تعداد بازدید: 2730

توصیه به دیگران 1

جمعه 22 بهمن 1389-15:20

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(21)

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:روزانه بالغ بر 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب بازدید می کنند-در داخل و خارج از نمایشگاه امنیت مردم و غرفه داران تامین شده است-روز پنج شنبه  حدود 85 میلیون تومان بن کتاب فروخته شد.


 سید اسماعیل احمدی به مازندنومه گفت:به گفته کارشناسان اداره کل، مراجعه کنندگان و رسانه ها، مردم حضور بیشتری در نمایشگاه کتاب امسال داشتند.

 وی ضمن اشاره به اینکه کیفیت پشتیبانی نمایشگاه امسال در سطح بالایی بود، اظهار داشت:استاندار مازندران به دستگاه ها دستور همکاری موکد داده بود.

 احمدی با بیان اینکه مردم و غرفه داران از انضباط خاصی برخوردار هستند، یادآور شد:این مسئله یک نقطه عطف است.

 وی خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم کتاب ها از لحاظ محتوایی در سطح بالاتری قرار داشته باشند و ناشران هم کتاب های تخصصی تری ارائه کنند.

احمدی با بیان اینکه برای برگزاری نمایشگاه در سال آینده برنامه ریزی دقیقق تری خواهیم داشت افزود: پس از پایان نمایشگاه هم آسیب شناسی از نمایشگاه انجام می شود.

 وی با اشاره به اینکه در داخل و خارج از نمایشگاه امنیت مردم و غرفه داران تامین شد، اظهار داشت:تمامی ناشران ، غرفه داران و کتاب های آنها بیمه شدند تا در صورت بروز حادثه ، از این بیمه استفاده کنند.

 احمدی با بیان اینکه در نظرسنجی های انجام شده ؛ اغلب ناشران از وضعیت نمایشگاه راضی هستند تصریح کرد: باید در مرکز استان محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی داشته باشیم.

وی گفت:محل فعلی برگزاری نمایشگاه از مرکز شهر دور است و مسئولان باید همت کرده و مکانی در خور شان مردم مرکز استان برای برگزاری نمایشگاه های فرهنگی احداث کنند.

به گزارش خبرنگار ما معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه روزانه بالغ بر 50 هزار نفر از نمایشگاه بازدید می کنند اظهار داشت: روز پنج شنبه جمعیت فراوانی به نمایشگاه آمده بودند که حدود 85 میلیون تومان بن کتاب فروخته شد. 



    ©2013 APG.ir