تعداد بازدید: 3286

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 25 بهمن 1389-0:40

مسئولان پدران مردم هستند-طاهايي

دولت احمدي نژاد بدون حاشيه و کارامد است-توديع معنا ندارد-در آينده نزديك مشكلات نساجي مازندران و البرز مركزي مرتفع مي شود- اميدوارم در طول خدمت اداري من شهرستان قائم شهر به عنوان شهرستان نمونه و توسعه يافته مبدل شود.(گزارشي از مراسم توديع و معارفه فرماندار جديد قائم شهر)


مراسم توديع و معارفه فرمانداران قديم و جديد قائم شهر روز شنبه هفته جاري با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، استاندار مازندران و نمایندگان حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

بنا بر گزارش رسيده از روابط عمومی فرمانداری قائم شهر به مازندنومه، معلــمي-نماينده مردم مازندران در مجلس خبــرگان رهبري و امام جمعه قائم شهر- ضمن اشاره به اين که انقلاب اسلامي توانست بر پايه امامت و ولايت، نظامي نو براساس  آموزه هاي قرآني بسازد و آن را به ساير كشورها صادر کند،افزود:اکنون سيد حسن نصــرالله  به شاگردي مقــام معظم رهــبري نائــل و بـدان افتخار مي كند.

عــزت اله اكبري- نماينده مردم قائم شهر ، سوادكوه ، جويبار و كياكلا در مجلس شوراي اسلامي-هم در اين جلسه ضمن خوب توصيف كردن فضاي كاري استان و تعامل مديران و مسئولان استاني و شهرستاني ، به خدمات صورت گرفته درخصوص جذب سرمايه گذاري خارجي اشاره و تاكيد كرد با حمايت هاي ويژه رياست محترم جمهور در آينده نزديك مشكلات نساجي مازندران و البرز مركزي مرتفع و از اين باب استان و شهرستان منتفع خواهند شد.

 وي دولت دكتر محمود احمدي نژاد را بدون حاشيه و كارآمد توصيف و تاكيد كرد : جمهوري اسلامي برخلاف اظهار نظر دشمنان ، قابليت تمام و كــاملي از نظام قـدرتمند اسلامي را داراست.

در ادامه سيد علي ادياني راد -ديگر نماينده مردم در مجلـــس- ضمن اشاره به رويــش جـديد مديران و مسئولان توانمند مازندراني و انتقال آنان به ساير استان ها و نقاط كشور تاكيد كرد: در اين گونه مراسم توديع معنا ندارد بلكه جابه جائي خدمت است كه صورت مي گيرد .

وي گفت : مازندران نياز به هيچ نسخه توسعه ندارد و اگر تمامي نهادهاي حكومتي با تلاش و جديت فراوان مصوبات دولت را اجرا و نمايندگان نيز با نظارت آنها را پيگيري کنند، استان مازندران و به تبع آن شهرستان قائم شهر به جهت آمادگي زيرساخت هاي توسعه ، همدلي و همگرايي مسئولان از موقعيت ممتاز و ويژه اي برخوردار است.

در ادامه مهندس قلي زاده -فرماندار سابق قائم شهر و معاون برنامه ریزی استانداري خراسان شمالي- به نقش همدلي و همگرائي مسئولان در دوران تصدي خود در قائم شهر اشاره كرد و گفت : آنچه كه من در زمان خدمتم در قائم شهر انجام دادم تلاش به رسم سربازي نظام و با تبعيت از ولايت بوده كه با همكاري و تلاش نمايندگان محترم مجلس ، مسئولان محترم استان و شهرستان توانسته ايم كارها و اقدامات خوبي را در اين شهرستان انجام دهيم.

وی اظهار داشت : اگر نتايج خوبي حاصل شد به سبب خروج از خودمحوري و همكاري و همفكري تمام دست‌اندركاران اجرايي شهرستان قائم شهر خصوصا کارشناسان و همکارانم در فرمانداری بود.

