تعداد بازدید: 2164

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 5 دی 1389-10:29

محمدي:ضعف های هدف مندي بايد برطرف شود

امام جمعه کلاردشت گفت:قیمت سوخت خانگی درمناطق کوهستانی که گازندارند عادلانه نیست-امیدواریم شخص آقای احمدی نژاد تدابیر ویژه ای برای سوخت مناطق سردسیر بدون گاز اتخاذ کنند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در کلاردشت،حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی -امام جمعه کلاردشت- با قدردانی از به اجرا درآمدن طرح بزرگ هدفمندی یارانه ها گفت: به اجرادرآمدن جراحی بزرگ اقتصادی یکی ازبزرگترین آرزوهای مقام معظم رهبری بود که توسط ریاست محترم جمهوری به اجرا درآمده است که بااستقبال عموم مردم روبه رو شده است.

 امام جمعه کلاردشت افزود: آنچه که موجب نگرانی بسیاری ازمردم مناطق کوهستانی و سردسیر از جمله کلاردشت شده است اعلام نرخ سوخت براي مناطقي است که از نعمت گاز بی بهره اند.

 محمدی افزود: سوخت مردم منطقه که اکثر ماه های آن رنگ و بوی زمستانی دارد عمدتا" گازوئیل و نفت است و مقدارسوخت آن نیز حداقل هزار لیتر درماه است که مبلغ آن به نرخ آزاد حدود 3 میلیون تومان می شود و این مبلغ برای یک کارگرساده شهری که خیلی از آنان مستأجر هستند و نیز روستائیان منطقه فاقد گازسنگین است.

 امام جمعه کلاردشت خطاب به ریاست جمهوري گفت: هیچ ریيس جمهوری به جز آقای احمدی نژاد قادربه این جراحی بزرگ اقتصادی نبود و درآینده نیز نخواهد بود واین ارزشمند است، ولی در راستای اجرای این جراحی بزرگ اقتصادی بايد به نقاط ضعف وقوت آن توجه کرد و درصدد رفع ضعف های این طرح بزرگ به هنگام اجرا برآمد.

 وی بابیان استقبال مردمی ازهدفمندی یارانه هاگفت: مردم منطقه کلاردشت همچون دیگر مردم کشور اجرای هدفمندی یارانه هاراپذیرفته اند و تنها دغدغه این مردم توجه به موضوع سوخت تازمان بهره مندی آنان از گاز طبیعی است که امیدواریم شخص آقای احمدی نژاد تدابیر ویژه ای برای سوخت مناطق سردسیر بدون گازاتخاذ کنند.


  • دوشنبه 6 دی 1389-0:0

    بابا هزار ليتر گازوئيل 350توماني مي شود 350هزار تومان نه 3ميليون چرا همه حساب كردنهاشون غلط شده مثل اوني كه گفته 3سال يارانتون رو خرج نكنيد ميشه 40 ميليون تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 5 دی 1389-0:0

      ... مردم کلاردشت چند روز پیش تجمع کردند...اینقدر محافظه کارانه عمل نکنید،کامنتها را بدون سانسور در سایت قرار دهید تا باعث اشتراک گذاری نظریات شود.تک صدایی مردود شد.


      ©2013 APG.ir