تعداد بازدید: 2108

توصیه به دیگران 1

جمعه 15 بهمن 1389-14:49

پيرفلک:قائم شهر ،شهري توسعه يافته است!

سرپرست فرمانداري قائم شهر گفت:گاهی با افرادي به عنوان سرمايه گذار بخش خصوصي مواجه هستيم كه فقط به دنبال برخي منافع شخصي بوده و به بهانه سرمايه گذاري در پي دريافت تسهيلات دولتي و زمين هاي مربوط به منابع طبيعي هستند.


سرپرست فرمانداري قائم شهر از بهره‌برداري 67 پروژه در دهه فجر اشاره كرد و گفت: بیش از 11 ميليارد تومان براي اين پروژه‌ها هزينه شده است.

بر اساس گزارش ارسالي روابط عمومی فرمانداری قائم شهر به مازندنومه،علي پيرفلك،قائم شهر را شهري توسعه‌يافته خواند و تصريح كرد: توسط دولت خدمتگزار كارهاي عمده‌اي در بخش زيرساخت‌ها صورت گرفته است.‌

وي گفت: دولت با نگاه توسعه اي به روستاها مقدمات مهاجرت معكوس و بازگشت و سكني گزيدن افراد از شهر به روستاها را فراهم کرده است .

 سرپرست فرمانداري شهرستان قائم شهر خطاب به مديران دستگاه‌هاي اجرايي توجه به اصل  44 قانون اساسي را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: توجه به خصوصي‌سازي و جذب سرمايه‌گذار زمينه سرعت توسعه و پيشرفت را در شهرستان افزايش مي‌دهد.

وی به وجود پاره اي آفات در زمينه سرمايه گذاري در جامعه اشاره كرد و گفت: گاهی با افرادي به عنوان سرمايه گذار بخش خصوصي مواجه هستيم كه فقط به دنبال برخي منافع شخصي بوده و به بهانه سرمايه گذاري در پي دريافت تسهيلات دولتي و زمين هاي مربوط به منابع طبيعي هستند.

علی پیرفلک اظهار داشت: شهرستان قائم شهر سالانه شاهد افزايش آمار گردشگران است كه براساس آمار در نوروز سال گذشته  200هزار نفر در اين شهرستان اقامت گزيدند.


  • يکشنبه 17 بهمن 1389-0:0

    قائمشهر شهر توسعه يافته عجججججججببببببب

    • يکشنبه 17 بهمن 1389-0:0

      لطفا مشخص کنید میزان توسعه یافتگی قائمشهر رو با نیویورک مقایسه کرده یا با یکی از شهرهای بورکینوفاسو؟

      • شنبه 16 بهمن 1389-0:0

        اره برار ته راس گني!


        ©2013 APG.ir