تعداد بازدید: 2233

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 دی 1389-23:34

همه چيز طبيعي است

نظرات دو نماينده اصولگراي مجلس درباره طرح هدف مندي يارانه ها؛شجاعی:بروز برخی مشکلات در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها امری طبیعی است-مقيمي:طبیعی است که در اجرای طرح به این بزرگی و برنامه اقتصادی،یک سری نارضایتی وجود داشته باشد.


 چند روزي است که با دستور رييس جمهوري طرح هدف مندي يارانه ها در کشور به مرحله اجرا درآمده است.به همين دليل با دو تن از نمايندگان مازندراني مجلس به گفت و گو پرداختيم.

*شجاعي:مسائل به نوبت حل می شود

سید رمضان شجاعی کیاسری-نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي- در رابطه با اجرای قانون هدفمندی،نارضایتی برخی رانندگان از آزادسازی حامل های انرژی ، تکلیف نرخ برق و گاز مجتمع های چند واحدی، علت تشکر نماینده ها از رئیس جمهوری در روزهای آغازین اجرای قانون هدفمندی و برخی مسائل مرتبط با اجراي طرح با مازندنومه گفت و گو کرد.

شجاعي گفت: در خصوص برخی موارد پیش بینی نشده مردم باید به اطلاعیه های ستاد هدفمند سازی یارانه ها توجه کنند.

وي در خصوص ناخرسندی برخی راننده های کامیون و تریلی در رابطه با افزایش نرخ گازوئیل افزود: برای این دسته از افراد 15 روز فرصت لحاظ شده و هنوز افزایش نرخ گازوئیل اعمال نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به دلیل قدردانی نماینده ها از رئیس جمهوری،آن هم در آغازین روزهای اجرای قانون هدفمندی تصریح کرد: تشکر نمایندگان از رئیس جمهوری به دلیل شروع کاری است که 20 سال قبل باید انجام می شد و این تشکر صرفا برای اجرا بوده و نمایندگان آغاز طرح هدفمندی یارانه ها را امری ضروری می دانستند.

 از شجاعی در رابطه با تکلیف نرخ برق و گاز مجتمع های چندواحدی و همچنین نانوایی هایی که در نخستین روز از آزادسازی قیمت نان تا ساعت های نخست شب همچنان منتظر مشتری برای خرید نان بودند، پرسیدیم ،که وی اظهار داشت: بروز برخی مشکلات در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها امری طبیعی است و مسائل به نوبت حل می شود.

 نماینده مردم ساری در رابطه با چگونگی مصرف سوخت مناطق محروم که همچنان از نفت و گازوئیل استفاده می کنند ( همچون برخي مناطق غرب استان از جمله کلاردشت که باعث اعتراض برخي مردم شده بود) به مازندنومه گفت: استاندار دارای اختیاراتی است که می تواند در این زمینه تصمیم گیری کند و ما هم گازوئیل 150 تومانی را برای مناطق محروم خدمت استاندار مطرح می کنیم تا تصمیم گیری در این زمینه صورت گیرد.

*مقيمي: وجود نارضایتی در اجرای طرحی به این بزرگی طبیعی است

قصد داشتيم گفت و گوي مفصلي هم با نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی داشته باشيم که در ميان صحبت ها، تلفن همراه آقاي مقيمي قطع شد و ديگر نتوانستيم با ايشان ارتباط برقرار کنيم.

نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی درباره اجراي طرح هدف مندي به مازندنومه گفت:ستاد سوخت کشور توضیحاتی در خصوص نحوه اختصاص سوخت به خودروها داده و خودروها هم در حال حاضر از بسته های حمایتی استفاده می کنند

 احمدعلی مقیمی افزود: به خاطر اینکه راننده خودروها فشار کمتری را با آزادسازی قیمت حامل های انرژی متحمل شوند ، دولت وام های بلند مدت با بهره بسیار کم در اختیار آنها قرار می دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طبیعی است که در اجرای طرح به این بزرگی و برنامه اقتصادی ، یک سری نارضایتی وجود داشته باشد و باید تلاش کنیم تا خلاها در روند اجرا برطرف شوند.

وی با بیان اینکه سعی کارشناسان بر این بوده تا در حین تصویب طرح رفع مشکلات را هم لحاظ کنند تا در زمان اجرا خلاها و کمبودهایی دیده نشود تصریح کرد: برای این منظور ستادهای مختلفی تشکیل شده و بروز هر مشکل به ستاد مربوط ارجاع داده می شود تا برطرف شود.


  • پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

    استاندار تا چه حد مي داند که در اين طرح اختياراتي به ايشان داده شده است؟تا چه اندازه مي توان به حل و فصل مسايل از طريق استاندار اميد داشت؟آقاي استاندار صف هاي طويل خودپرداز را حتما" ديده اند.داخل بانک ها هم اگر قرار باشد هرماه که یارانه واریز می شود این قدر شلوغ باشد که مردم برای کار عادی شان هم کلی معطل می مانند.

    • پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

      نه بابا،آن قدر هم طبيعي نيست،توش افزودني اضافه مي کننند تا ماندگاريش بيشتر بشه!

      • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

        درست میگه همه چیز طبیعی هست.آی آدم ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید* یک نفر در آب دارد می سپارد جان* یک نفر دارد که دست و پای دائم می زند* روی این دریای تند و تیره و سنگین که می دانید* آن زمان که مست هستید از خیال دست یابیدن به دشمن* آن زمان که پیش خود بیهوده پندارید* که گرفتستید دست ناتوانی را* تا توانایی بهتر را پدید آرید* آن زمان که تنگ می بندید* بر کمرهاتان کمربند* که نفر در آب دارد می کند بیهوده جان قربان* آی آدمها که بر ساحل بساط دلگشا دارید* نان به سفره جامه تان بر تن* یک نفر در آب می خواند شما را* موج سنگین را به دست خسته می کوبد در چه هنگامی بگویم من

        • پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

          پیشم هستی حالا (یارانه) به خودم می بالم

          • پنجشنبه 2 دی 1389-0:0

            همه چي ارومه،من چقدر خوشبختم.


            ©2013 APG.ir