تعداد بازدید: 2964

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 12 دی 1389-16:25

محسني:حضور اصلاح طلبان ضروري است

نماينده نوشهر و چالوس گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات در گروه حضور اصلاح طلبان است و اصلاح طلبان در صورتی در انتخابات شرکت می کنند که خواسته های آنها برآوده شود.


 انوشیروان محسنی بندپی در خصوص دیدار اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با "سید محمد خاتمی " رئیس جمهوري سابق کشورمان و شرایط اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس گفت: اگر شرایط به گونه ای باشد که همه سلایق و عقاید که در چارچوب قانون اساسی کشور گنجانده شده اند، امکان حضور در انتخابات مجلس را نداشته باشند، قطعا انتظاراتی که از خانه ملت می رود برآورده نخواهد شد.

 نماینده اصلاح طلب مردم نوشهر و چالوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت مباحثی که در دیدار فراکسیون خط امام(ره) مجلس با آقای خاتمی مطرح شد حداقل انتظاری است که می توان از یک مجلس توانمند داشت و اگر غیر از آن باشد محال است که بتوان مطالبات مردم را از اقشار مختلف و درابعاد گوناگون تامین کرد.

 وی تصریح کرد : حضور حداکثری مردم در انتخابات در گروه تامین شرایط اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات است و اگر نتوانیم مجلسی برخواسته از رای همه آحاد جامعه داشته باشیم در آینده برای نظارت بر اجرای امور، تدوین و تصویب قوانین و لوایح با مشکل رو به رو خواهیم بود .

وی اظهار داشت : عده ای که هیچگونه سوابق روشن و قابل قبولی نداشتند سعی کردند با فرصت طلبی و به خاطر برخی مصلحت اندیشی های بی اساس امور کشور را به دست گیرند و انقلابیون راستین را به حاشیه برانند.

 نايب رييس كميسيون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی جامعه حضور اصلاح طلبانی که هم قانون اساسی را قبول دارند و هم نشان داده اند که به آرمان ها ی امام(ره) و ارزش های نظام پایبند هستند و خود از پیش قراولان انقلاب بوده اند برای اداره امور کشور لازم و ضروری است.(parlemannews)


  • دوشنبه 13 دی 1389-0:0

    نسبت به سرنوشت انقلاب انصافا اصلاح طلبان دلسوز تر هستند و سابقه آنها در دفاع از انقلاب بسيار درخشانتر از سابقه اصولگرايان استهر چند اين كلام بعضي را خوش نيايد. درود بر نماينده اصلاح طلب استان مازندران


    ©2013 APG.ir