تعداد بازدید: 2667

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 دی 1389-23:9

يک آغاز خوب

علي ادياني راد-نماينده قائم شهر،سوادکوه و جويبار در مجلس- گفت: آمار شکایت ها نمی تواند موید عدم توفیق اجرای قانون هدفمندی باشد-علائمی که نشان دهنده عدم توفیق اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باشد دیده نشده است.


 در ادامه نظرخواهي از نمايندگان مازندراني مجلس شوراي اسلامي درباره طرح هدف مندي يارانه ها،پس از انتشار نظرات نمايندگان ساري و بهشهر،اين بار به سراغ نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، کیاکلا و جویبار در مجلس رفتيم.

 ادياني راد به مازندنومه گفت: آمار شکایت ها نمی تواند موید عدم توفیق اجرای قانون هدفمندی باشد.

وي در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با میزان اجرایی شدن قانون هدمندی یارانه ها با برنامه ریزی های قبلی ،اظهار داشت:ما شاهد آغاز بسیار خوب و حساب شده همراه با برنامه ریزی درست در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بودیم.

 وی افزود: با توجه به تجربه خوب سهمیه بندی بنزین در چندسال اخیر و تجاربی که کشورهای دیگر در مسیر اجرای هدفمندی یارانه ها انجام دادند ، دولت هم به درستی از تجربه ها استفاده کرد و با انسجام مدیریتی واحد ، آغاز بسیار خوب و عالمانه ای در اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها داشتیم.

عضو کميسيون انرژي مجلس در رابطه با افزایش قیمت حامل های انرژی تصریح کرد:افزایش قیمت حامل های انرژی به شرطی است که در ظرف پنج سال بوده و شیب تندی در اعمال قیمت گذاری شاهد نباشیم.

اين نماينده مجلس یادآور شد: آنچه که مساله را حساس جلوه می دهد این است که نخستین تجربه اقتصادی کشور را در تحول اقتصادی در چهارچوب قانون هدفمندی است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه جمع بندی کارها بر مقیاس پیش بینی مباحث و هدف گذاری ها بوده خاطرنشان کرد:علائمی که نشان دهنده عدم توفیق اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باشد دیده نشده که نشان دهنده همکاری خوب دولت ، مجلس ، قوه قضائیه و به ویژه مردم است.

 ادیانی افزود: این مساله موید این است که اجرای قانون هدفمندی یارانه ها جزء مطالبات ملی است و ما هم عزم خود را در این مطالبه ملی جزم می کنیم.

وی اظهار داشت : برخی بسته های حمایتی برای جبران خسارت به بنگاه های اقتصادی و خانوارها که به صورت طبیعی در اجرای این قانون اتفاق می افتد در دستور کار است.

 ادیانی در رابطه با برخی افزایش قیمت ها در بازار و میزان شکایت هایی که از سوی مردم به شماره 124 اعلام شده به مازندنومه گفت: آمار شکایت ها نمی تواند موید عدم توفیق اجرای قانون هدفمندی باشد و رسانه ها باید در این قضیه شجاعانه ورود پیدا کنند و همگان را به دقت و تشویق در اجرا و صبر و دقت نظر دعوت کنند.

 وی همچنین یادآور شد: نباید مغفول بماند که زمانی این برنامه موفق می شود که از طرفی دولت بسته های حمایتی را استمرار بخشد و از طرفی هم به صورت واضح شاهد تغییر رفتار مردم در استفاده از انرژی باشیم و چنانچه این تغییر رفتار از سوی مردم صورت نگیرد منجر به توفیق تحقق طرح نخواهد شد.

 ادیانی افزود:آنچه که اصل است مردم با باید با رعایت اصلاح الگوی مصرف صحیح به اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها کمک کنند.


  • يکشنبه 5 دی 1389-0:0

    بابایک حرفی همینطوری زده شد،بدل نگیرید ؟مهم فرصت شغلی بود که از قائمشهر گرفته شد .

    • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 5 دی 1389-0:0

      جناب آقای ادیانی فرد ، برای بررسی اثرات مطلوب یا نامطلوب طرح کلان اقتصادی ای چون هدفمند کردن یارانه ها در یک جامعه ، لابد تصدیق می فرمائید که اندکی زمان می طلبد تا اثرات مفید یا سوء طرح خودشان را نشان بدهند ، و تازه آن موقع ، وقتی است که اقتصاد دانها باید بیایند و اجماع کنند و نظرات کارشناسی پیرامون تاثیر طرح بر اقتصاد عمومی جامعه بدهند ، سوال اینجاست که آیا شما اقتصاد دان هستید و تحصیلاتتان در رشته های اقتصادی بوده که اینجور سریع و صریح و شفاف نظر می دهید؟ آقای نماینده ، کمی دندان روی جگر بگذارید ... ضمنا حضرتعالی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هستید ، از آنجا که مطمئن نیستم ، حقیقتا علاقمندم بدانم که رشته تحصیلی شما آیا از زیر شاخه های انرژی بوده یا اینکه احتمالا شاید کمترین سنخیتی هم نداشته باشد ؟!جناب آقای نماینده ، از باب امر به معروف و نهی از منکر عرض می کنم خدمتتان که : شما با رای مردم به مجلس رفته اید و امین و امانتدار رای مردم و منتخب و نماینده مردم هستید ( حتی نماینده همه آنهایی که به شما رای هم ندادند) ، پس بدانید و آگاه باشید که حق مردم بر ذمه شماست ، بر حرفی که می زنید خدا را شاهد و ناظر بگیرید و منافع مباح خلق خدا را نه گرایشات و منافع حزبی را .

      • يکشنبه 5 دی 1389-0:0

        حاجي بشنوسمه ...?

        • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 5 دی 1389-0:0

          در مازندران صفهای طویل برای برداشت حساب یارانه مشاهده میشود، این یعنی اینکه وضعیت مالی مردم خراب است. حال باید تا رسیدن اولین قبض آب،برق،گاز برسد ....نمایندگان مستقل مجلس شیب آزادسازی را بسیار تند میدانند ولی این آقای نماینده خیلی خوش صحبت میکند...

          • يکشنبه 5 دی 1389-0:0

            آقای ادیانی سوالم اینست چرا در شهرکهای صنعتی حوزه انتخابیه شما نتنها تحولی را شاهد نبودیم بلکه بعد از طرح شاهد اخراج کارگران در بعضی از واحدها بودیم ؟
            2-عامل انتقال سایپا شمال به ساری شما بودید یا اکبری ؟
            3-شما که ادعای حمایت از صنعت و سرمایگذاری در حوزه صنایع دارید چرا از بودن سایپا در قائم شهر حوزه انتخابیه تان دفاع جانانه نکردید ؟کاش شما و اکبری از نمایندگان ملایر یاد میگرفتید .........


            ©2013 APG.ir