تعداد بازدید: 2098

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 دی 1389-16:2

نه سياه نمايي،نه احساساتي شدن

هندويي-نائب رئیس خانه صنعت و معدن ایران- با اشاره به اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت:نه حق داریم سیاه نمایی کنیم و نه حق داریم که احساساتی و هیجانی با مشکلات روبه رو شویم بلکه باید به فکر مدیریتی صحیح باشيم-بايد نگراني را از واحدهایی که افزایش قیمت های انرژی و سوخت بر آنها تاثیر جدی داشته دور کنيم-اقساط بانک ها و معوقه شدن آن ها مشکلات اصلي صنعت گران است.


بر اساس گزارش ارسالي روابط عمومي خانه صنعت و معدن مازندران به مازندنومه،مهندس داریوش هندویی -رئیس خانه صنعت و معدن مازندران و نائب رئیس شبکه خانه های صنعت و معدن ایران- در جلسه فوق العاده شورای راهبری صنعت و معدن استان ضمن دفاع از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت: خانواده صنعتگران و معدن کاران از خودمان و باعث سربلندی و افتخار برای سرزمین عزیز اسلامی هستند و اکثر مدیران فعلی صنعتی و معدنی کارگران رشد یافته بعد از انقلاب هستند، بنابراین اگر امروز دچار مشکل شد ند باید به دادشان برسیم.

وي افزود:بايد با تعامل سازنده و مفید و موثر حامی و پشتیبان صنعت گران در تولید و صادرات باشیم و صاحبان بنگاه های اقتصادی بالاخص واحدهایی که افزایش قیمت های انرژی و سوخت بر آنها تاثیر جدی دارد را از نگرانی دور کنیم.

بر اساس اين گزارش هندويي ضرر و زیان نظام پولی، ارزی، گمرکی و بانکی بر پیکره صنعت نوپای کشور را به میان آورد و به انباشته شدن مشکلات به ویژه اقساط بانکی و معوقه شدن آنها اشاره کرد و از تمام مقامات درخواست کرد به صورت همزمان به دنبال رفع مشکلات و معضلات فراروی تولید باشند و بدرستی موضوع را تدبیر کنند.

 هندویی ابراز داشت: نه حق داریم سیاه نمایی کنیم و نه حق داریم که احساساتی و هیجانی با مشکلات روبرو شویم بلکه باید به فکر مدیریتی صحیح باشیم و مشکلات را هم به خوبی انعکاس دهیم و برای آنها راه حل بیابیم تا این طرح به نحو احسن اجرا و واحدها به خوبی از این دور عبورکنند.

نائب رئیس شبکه خانه های صنعت و معدن ایران در ادامه گفت: از واحدهای صنعتی و معدنی استان تقاضا کردیم مشکلات مجموعه خود را از بابت اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها به صورت مکتوب به انجمن های تخصصی خود ارائه دهند تا بعد از جمع بندی به سازمان صنایع و معادن استان انعکاس داده شود.



    ©2013 APG.ir