تعداد بازدید: 3111

توصیه به دیگران 3

شنبه 9 بهمن 1389-7:27

نماينده بابل:رفسنجاني از همه اهرم ها برای تضعیف دولت استفاده می کند

علي کريمي فيروزجايي-عضو فراکسيون اکثريت مجلس-درباره نامه انتقادي رييس جمهوري گفت:در روند رسیدگی به برنامه پنجم تخلفاتی از جانب هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت که در چند مورد نص صریح قانون اساسی بود-اراده ای به وجود آمده که به هر دلیل مانع موفقیت دولت احمدی نژاد شوند.


در پي انتشار نامه سرگشاده رييس جمهوري و انتقاد از سران دو قوه و نيز مجمع تشخيص مصلحت نظام نظر نماينده بابل را در اين زمينه جويا شديم.

علي کريمي فيروزجايي به مازندنومه گفت:معتقدم در روند رسیدگی به برنامه پنجم تخلفاتی از جانب هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت که در چند مورد نص صریح قانون اساسی بود.

وي با بیان اینکه در این خصوص تذکراتی داده شد افزود: به هر دلیلی بر اساس جهت گیری که در هیئت رئیسه و شخص رئیس مجلس وجود داشت در مرحله نخست رسیدگی به برنامه پنجم خلاف قانون اساسی رفتار شد.

نماينده بابل با بیان اینکه مجمع عمومی بانک مرکزی و انتخاب هیئت امنای صندوق توسعه ملی هر دو از مصادیق فعالیت های اجرایی بوده و مشمول اختیارات قوه مجریه است یادآور شد: دخالت دو قوه دیگر در این دو مسئله موضوعیت ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی رغم مخالفت شورای نگهبان با این مسئله،مجلس در مقابل آن ایستادگی کرد که منجر به ارسال این دو مورد به مجمع تشخیص مصلحت نظام شد که رئیس مجمع از همه اهرم ها برای تضعیف دولت استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ما وی با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری در این رابطه به اطلاع مجمع رسیده بود،اظهار داشت: رهبری صراحتا" ورود نیافتن قوه مقننه و قضائیه را در مسائل بانک مرکزی به اطلاع رساندند و مجمع با علم به نظر رهبری ، خلاف آن را به تصویب رساند که رئیس جمهوری با ارسال نامه به رهبری ، ارائه راهکار برای معضل پیش آمده را درخواست کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: در این مسئله هم رهبری اعلام کردند که عزل و نصب رئیس کل بانک مرکزی از اختیارات رئیس جمهوری است.

وی یادآور شد: در کاری که مجلس می توانست با دوراندیشی و درایت انجام دهد، شاهد اتلاف وقت و صرف هزینه از سوی رهبری بوديم.

نماینده مردم بابل افزود: نامه رئیس جمهوری به نمایندگان مجلس شامل نکات کارشناسی و دقیق و مطابق قانون اساسی است که نقطه انتقاد رئیس جمهوری به برخی جهت گیری های مدیریت مجمع و مجلس بود.

به گزارش مازندنومه،کریمی با بیان اینکه اراده ای به وجود آمده که به هر دلیل مانع موفقیت دولت احمدی نژاد شوند،یادآور شد: با عزم دولت و تدابیر رهبری باید از این اختلاف ها جلوگیری کرده و به دولت در اجرای قانون بزرگ هدفمندی یارانه ها کمک کنیم .

 وی با اشاره به اینکه نامه رئیس جمهوری به نمایندگان مجلس از سر اخلاص و دلسوزی و در جهت تنویر افکار عمومی است تصریح کرد: مردم باید از جریان پشت پرده به ویژه در خصوص برنامه پنجم آگاه شوند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم کارگزاران نظام باید با اشاره رهبری راه را پیدا کنند چه برسد به جایی که رهبر انقلاب نظر صریح شان را اعلام کرده اند.

 وی افزود: اوج بی انصافی و نمک نشناسی است که علی رغم نظر رهبری ، عده ای در مجمع به گونه ای عمل کردند که موضوع به یک معضل تبدیل شود.

 کریمی یادآورشد: نباید هزینه های سیاسی و اجتماعی بابت مسائل این چنینی بپردازیم.


  • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

    اون دوست بابلی راست می گه، چرا بعضی ها نظرشونو به اسم ساروی و قائمشهری به نفع یک نماینده درج می کنند، مثلا من ساروی از کجا می دنم این نماینده بابلی چه کاری کرده که حالا تشویقش کنم!

    • کارکنان تامین اجتماعی کل کشورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 13 بهمن 1389-0:0

      به نام خدا ما مردم به شما رای دادیم تا از حقوق حقه ملت دفاع کنید شما چکار کردید و چه می کنید . 60000 نفر کارمندان تامین اجتماعی سراسر کشور دو سال است حقوق حقه آنها به تاراج رفت پس از تصویب افزایش 20% حقوق در سال 88 و فقط 6% افزایش حقوق در سال 89 حق کارمندان را ندادند آیا در سال 89 تورم فقط 6% افزایش یافت . همان 6% اعلام کردند را نداند . آیا دوره بعد می خواهید نماینده بابل شوید این دوره از حقوق خانواده تامین اجتماعی حمایت نکردید و کل کارمندان را در فقر و بدبختی و انتظار اعمال افزایش ناچیز نگه داشته اند و شما و مخالفت نکردید . 60000 کارمند اگر با خانواده فرض 4 نفره می شود 240000 نفر و هر کدام اگر موقع انتخابات فقط 10 نفر رای برای فراکسیون اکثریت تبلغ کنند . می شود 2400000 نفر رای . مگر کم است . چرا از حقوق حقه کارمندان تامین اجتماعی چیزی نمی گوید و دفاع نمی کنید ماشا الله جز فراکسیون اکثریت هم هستید . چرا یکبار هم شده به اداره تامین اجتماعی بابل و درمانگاه تامین اجتماعی نمی روید تا کارکنان مشکلات معیشتی خود را بگویند . اشا الله خداوند حق ما را از ظالمان که مارا در فقر نگه داشته اند بستاند .

      • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

        "انقلاب زنده است تا هاشمي زنده است" كلامي ماندگار از امام خميني

        • محمدي از بابلکنارپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

          من کاري به اين چيزها ندارم فقط نماينده منتخب خودم را انتخاب کردم آقاي دکتر قاسم زاده است چون خيلي خيلي بهتر از اين نماينده هاي که آمدند و رفتند و هستند بهتر عمل کرده که به مهمترين آن بحث دفاع از کشاورزان بوده که به جرات ميتوان گفت که جنبه استاني هم داشت و...

          • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

            طرفداران آقاي کريمي حق دارن که خود را بجاي قائمشهري ،ساروي و ... جا بزنند چون متوجه شدند که انتخابات اين سري استاني برگزار مي شود از جاهاي ديگه از ايشان تشکر شود تا جنبه تبليغاتي داشته باشد ولي ...

            • مهدوی از قائم شهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 10 بهمن 1389-0:0

              باسلام آقای دکتر کریمی نماینده بابل است ولی در سطح استان فعالیتهای بسیار ارزشمندی انجام داده اند.انشاله موفق باشند

              • علي از بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 10 بهمن 1389-0:0

                شما دو کاربر به اصطلاح ساروي چه مي دانيد که آقاي کريمي چيکار کرده يا نکرده و اينچنين به تمجيد ايشان مي پردازين .

                • ياسر قربانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  شنبه 9 بهمن 1389-0:0

                  از آقاي كريمي نماينده شجاع و دلسوز و ولايي مردم شهرستان بابل سپاسگزاريم كاش ما ساروي ها چنين نماينده اي داشتيم.
                  ساري - ياسر قرباني

                  • محمدی از ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    شنبه 9 بهمن 1389-0:0

                    از آقای کریمی فیروز جایی بخاطر شفاف بیان کردن مسائل ممنون و متشکریم .

                    • دوست دار شهر بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      شنبه 9 بهمن 1389-0:0

                      من اول سلام عرض مي کنم خدمت نماينده دلسوز شهرمان که واقعا دارن ... البته حق دارن چون متوجه شدن که در اين دوره... نيست و بايد اينچنين از مواضع دولت چه درست و چه غلط دفاع کند تا... اي خدا اين چه روزگاري است که ما داريم در آن زندگي مي کنيم خدا عاقبت همه ما را ختم به خير کنه .


                      ©2013 APG.ir