تعداد بازدید: 2030

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 17 بهمن 1389-21:47

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(4)

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت:دولت های پس از جنگ نتوانستند به خوبی از عهده حقوق فرهنگی مردم برآیند- احمدی نژاد نسبت به حقوق فرهنگی مردم اهتمام ویژه دارد-مردم حق دارند مراکز فرهنگی داشته باشند-ابراهيمي همراه با فرزند خردسالش -محمدطاها- در نمایشگاه حضور یافت.


هادی ابراهیمی در ساعت های پایانی نخستین روز از برگزاری صدو هشتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هفتمین نمایشگاه کتاب مازندران در نمایشگاه حاضر شد و با حضور در غرفه مازندنومه گفت:نمايشگاه امسال وضعیت به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته دارد.

 معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به استقبال مردم در نخستین روز از آغاز به کار نمایشگاه کتاب اظهار داشت: ناشران کتاب های جدیدی برای ارائه در نمایشگاه عرضه کرده اند.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در دولت نهم و اینک در دولت دهم روند خوبی را طی کرده، یادآور شد: دولت اعتقاد دارد مردم در کنار حقوق اجتماعی، حقوق فرهنگی هم دارند.

 وی با اشاره به اینکه دولت های پس از جنگ نتوانستند به خوبی از عهده حقوق فرهنگی مردم برآیند، تصریح کرد:به نوعی بی توجهی به حقوق فرهنگی در آن برهه دیده می شد،اما احمدی نژاد نسبت به حقوق فرهنگی مردم اهتمام ویژه دارد و رویکرد فرهنگی سفر سوم دولت هم نشان از این مساله دارد.

به گزارش مازندنومه،معاون سیاسی استانداری مازندران با بيان اين که مردم حق دارند از مراکز فرهنگی برخوردار باشند افزود:برگزاری نمایشگاه کتاب در مراکز استان ها در نوع خود بی نظیر است و رسانه ها هم بازتاب خوبی از برگزاری نمایشگاه داشتند.

 ابراهیمی ضمن استقبال از نمایشگاه کتاب استانی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب استان ها فرصتی است تا افراد نیازهای فرهنگی خود را تهیه کنند و طی مسافت را تا پایتخت متحمل نشوند.

معاون سیاسی استانداری مازندران که با فرزند خردسالش -محمدطاها- در نمایشگاه حضور یافته و چند جلد کتاب کودک هم خريده بود در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره ارزیابی خود از غرفه های کتاب کودک گفت: از چند غرفه کتاب کودک بازدید کردیم و کتاب های خوبی در حوزه کوکان انتشار یافته است.

 وی با بیان اینکه زمانی که مدیرکل ارشاد بودم نمایشگاه کتاب برگزار کردم و نمایشگاه کتاب امسال دارای آثار فاخر و ارزشمندی است یادآور شد: امسال تعداد ناشران بیشتری در نمایشگاه حضور یافتند و این روند باید تداوم داشته باشد.

 گفتني است هادی ابراهیمی سال گذشته در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب از ارشاد به استانداری نقل مکان کرده و به سمت معاونت سیاسی استانداری مازندران منصوب شد.

خاطرنشان مي کنيم مازندنومه درباره موضوعات مختلف استان گفت و گوي مفصلي با ابراهيمي انجام داد که با عنوان و سرفصل ديگري در باکسي جداگانه انتشار يافته است.


  • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 18 بهمن 1389-0:0

    سلام بر مازند نومه و اقای ابراهیمی

    توسعه فرهنگی زیر بنای توسعه است اما ما تا بحال یا از ان غافل بودیو و یا به ان کم توجهی کردیم .
    که اگر به ان توجه می نمودیم اکنون وضع جوانان ما بهتر از این بود .
    حالا که معاون جوان و فرهنگی استاندار اسین بالا زده که اوضاع را بهتر کند از او سپاس داریم.
    هرچقدر که کار بشود باز هم کم است اما مطمئنا بسار اثر گذار خواهد بود . پس باز هم تشکر


    ©2013 APG.ir