تعداد بازدید: 3406

توصیه به دیگران 1

شنبه 23 بهمن 1389-17:41

مکان فرهنگي به جاي کشتارگاه

البرزي-فرماندار بهشهر-گفت:استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه کتاب نشان می دهد جامعه تشنه برگزاری این برنامه ها است-آمار بالای بیکاری در بهشهر  باعث رنجش خاطر مردم شده است-تا پایان سال 90 پرونده مسکن مهر را در بهشهر خواهیم بست-سرمایه گذارهایی از کشور ترکیه در زمینه گردشگري اعلام آمادگی کرده اند-کلنگ احداث مکان فرهنگي به جاي کشتارگاه سنتي بهشهر به زمين زده شد.


فرماندار بهشهر به خبرنگار مازندنومه مستقر در نمايشگاه کتاب ساري گفت:علاوه بر اداره کل فرهنگ و ارشاد ، همه دستگاه های اجرایی باید در برگزاری نمایشگاه کتاب همکاری کنند.


محمدرضا البرزی افزود:استقبال بی نظیر مردم از نمایشگاه کتاب نشان می دهد جامعه تشنه برگزاری این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه این مسئله ، مسئولیت دست اندرکاران این حوزه را بیشتر می کند اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های کتاب در فاصله زمانی کوتاه تر از موارد قابل توجه است که مسئولان باید این موضوع را مورد نظر قرار دهند.

البرزی در بخش ديگري از اين گفت و گو با اشاره به اینکه اولویت کاری ما در فرمانداری بهشهر پیگیری مصوبه های سفر است،تصریح کرد: متاسفانه در بهشهر آمار بالای بیکاری در حوزه اقتصاد  باعث رنجش خاطر مردم شده است.

وی با بیان اینکه در بدو ورودم در فرمانداری شورایی تحت عنوان مسکن شهرستان تشکیل دادیم افزود: در کم تر از پنج ماه گذشته تا امروز توانسته ایم در حوزه سیاست های دولت در بخش مسکن توفیقاتی کسب کنیم.

البرزی با اشاره به اینکه تا پایان سال 90 پرونده مسکن مهر را در بهشهر خواهیم بست گفت: موظف هستیم مسکن  تمامی واجدان شرایط  مسکن و فاقد مسکن را برآورده کنیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه توجه به حوزه صنعت ، اشتغال مولد و پایدار در سرلوحه کار ما قرار دارد یادآور شد:ارتقای سطح معیشت ، تهیه مسکن ، ارتقای سطح فرهنگ و برخورداری مردم از رفاه بیشتر و ایجاد ساز و کار ازدواج آسان از مسائل مورد توجه در فرمانداری بهشهر است.

به گزارش خبرنگار ما وی با اشاره به  اینکه بهشهر در حوزه گردشگری  سرآمد شهرهای دیگر استان است گفت: اما در دهه های گذشته در این حوزه کار نشده است.

البرزی افزود: بهشهر تنها شهری در سه استان شمالی است که تازه وارد در آن می تواند فضای کوه و سرسبزی را در نزدیکترین فضای شهر در کنار هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه بستر و زیرساخت های بهشهر در جذب سرمایه گذاری توریسی مستعد است اظهار داشت: تصویب احداث راه دسترسی به شبه جزیره میانکاله موجب می شود مردم از طریق جاده به این جزیره دسترسی داشته باشند.


البرزی با اشاره به اینکه مجموعه عباس آباد بهشهر قابلیت سرمایه گذاری میلیاردی دارد گفت:سرمایه گذارهایی از کشور ترکیه و همچنین سرمایه گذارهای داخلی با شرکای خارجی در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند که در حال مطالعه و بررسی برای زودبازده ترین طرح در این حوزه هستیم.

وی در خصوص  تعطیل شدن کشتارگاه سنتی بهشهر و چگونگی ذبح دام در این شهر اظهار داشت: در نشستی با حضور استاندار و فرمانداران و شهرداران شهرهای نکا ، بهشهر و گلوگاه مقرر شد در شرق مازندران برای این سه شهرستان کشتارگاه بهداشتی و مورد تایید شبکه دامپزشکی استان و با مشارکت اتحادیه های توزیع گوشت احداث شود.

فرماندار بهشهر گفت: زمینی برای احداث این کشتارگاه منظور شده که شبکه دامپزشکی در حال بررسی است.

البرزی  تصریح کرد: روز گذشته در مجموعه کشتارگاه سنتی که تعطیل شده بود کلنگ احداث سالن آمفی تئاتر ارشاد بهشهر در این منطقه زده شد.


وی افزود: فضای کشتارگاهی که مکان آلوده اي بود ، تبدیل به محل فرهنگی می شود.


البرزی با بیان اینکه شبکه دامپزشکی به نحوه توزیع گوشت در مکان های عرضه نظارت می کند یادآور شد:مقرر شده فعلا قصابان در یکی از کشتارگاه های مورد تایید شبکه دامپزشکی ، ذبح گوشت بهداشتی را انجام دهند.



    ©2013 APG.ir