تعداد بازدید: 2653

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 بهمن 1389-18:25

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(17)

 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در مازندران کتابخانه عمومی آبرومند نداریم-مالکیت نمايشگاه خصوصی است و ممکن است مالک آن در مواردی فضای نمایشگاه را نیاز داشته باشد.


به گزارش مازندنومه، آیت الله نورالله طبرسی در بازدید از هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران اظهار داشت: انجام دادن کار فرهنگی مشکلات زیادی دارد.

وی افزود: یکی از امتیازهای این نمایشگاه کتاب فضای پاک ،آرام و بی سر و صدا است.

نماینده ولی فقیه ضمن اشاره به حضور ناشران متعدد در نمایشگاه کتاب یادآور شد: افراد با ذوق های متنوع می توانند نیاز کتاب خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی با بیان اینکه تقاضای ما استقرار نمایشگاه مستقل در مرکز استان است،تصریح کرد: مکان فعلی نمایشگاه جای خوبی است اما مالکیت آن خصوصی است و ممکن است مالک آن در مواردی فضای نمایشگاه را نیاز داشته باشد.

 طبرسی با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی آبرومند در مازندران نداریم،گفت: با توجه به سفر فرهنگی دولت و برنامه های فرهنگی که اعتبار خوبی در این بخش لحاظ شده بخشی از این اعتبار برای احداث مرکز نمایشگاهی چند منظوره در مرکز استان در نظر گرفته شود.


  • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 23 بهمن 1389-0:0

    کی باید دست به کار شویم .
    اگر من بگویم یا اگر تو شاید این قدر موثر نباشد ولی اگر عالی ترین مقام حکومتی این توجه را می دهد حتما دولت مردان باید فکری بکار بندند تا گام اول برای توسعه فرهنگی از طرق افتتاح نمایشگاه دائمی کتاب برداشته شود .
    به ان امید ....


    ©2013 APG.ir