجمع خیران سلامت مازندران از طریق این شماره حساب اقدام کنند.

 وی با بیان اینکه همایش خیران سلامت مازندران به منظور جلب مشارکت های مردمی در بهار سال آینده برگزار می شود،تصریح کرد: سامانه مجمع خیران سلامت مازندران به زودی راه اندازی می شود و خیران مازنی داخل و خارج از استان می توانند کمک های خود را از طریق این سایت هدفمند کنند.

گوهردهی با اشاره به اینکه مبلغ 176 میلیارد ریال در شش ماه گذشته از طریق مشارکت های مردمی جذب شده،تصریح کرد: بالغ بر 500 نفر در مجمع خیران سلامت فعالیت می کنند.

 به گزارش خبرنگار ما وی در رابطه با پروژه های در دست اقدام مجمع خیران سلامت مازندران گفت: مرکز پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان بیمارستان امام خمینی 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مرکز طبی کودکان در مجاورت بیمارستان بوعلی سینا ساری با اولویت کودکان سرطانی هم کلنگ زنی و گودبرداری شده است.

گوهردهی با اشاره به پروژه مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی آمل یادآور شد: مرکز رادیوتراپی ساری هم به زودی به همت یکی از پزشکان در بیمارستان امام خمینی ساری احداث می شود.

 وی خاطرنشان کرد: مازندران دارای یک مرکز رادیوتراپی قدیمی در بابلسر است.


  • سه شنبه 30 آذر 1389-0:0

    گوهردهی از مشارکت مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در احداث خانه بهداشت روستایی خبرداد و افزود: بالغ بر 300 میلیون ریال هزینه احداث این خانه بهداشت روستایی است.

    • سه شنبه 30 آذر 1389-0:0

      ایتها که سهم مردم هست پس سهخ مسئولین چه شد؟


      ©2013 APG.ir