تعداد بازدید: 2177

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 12 بهمن 1389-16:53

نهضت گل

استاندار مازندران گفت:به مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفته ام  دلم می خواهد موضوع پرورش گل در مازندران به یک نهضت تبدیل شود-دهه فجر سال گذشته در خدمت فیاضی بودیم.


 به گزارش مازندنومه ، استاندار مازندران در مراسم گرامی داشت ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در دبیرستان دخترانه نرگس ساری و در میان جمع دانش آموزان گفت: امروز روزی بود که اما عاشقان و پور بتول پس از سال ها دوری از ایران اسلامی با اراده ی ملت ، به آغوش مام میهن بازگشت.

سید علی اکبر طاهایی افزود: مسیر فرودگاه تا بهشت زهرا ، آنجا که شهدای انقلاب در آن آرمیده بودند جهت استقابل از امام ، مملو از مردم منتظر بود.

وی با اشاره به اینکه امروز خوشحالیم که در 32 سال از این رویداد تاریخی در شرایطی هستیم که نسل انقلاب و حماسه همچنان در حال رویش است تصریح کرد: امروز اگر امام راحل در میان ملت نیست اما بزرگ مردی هست که کلام ، قاطعیت ، تواضع و فروتنی اش امام گونه است.

طاهایی یادآور شد: به مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفته ام " دلم می خواهد موضوع پرورش گل در مازندران به یک نهضت تبدیل شود و معلمان و مربیان و دانش آموزان هم در این حرکت سهیم باشند".

 وی با بیان اینکه دانش آموزان دبیرستان نرگس به نام مبارک مادر امام عصرعج ، گل نرگس را در گلدانی بنشانند و بار بیاورند،خاطرنشان کرد: فضای مدرسه را به فضای گل آکنده کنيد.

طاهایی با اشاره به اینکه دهه فجر سال گذشته درخدمت فیاضی بودیم افزود: خدمت وی بر اساس تدبیر وتقدیر مدیریتی به سرانجام رسید و راهی سنگر دیگری شد و یکی از فرزندان همین سرزمین پرچم مدیریت را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ما  استاندار مازندران قول داد 80 نفر از دانش آموزان این مدرسه را برای زیارت بارگاه امام هشتم ، راهی مشهد کند.


  • محبوبه-تنکابنپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 12 بهمن 1389-0:0

    چه استاندار گلی داریم.قبلا" استانداری رو پر از گل و گلدان کرد الان هم به فکر نهضت گل رسانی در مدارسه.کمی هم به فکر صادرات گل و گیاه از غرب استان باشیم بد نیست.پایانه های گل و گیاه و شاغلان این بخش مشکلاتی دارند.

    • سه شنبه 12 بهمن 1389-0:0

      در این مراسم ، مجری برنامه که یکی از دانش آموزان بود قُمری را قَمَری تلفظ کرد


      ©2013 APG.ir