تعداد بازدید: 4699

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 23 دی 1389-14:25

شنبه انجام مي شود:معارفه اميري،توديع فياضي

آخر شاهنامه:فياضي مي رود،اميري مي آيد.علي کريمي فيروزجايي گفت:فياضي یکی از قوی ترین مدیران آموزش وپرورش کشور است- وزیر دو بار با من تماس گرفت و گفت برکناری فیاضی از تصمیمات وزارتخانه است.


 بالاخره داستان برکناري يا ماندن عبدالوحيد فياضي-مديرکل آموزش و پرورش مازندران-به صفحات پاياني خود رسيد.

به گزارش مازندنومه ساعت 8:30 روز شنبه 25 دي ماه آيين معارفه محمد علي اميري-مديرکل جديد آموزش وپرورش مازندران-و توديع فياضي در باشگاه فرهنگيان برگزار مي شود.

 اگرچه از سوی برخی محافل عنوان می شود که وزیر خواستار برکناری فیاضی است،شنیده های ما از ملاقات فیاضی با وزیر آموزش و پرورش حکايت دارد که وزیر عنوان کرده از سوی برخی صاحب منصبان بومي تحت فشار است،اما خود مایل به حضور فیاضی در این سمت است.

بر اساس شنيده هاي مازندنومه حاجي بابايي به مديرکل آموزش وپرورش مازندران پیشنهاد پستی بالاتر در وزارتخانه را داده اما فیاضی ضمن رد این پیشنهاد از سوی وزیر خواستار بازگشت به شغل معلمی در روستای زادگاهش نور است.

براي پي گيري ماجرا نيمروز پنج شنبه با علی کریمی فیروزجایی-نماينده مردم بابل در مجلس و يکي از مخالفان برکناري فياضي-گفت و گو کرديم.

کريمي فيروزجايي در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اشاره به اینکه عزل و نصب مدیران از جوزه اختیارات دستگاه هاست، اظهار داشت: وزرا در این زمینه اختیار کامل دارند.

 نماینده مردم بابل با بیان اینکه نمایندگان نظر مشورتی دارند،تصریح کرد: نمایندگان به صورت فردی یا جمعی می توانند در خصوص عزل و نصب مدیران فقط به وزیر پیشنهاد ارائه دهند و تصمیم نهایی با وزیر است.

عضو کميسيون آموزش مجلس یادآور شد: تودیع فیاضی نافی زحمات وی در آموزش و پرورش مازندران نیست و او به عنوان یکی از قوی ترین مدیران آموزش وپرورش کشور، در زمینه برنامه های تئوری و اجرایی مطرح است .

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی در تصمیم گیری مستقل عمل می کنند،خاطرنشان کرد: وزیر دو بار با من تماس گرفت و گفت برکناری فیاضی از تصمیمات وزارتخانه است.

 کریمی با بیان اینکه بنا بر دلایل متعدد،نظر جمعی از نمایندگان بر ابقاي فیاضی بود افزود:باید بپذیریم وزیر به عنوان بالاترین مسئول دستگاه این اختیار را دارد که نسبت به عزل و نصب مدیران اقدام کند و نباید این حق را از وزیر بگیریم.

به گزارش مازندنومه،عضو کمیسیون آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برکناری فیاضی نفی کارکرد مناسب وی در این سمت نیست خاطرنشان کرد:از تجربیات فیاضی در سنگر دیگری استفاده می شود.

گفتني است محمدعلي اميري ، مديركل دفتر مشاوره و امور تربيتي وزارت آموزش و پرورش است که از روز شنبه جاي فياضي را در آموزش و پرورش استان خواهد گرفت.


  • شنبه 25 دی 1389-0:0

    آقای الف. ن نماینده ی اونجا......بالاخره کارخودتونو کردین ولی بدونید خودتونو از چشم مردم انداختید براتون متاسفم لقب سناتور که سهله امیدواریم فیاضی کاندید بشه تا کلاً نامی ازتون نمونه. خیلی زورگو و بی تعصبید متاسفم که مردم رو انقدر نفهم فرض میکنید.

    • شهروند بابليپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 25 دی 1389-0:0

      با سلام بله آقاي کريمي بايد از آقاي فياضي دفاع کند به خاطر اينکه ...بوده و توانسته در بابل در بند پي در بابلکنار و در ... نيروهاي خود را به عنوان مسئول آموزش و پرورش بياورد تا بتواند ... استفاده کند... ولي اين دفعه داستان فرق کرده و مردم بابل از تمام قضايا مطلع شدند... هر چند که مي دانم مدير مسئول سايت اين نظر بنده را به روي سايت ارسال نمي کند . باتشکر

      • یک شهروندپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 25 دی 1389-0:0

        به نظر من افرادی مثل اقای فیاضی هر جا باشند خیرشان به مردم میرسد بس شاید برای خودش فرقی نکند کجا باشد اما برای مردم مهم است

        • جمعه 24 دی 1389-0:0

          فیاضی جان خسته نباشید.حالا سمت جدید چیه؟نکنه واقعا مي خوای بري روستا درس بدي!من که باور نمی کنم.

          • جمعه 24 دی 1389-0:0

            mardom noor ghadr niroe velaei va arzeshi jenab aghe fayazi ranadaneste va faribe bi taasobi raghib o ra khorde motmaennan fayazi dar entekhabat ayande ghodrat poshali chandin sale sanator entekhabat ra mishekand

            • پنجشنبه 23 دی 1389-0:0

              خداحافظ مدیر ولایتی و اصولگرا.فراموشت نمی کنیم

              • پنجشنبه 23 دی 1389-0:0

                برکناری فیاضی فقط به خاطر ترس اقای (الف-ن) است که به نظر می رسد تا الان قافیه را در انتخابات مجلس نهم در نور به اقای فیاضی باخته


                ©2013 APG.ir