تعداد بازدید: 2882

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 14 بهمن 1389-14:50

روستا،زمستان،جشنواره

دبیرخانه جشنواره هنر در روستا بیست و هفتمین دوره جشنواره هنر در روستا را با برگزاری نمایشگاه عکس هنرمندان عکاس استانی و کشوری،سيزدهم و چهاردهم بهمن ماه، در روستاهای چمازکتی و آهنگرکلای قائم شهر برگزار کرد.


بر اساس گزارش دبيرخانه اين جشنواره به مازندنومه،به علت شرایط جوی در فصل زمستان شورای سیاست گزاری، فعالیت های کارگاهی جشنواره هنر در روستا را که عموما در فضای باز روستاها برگزار می شده،در فضاهای سر پوشیده نمایشگاهی برگزار کرد و نشست های علمی و  تخصصی هم در فضاي سرپوشيده برنامه ریزی شده بود.

بر اساس اين گزارش، این نمایشگاه حاصل تلاش  عکاسان گروه هنری حجم سبز است که پيش تر در چندین استان در تورهای مختلف عکاسی شرکت کرده اند.

عباس یزدان پناه. فرزانه فاضلی. رضا شکاری. محمد رضا عرب خزائلی. محسن عشقی. محبوبه عربعلی  فاطمه فاضلی. نیما آخوندی. یاسر یزدان پناه. محمد متولی. مریم فاضلی. حامد مشمولی و محمد رضا رضایی از جمله عکاسانی بودند که در این نمایشگاه دبیرخانه جشنواره هنر در روستا را یاری کردند.

خاطر نشان می کنيم بیست و هشتمین دوره این جشنواره دوم اسفندماه سالجاری برگزار مي شود.

جشنواره بعدي در محل دبیرخانه میزبان هنرمندان بومی استان مازندران است تا در فضای سالم و بدون رقابت،به صورت آزاد به اجرای هنر جدید با زیر شاخه های آن از جمله هنر محیطی، چیدمان،  هنر مفهومی و همچنین نقاشی و عکاسی... بپردازند.

همچنین علاوه بر آزادی در موضوع  دبیرخانه جشنواره هنر در روستا در آستانه روز درختکاری و بهار طبیعت موضوع  « درخت » را نیز برای هنرمندان پیشنهاد کرده است.



    ©2013 APG.ir