تعداد بازدید: 2414

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 دی 1389-22:16

تويي که نمي شناختمت!

...از مدیرکل امور شهری استانداری و رئیس نظام مهندسی مازندران پرسیدم که آیا دکتر رستمي-ارائه دهنده مقاله- را می شناسند که پاسخ منفی شنیدم و بدتر اینکه من خودم هم که استاندار هستم این نیروی انسانی در استان را نمی شناختم.(گزارش+حاشيه هاي مازندنومه از همایش ملی مدیریت شهری)


نخستین همایش ملی مدیریت شهری و مدیریت عملکرد با رویکرد مدیریت استراتژیک،صبح روز چهارشنبه در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری آغاز به کار کرد.

 شهردار ساری يکي از سخنرانان مراسم بود.او که مشغول صحبت کردن بود،مهندس طاهايي-استاندار مازندرن-وارد شد. با ورود استاندار مازندران به سالن همایش ، شهردار او را با واژه های سید بزرگوار ، فرزند زهرا ، نیروی ارزشی و ... مورد تفقد قرار داد.

 پس از صحبت های شهردار ، نوبت سخنرانی طاهایی بود که وی طبق رويه خود، خواستار شنیدن صحبت های افراد حاضر در همایش شد.

 قرعه به نام دکتر علی اصغر انواری رستمی افتاد که به بیان نقش و جایگاه ارزیابی و عملکرد در کارآمدی سیستم های مدیریت شهری پرداخت.

سپس استاندار پشت تریبون آمد و گفت:حداقل فایده این همایش شناسایی یکی از استعدادهای استان است.

 طاهایی که از مقاله "رستمی" به وجد آمده بود تصریح کرد: از مدیرکل امور شهری استانداری و رئیس نظام مهندسی مازندران پرسیدم که آیا ارائه دهنده مقاله را می شناسند که پاسخ منفی شنیدم و بدتر اینکه من خودم هم که استاندار هستم این نیروی انسانی در استان را نمی شناختم.

 استاندار مازندران یادآور شد: امیدوارم این همایش در گام نخست گردآوری بانک اطلاعاتی از منابع نیروی انسانی در حوزه مدیریت شهری را به همراه داشته باشد.

 طاهایی از این پژوهشگر خواست تا پژوهشی کابردی در خصوص مدینه انجام دهد که چرا یثرب تبدیل به مدینه النبی شده است.

 استاندار مازندران با اشاره به اینکه سید جمال الدین اسدآبادی الفاظی همچون ظل السلطان به ناصرالدین شاه لقب می داد که اعتقادی به آن نداشت اما برای رسیدن به برخی اهداف مجبور به استفاده از این واژه ها بود،اظهار داشت: در ورودم به سالن همایش ، شهردار ساری هم از سر عاطفه واژه هایی به من نسبت دادند و متاسفانه امروز این استفاده از این روند عرف شده است؛عرفی که امیر مومنان علی (ع) ما را از به کار گیری آن پرهیز می کند و امام راحل نیز در جایی استفاده از این واژه ها را نکوهش کرده بودند.

 وی یادآور شد: فرهنگ علوی ، فرهنگی مبتنی بر سادگی و فطرت است.

طاهایی با اشاره به اینکه امروز شهرها ساخته می شوند و سپس به فکر تبیین هندسه شهری هستیم خاطرنشان کرد:در بازگشت به مدیریت شهری از منظر مدینه النبی به نکته هایی می توانیم دست یابیم که می تواند در رفع مشکلات امروز جامعه شهری موثر باشد.

 استاندار مازندران از برخی مدیران مسئول حاضر در سالن پرسید که آیا این همایش در مازندران برای نخستین بار برگزار می شود یا در سطح کشور که پاسخ شنید که در سطح کشور برای نخستین بار انجام می شود.

 طاهایی افزود: جای بسی تاسف است اما از هرجا که شروع کنیم مبارک است.


  • شنبه 11 دی 1389-0:0

    آقاي استاندار در حالي كه همگي بدنبال قدرتند كجا وقت اين دارند كه نخبگان را بشناسند امثال دكتر رستمي كه ناشناسند كم نيستند آنان وقت گرانبها را به دانش و علم پرداختند و هميشه بحال استان رو به نابودي خود افسوس خوردند اگر به آنها پروژه مديريت استان سپرده شود فاصله از عرش تا فرش خواهد بود همان كه قدرتمردان راس امور استان نميخواهند چون سوادش را ندارند انها دلسوخته تر از ما هستند دكتر رستمي از نخبگان مازندران و فرزند بهشهر است هر كه با او نشيند واز سخنانش بهره گيرد گويا بهترين لذت دنيا را چشيده است . بر دكتر رستمي و رستمي گونه ها دورود جاي خالي شما هميشه حس ميگردد

    • مهندس ساختمانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 10 دی 1389-0:0

      من در آن جلسه بودم.از گزارشگر محترم که خبر را با حاشیه تهیه کرده سپاسگزارم.بهم چسبید

      • پنجشنبه 9 دی 1389-0:0

        حالا که استاندار محترم اعلام کرده اند نیاز به تعریف وتمجید الکي ندارند بقيه مسئولان حساب کار دست شان بيايد و براي خوش امد مهندس به او لقب ندهند.

        • اهل مدینه ساری!پاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 9 دی 1389-0:0

          از حق نگذریم (که کار دیگری نمیماند!) این برادر طاهائی... باید رئیس جمهور میشد... پندی برای سید طاهائی داشتم که بداند نباید زیاد حول واژه مدینه مانور بدهد چون سید خاتمی داد و بحث تمدن هم از همینجا شروع شد و...شد مایه دردسر سید! و دیگر اینکه از این بعد یک شاخه به معاونتها بیافزائید تا روستا و شهرهای ما را زیر پا بگذارند و لیستی از دکتر و پرفسور برایتان تهیه کنند که دور از چشم اولیا اله صاحب منصب دارند غاز میچرانند...


          ©2013 APG.ir