تعداد بازدید: 2273

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 دی 1389-15:58

با کدام کارنامه می خواهند به مجلس بروند؟

...سوال جدی ازاعضای شورای اسلامی شهر مخصوصا آقایاني که احتمال نامزدی ایشان برای مجلس آينده داغ تر از دیگران است، وجود دارد که شما با کدام کارنامه می خواهید به مردم عزیز بفرمایید کار کرده اید؟(يادداشت رسيده)


 در استان مازندران فعالیت های زودرس انتخاباتی ازمدت ها قبل آغاز شده و رسانه های مختلف نیز پیرامون آن مباحثی را مطرح کرده،و حتي اسامی نامزدهای احتمالی مجلس نهم را نيز اعلام کرده اند.

 اسامی چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر ساری هم در ميان نامزدهاي احتمالي به چشم می خور.د

علاوه بر این افراد،تعداد ديگري از صاحب منصابان کنوني شهرستان ساري و استانداري مازندران، در کنار دو نماینده فعلی شهر خود را آماده انتخابات مجلس آينده مي کنند.

همه اين چهره ها که در رسانه های منطقه ای از آن ها به عنوان کاندیداهای احتمالی نام برده شده،درحال حاضر دارای مناصبی هستند که به نوعی با امور عمرانی شهر نیز ارتباط شفاف دارند،اما دراین یادداشت کوتاه با دقت به تصوير همراه نوشته خطاب ما به این جمع مخصوصا اعضای شورای اسلامی شهر ساری است که باید آرای آحاد مردم را جلب کنند تا به عنوان نماینده مجلس برکرسی نمایندگی مجلس تکیه بزنند.

حضرات بفرمایند این که ماه هاست یک خیابان با طولی بسیار کوتاه اما درمعبری مهم توسط اداره هاي شهری تخریب شده و درمرمت و آسفالت آن کوتاهی می شود را می توان به عنوان برگ زرین افتخارات خود درگزارش عملکردشان به مردم شریف ارائه کنند؟!

 البته ازمقام محترم شهردار ساري انتظاری نیست؛ چون به احتمال قریب به یقین ایشان ما را متهم می کنند که ازسر بیکاری به این موضوع پرداخته و سوژه ساری کرده ايم و ازاین زاویه نمی نگرند که ساکنان منطقه مسکن جوانان ساری و انبار کوثر و اطراف آن هزاران نفر از مومنان و علاقه مندان به این نظام وکشور هستند که باید ازخدمات شهری بهره مند شوند.

 و البته ذکراین خبرهم بی مناسبت نیست که شهرداری قبض پرداخت عوارض شهری رابرای ساکنان این منطقه درشرایطی که ماه هاست یک مسیر معمولی را مخروبه رها کرده می فرستد!

 سوال جدی ازاعضای شورای اسلامی شهر مخصوصا آقایاني که احتمال نامزدی ایشان برای مجلس آينده داغ تر از دیگران است به طور قوی وجود دارد که شما با کدام کارنامه می خواهید به مردم عزیز بفرمایید کار کرده اید؟

 ای کاش دکتر احمدی نژاد درسفرسوم که به منزل يکي از شهیدان ساري رفته بود چندقدم بالاتر هم می رفت و ازنزدیک می دید که مسئولان شهری ساری برای رفاه مردم نجیب ومومن چقدرتلاش وهمت ویژه دارند! ان شاء الله روزی برسد که شاهد برگزاری جشن آسفالت دراین منطقه باشیم!

امضا محفوظ


  • سواد قائمي جويباريپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 4 دی 1389-0:0

    الان كه مد شده بعضي ها مو رنگ مي كنند و زن دوم و سوم مي گيرند

    • پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

      الان بوردن به مجلس ایلی وتباریه هرکی ونه تبار بیشتر بوئه وه شونه ...ای پدربی سوادی بسوزه

      • چهارشنبه 1 دی 1389-0:0

        با کارنامه کلاس پنجم ابتدایی

        • چهارشنبه 1 دی 1389-0:0

          پدر امرزیده اینائی که به دوره های مختلف پا به خانه ملت گذاشتن چه کارنامه ای داشتند که بعدی ها داشته باشن؟اصلا مگر قرار است کسی کارنامه هم داشته باشد که ملت اونو تائید بکنه؟ مال کجائی داداش؟بجا نمیارمت.....

          • چهارشنبه 1 دی 1389-0:0

            درجریان باشیددرپی این خبر مهدی رضایی رئیس شورای اسلامی ساری 4شنبه شب درجمع ساکنین مسکن جوانان حاضرشده وضمن آنکه وعده داده که حداکثرتا10روزآتی آسفالت این خیابان لنجام می شوراعلم کرد ازطرف شوراپیگیرتقویت روشنایی معابرمسیروهمچنین ایجادپل هوایی درعبورمسکن جوانان وکمربندی خواهدبود.

            • چهارشنبه 1 دی 1389-0:0

              نمیدانم ما به این جا رسیده ایم که افرادی معتمد و آگاه و در عین حال بی طرف دعوت شوند تا در پایان هر دوره از شورا، در یک یا چند جلسه در حضور رسانه های محلی ، به کارنامه شورای اسلامی شهر نگاهی بیندازند و با واقع بینی و بدون حب و بغض ، مردم را از نظرات خود آگاه کنند ؟ امیدوارم مازند نومه با اهمیت دادن به این موضوع ، آغازگر این تلاش باشد .

              • چهارشنبه 1 دی 1389-0:0

                کجای ساری آباداست که این نقطه آبادنیست؟


                ©2013 APG.ir