تعداد بازدید: 2310

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 1 دی 1389-23:27

مجلس ختم آقاي صنعت!

 یک واحد صنعتی در شهرک صنعتي آمل،صبح روز چهارشنبه با برگزاری مجلس ختمی در اعتراض به نبود حمایت وزارت صنایع از واحد های تولیدی،به کار خود پایان داد.

 


بر اساس خبر رسيده به مازندنومه،در این مراسم ختم صنعتی که برخي مدیران واحدهای صنعتی شهرک صنعتی آمل و جمعی از مردم حضور داشتند،علیرضا جوادی-مدیر واحد صنعتی پسا سخنرانی کرد.

مديرعامل شرکت پسا در ابتداي صحبت هايش ضمن اشاره به اين نکته که از استاد و پدرم جناب دکتر جوادی چنین آموخته ام که ما همواره مشکل نداريم بلکه مسئله داریم،افزود:با نگاهی به قول معصومین در ادعیه ماثوره خواهیم دید که مسئله حیات و ممات توالی هم بیان می شود.

جوادي استدلال کرد:همان گونه که در کلام الهی چنین آمده که "یحیی و  یمیت ویمیت یحیی و هو حی لایموت"،هر آمدنی رفتنی هم به دنبال خود دارد و روزی افتتاحیه هست و روزی هم اختتامیه .

وي با تاکيد بر اين نکته که بر آن نیستم تا وقت مجلس و حضار محترم را بگیرم،افزود: مسئله انرژی که خرده مسئله ای از طرح تحول اقتصادی فرهنگی جوامع است، سال ها پیش در دیگر کشورها مطرح شد و حل هم شده است.

 جوادي با اشاره به اين نکته که امروز گرد هم آمده ایم تا یکی از این تصمیمات اتخاذ شده و پیامد حاصله را شاهد باشیم،تصريح کرد:سهم انرژی مستقیم در تولید یک کالا و خدمات یکسان نیست و طبیعی است که صنایع از افزایش بدون اصلاح الگوی مصرفی که شامل نیروی انسانی ،دانش فنی ، سرمایه لازم نوسازی ادوات و ماشین آلات،خريد ،حمل و نصب خطوط جدید و تعامل با سرمایه گذاران اصلی مجموعه هاست(که البته همگی در گرو بانک هاست) آسيب ببينند.

مديرعامل شرکت پسا ضمن انتقاد از قوانین خشک و بسته های نظارتی دولت که از آن به بسته هاي نظارتي واقعا بسته تعبير کرد،افزود: در این شرکت،خط تولیدی فرسوده از دانش فنی و ادوات دسته سازی که حاصل تحریم های نانوشته قدیم تا نوشته های کنونی بوده است وجود داشته است.

گفتني است در پایان مراسم مدیر این واحد صنعتی به صورت رسمی اعلام تعطیلی واحدصنعتی پسا را اعلام کرد.


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

    به این میگن مرد. نمایندگان... خودشان شرکت ندارند تا درد مردم را بفهمند. البته باید گفت در آمل... وجود دارند که در قرن 21 که دنیا به سمت جهانی شدن و یکی شدن پیش میرود، هنوز طایفه گرایی میکنند و این یکی از عوامل مهم عقب ماندگی آمل است.

    • پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

      خدا رحمت کنه


      ©2013 APG.ir