تعداد بازدید: 2455

توصیه به دیگران 1

جمعه 10 دی 1389-22:50

روزي که پليس تخلف کرد!

وقتی خلافی در رانندگی می کنی، پلس بلافاصله دستور ایست خود را در هر وضعيت و هر نقطه که باشي،به شما خواهد داد،اما اگر روزي خود پليس بي قانوني کند چه؟!(خبر+عکسي از خبرنگار مازندنومه در قائم شهر)


پليس واژه اي است که در دنياي پراسترس و ناامن امروزي به انسان اطمينان و امنيت هديه مي دهد.پليس نظم را برقرار مي کند و آرامش بخش است.

من و شما وقتی خلافی در رانندگی مرتکب مي شويم پلس بلافاصله دستور ایست خود را در هر وضعيت و محلي به شما خواهد داد، مدارک را خواسته و جريمه و گاه ضبط مدارک و انتقال خودرو به پاکينگ و...

 حرف من خبرنگار اين است که بارها و بارها شاهد بی قانونی برخي ماموران پليس بودم؛از جمله تخلفاتي مثل روشن نشدن چراغ خطر عقب و چراغ ترمز و یا سوخته بودن يکي از چراغ هاي جلوي خودروي پليس و بماند سبقت های غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی و یا کندرانی و ایجاد ترافیک جاده ای!آيا کسي بر عملکرد برخي ماموران قانون شکن پليس نظارت مي کند؟

همه اين ها يک طرف، عصر روز پنجشنبه نهم دي ماه 89 منظره اي را از يک خودروي پليس در قائم شهر ملاحظه کردم که تصوير آن را در کنار همين خبر مي بينيد!بر خلاف مقررات راهنمايي و رانندگي،فردي سرش را بيرون آورده و روي پنجره خودروي در حال حرکت پليس نشسته!خدا قوت پليس وظيفه شناس،اما درباره اين صحنه قضاوت با شما خوانندگان محترم.


  • شنبه 11 دی 1389-0:0

    ای کاش خلاف کاری های پلیس راهور مازندران در حد همین رفتارها بود!ای کاش!

    • شنبه 11 دی 1389-0:0

      همیشه شعبون یه بارم رمضون

      • شنبه 11 دی 1389-0:0

        قضاوتم اینه که این برادر در حال انجام ماموریت پلیسیه برای اینه که ماها خلاف نکنیم خودش را به خطر انداخته تا ما ها به سلامت برسیم -احسنت به تو . پیر بشی الهی - ترا خدا این تصاویر را درج نکنید ؟ ما مازندرانیها نسبت به استانمان تعصب داریم .نمایش این تصویر به مثابه اون ضرب المثل معروفه که یک بز گر.........

        • b.p(سوادکوهی)پاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 11 دی 1389-0:0

          قضاوت کنم خوب معلومه : بابا کاروان عروسه-داره شادی میکنه -اشکالی داره. بیبیب بیب بیبیب بیب بیب بیب بیبیب بیب احتمالاً طرف دوماده اگه طرف عروس بود دستمال سفید دستش بود -بابا بخند تو قائم شهر از این چیزها زیاده ما ایرانیاها از اروپا 40سال عقبیم قائم شهر هم از ایران 50 سال عقبه!؟


          ©2013 APG.ir