تعداد بازدید: 1824

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 بهمن 1389-21:26

9 ماه ،11 هزار پرونده

بیشترین پرونده هاي دادستاني آمل مربوط به سرقت ،تصادفات و ایراد ضرب جرح بوده است- کارهای که در بخش لاريجان انجام گرفته با شهرهای دیگر استان برابري می کند.(سه خبر کوتاه از آمل)


*10792 فقره پرونده مختومه


به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-دادستان اين شهرستان گفت : در 9 ماه سال جاری تعداد 10832 پرونده وارد دادسرای آمل شده که از این تعداد 10792 فقره پرونده مختومه شده است.

 رحیم فولادی افزود: بیشترین پرونده ها مربوط به سرقت ،تصادفات و ایراد ضرب جرح بوده است .

وی ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بر ضابطین قضایی گفت : در این موارد سرکشی مستمر و موردی از کلانتری ها توسط همه همکاران قضایی در داسرا و دادگاه وهمچنین نظارت بر چگونگی اجرای دستورات قضایی انجام می شود.

 فولادي افزود: پیشگیری زمانی واقعی و اثر گذار خواهد بود که ابزارهای لازم در اختیار دادستان باشد.

دادستان آمل اضافه کرد : جلب مشارکت مردمی و حضور فعال و آگاهانه مردم جهت پیشگیری از وقوع جرم بسیار ضروری است،بنابراين مباحث پیشگیرانه به صورت مستمر بايد در مطبوعات و صدا و سیما مطرح شود.

*25000جلد سند روستائی

به گزارش خبرنگار ما سيداسماعيل علوي- رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان آمل- گفت:بيش از 13هزار نفر از روستاييان شهرستان آمل براي دريافت تسهيلات مسكن روستايي به بانك‌هاي عامل معرفي که از اين ميان 11هزار و 478 نفر موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند و در سال جاري نيز 4 هزار و 750نفر از روستاييان اين شهرستان از تسهيلات مسكن روستايي برخوردار شده‌اند.

 وی افزود 25000جلد سند روستائی به کشاورزان داده شد.

*لاریجان در حال توسعه


محمدرضا نصیری -بخشدار لاریجان آمل- گفت: کارهای که دراین بخش انجام گرفته با شهرهای دیگر استان برابري می کند و با همتی که مسئولان ادارات و نهادهای این بخش دارند ثابت کردند که می توان با دست خالی برای مردم کارکرد.

 وی افزود: بیشتر بودجه به جای اینکه در روستاها هزینه شود متاسفانه در شهرها هزینه می شود و اگر دولتمردان به روستاها برسند مهاجرت کمتر صورت می گیرد.



    ©2013 APG.ir