تعداد بازدید: 3617

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 18 بهمن 1389-17:31

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(7)

معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: 30 هزار عنوان کتاب در هفتمین نمایشگاه کتاب مازندران ارائه شده است-تلاش کردیم با چاپ بنرهای جدید و ارسال آن به شهرستان های مختلف استان ،پوشش تبلیغی بیشتری به نمایشگاه بدهیم-مبلغ بن ها برای افراد عادی 20 هزار تومان ، افراد دارای دیپلم و فوق دیپلم 30هزارتومان ، فوق دیپلم و لیسانس 40 هزار تومان و کارشناسی ارشد و دکترا 50 هزار تومان تعیین شده است.


عين الله فلاح-معاون فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران-به خبرنگار مازندنومه مستقر در نمايشگاه کتاب مازندران گفت:در روز دوم نمایشگاه تلاش کردیم با چاپ بنرهای جدید و ارسال آن به شهرستان های مختلف استان ، پوشش تبلیغی بیشتری به نمایشگاه بدهیم.

وی افزود: از مدیران شهرستانی خواسته شد با آموزش و پرورش و مدارس هماهنگی های لازم را انجام دهند تا در روزهای آینده شاهد حضور جمعیت بیشتری در نمایشگاه باشیم.

فلاح اظهار داشت: با شهرداری ساری جهت سرویس دهی به نمایشگاه کتاب هماهنگی شده و دو سرویس در میدان های شهدا و امام برای رفت و آمد شهروندان به نمایشگاه لحاظ شده است.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران در پاسخ به تعیین شدن سقف برای خريد بن های نمایشگاه یادآور شد: سقف بن ها 380 میلیون تومان است و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که بن ها به تدريج تا روز آخر در اختیار همه علاقه مندان کتاب قرار گیرد.

 وی اظهار داشت :مبلغ بن ها برای افراد عادی 20 هزار تومان ، افراد دارای دیپلم و فوق دیپلم 30هزارتومان ، فوق دیپلم و لیسانس 40 هزار تومان و کارشناسی ارشد و دکترا 50 هزار تومان تعیین شده است.

 فلاح در همین رابطه افزود: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر که به بن بیشتری نیاز دارند بر اساس مکاتبه ای که با بانک عامل داریم این افراد را برای دریافت مبلغ بیشتر معرفی می کنیم.

 وی گفت: یکی از اقدام های خوب این دوره از نمایشگاه نگاه ویژه به کتاب های دانشگاهی است که برای نخستین بار با حضور موسسه "کتاب ایران" که نمایندگی 20 دانشگاه کشور را داراست ، مکان خاصی را برای عرضه کتاب های دانشگاهی ارائه دادیم.

 فلاح تصریح کرد: برای نخستین بار رشته های دانشگاهی دانشگاه های استان را رصد کردیم تا کتاب های مورد نیاز دانشجویان در نمایشگاه ارائه شود.

 وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب امسال بیش از 30 هزار عنوان کتاب ارائه شده ، افزود: برنامه های جنبی نمایشگاه امسال تقویت شده است.



    ©2013 APG.ir