بر اساس اين گزارش،طاهايي، استاندار مازندران هم در این مراسم، افتخار نظام را تاسي گرفتن از مسير امامت و ولايت دانست و استان مازندران را نقطه عطف دفاع مقدس عنوان كرد و گفت: بعد از چند سال كه جنگ در بن‌بست قرار گرفته بود و بعد از عمليات حصر آبادان و فتح خرمشهر، انجام عمليات والفجر 8به دست مازندراني‌ها انجام شد.

 وی توديع را وديعه اي به انسان جهت انجام وظيفه از ناحيه اي به ناحيه ديگر دانست و اعلام كرد : مسئوليتي كه به امانت به ما سپرده شده به شخص ديگري واگذار مي شود و تكليف سنگيني از اين باب بر دوش مسئولان قرار داده كه همگان بايد به نحو احسن اين تكليف را انجام دهند.

مهندس طاهائي استاندار مازندران از مسئولان به عنوان پدران مردم ياد كرد كه بايد دلسوزانه نسبت به رفع مشكلات آنان اقدام کنند.

استاندار مازندران رويكرد خود در انتصاب فرمانداران را معطوف به دو نكته دانست و تاكيد كرد: سرمايه‌هاي انساني هر شهرستان و حتي‌الامكان تجربه خدمت افراد در حوزه وزارت كشور دو رويكرد محوري انتصابات است.

علی پیر فلک نیز در اين مراسم طي سخناني با اشاره به ظرفيت بالاي شهرستان قائم شهر در زمينه رشد و توسعه اظهار داشت: با تمام وجود در انجام تكليف محوله اداي دين خواهم كرد.

فرماندار جديد قائم شهر گفت: در شهرستان قائم شهر اقدامات ارزنده‌اي در بحث زيرساخت‌ها توسط دولت نهم و دهم انجام شد كه با توجه به فراهم بودن بستر رشد اميدوارم در طول خدمت اداري من شهرستان قائم شهر به عنوان شهرستان نمونه و توسعه يافته در استان مازندران و در بعد وسيع‌تر به شهرستان نمونه مناطق شمالي مبدل شود.

پيرفلك با تشكر از زحمات فرماندار سابق قائم شهر ادامه داد: قلي‌زاده از هيچ تلاشي براي اعتلاي شهرستان قائم شهر فروگذار نكرده و من اميد دارم بتوانم در حد توان خود ادامه دهنده راه او باشم.


  • يکشنبه 10 مهر 1390-0:0

    اگر پدر مردم اند پس چرا هیچ شانی جز خدمتگزاری ندارند؟!

    • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 26 بهمن 1389-0:0

      دست همۀ عزیزان درد نکنه انشاء الله ، فقط ایکاش فهرست وار از این خدمات ارزنده و آن امور زیربنایی انجام شده نیز ، جهت اطلاع و آگاهی عموم مردم یاد می شد ، تا مردم هم بدانند و آگاه باشند که چه خدماتی به آنها ارائه شده است . آدمیزاد فراموشکار است .

      • سه شنبه 26 بهمن 1389-0:0

        این امر حاکی از خود بزرگ بینی مسئولان است. از سوی دیگر چون خود مسئولین در هر رتبه ای با مسئولین دیگری سرو کار دارند، نشان از صاحب منصب سالاری غلیظ در بین ما ایرانی هاست. خدا به خیر کند.

        • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

          بابا شو درانی سره نون بخرین. کنجدی بوئه!

          • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

            مادر مردم كيه اين وسط؟

            • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

              توفيق ايشان در خدمترساني به مردم ولايتمدار قائمشهر را از خداوند متعال خواستاريم.

              • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0


                استاندار محترم مازندران می فرمایند : مسئولین پدران مردم هستند ! ..
                این تعبیر پذیرفتنی نیست . مسئولین فرزندان ملت و خدمتگزاران مردم اند .


                ©2013 APG.ir