تعداد بازدید: 2290

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 2 اسفند 1389-18:53

حجازي می رود یا می ماند؟

چند عضو شوراي شهر ساري بيان داشتند:شایعه در زمینه تغییر شهردار زیاد است-حجازي به مرحله بازنشستگی رسیده است-هنوز به جمع بندی نرسیدیم.


 زمزمه هایی مبنی بر تغییر شهردار ساری از سوی شورای شهر وجود دارد که به پایان رساندن سریع جلسه علنی اين هفته شورای شهر و ادامه نشست به صورت غیرعلنی با شهردار ، این شائبه را دامن زد.

خبرنگار مازندنومه در این خصوص با چندتن از اعضای شورای شهر ساری گفت و گو کرد. فرامرز نقیبی  گفت : اعضای شورا هنوز در این رابطه به جمع بندی نرسیده اند.

وی با بیان اینکه شاید نظر برخی از اعضا به تغییر مدیریت در شهرداری ساری باشد یادآور شد: من هنوز به این نتیجه نرسیده ام.

جمال باقری در این رابطه به مازندنومه گفت:بعضی از اعضای شورا نقطه نظرات و انتقادهایی نسبت به شهردار داشتند اما هنوز به جمع بندی نرسیده اند.

وی با اشاره به اینکه این انتقادها قبلا هم مطرح بود یادآور شد: اعضای شورا گله هایی داشتند و می خواستند با شهردار صحبت کنند.

 این عضو شورا خاطرنشان کرد: اگر تصمیم به برکناری شهردار باشد اعضای شورا بدون حضور شهردار تصمیم می گیرند.

 وی با اشاره به اینکه شایعه در زمینه تغییر شهردار زیاد است افزود:شهردار برای دوره چهارساله انتخاب شده و اکنون که دوره شورا شش ساله شده بعضی دوستان زمزمه هایی مبنی بر تغییر شهردار در پایان مدت چهارسال خدمت دارند.

باقری با بیان اینکه شهردار ساری به لحاظ اداری به مرحله بازنشستگی رسیده خاطرنشان کرد: صحبت حول همین محورها بود ولی فعلا جمع بندی خاصی نشده است.

وی با اشاره به اینکه نظر برخی اعضا بر تغییر شهردار است گفت: استیضاح شهردار توسط برخی از اعضای شورا دو سال قبل هم مطرح بود.

 باقری با بیان اینکه اکثریت اعضای شورا باید در این زمینه به جمع بندی برسند افزود: در جلسه بعدی شورا این مسئله بررسی می شود.

سید علی بهروش هم در این خصوص با بیان اینکه به جمع بندی خاصی نرسیدیم تصریح کرد: در نشست غیرعلنی سه شنبه این مسئله مورد بررسی اعضای شورای شهر ساری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای تغییر مدیریت در شهرداری پنج عضو شورا باید رای مثبت داشته باشند یادآور شد: هنوز به مرحله تصمیم گیری نرسیدیم.


  • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

    ساروی ریکای عزیزاینتا ره ناتی بزرگترین وگت ترین وجول ترین وپربادترین و...ترین سدبادی خاورمیانه که معلوم نیه ونه باد چه چی باد هسه

    • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

      کل شیء هالک الا وجهه
      انا لله و انا الیه الراجعون
      ان الملک یبغی مع الکفر و لا یبغی مع الظلم
      ان اکرمکم عندالله اتقیکم
      ان الدوله نداولها بین الناس
      خاطر جمع باشید قدرت سیاسی و اجتماعی و مسئولیت ها بین افراد دست به دست می شوند و هزچکس برای اقامت دائم در پستی تضمین نشده است. منتهی باید روحیه ها این باشد که بینی و بین الله اگر مسئولی خدمت کرد بی جهت و ظالمانه تخریبش نکنیم و اگر کاستی هایی داشته فقط به آن کاستی ها و راه حل هایی که می توانست بهتر کار بکند اشاره کنیم.
      خدا ما را از منصفین و معتدلین قرار دهد.

      • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

        قربونت برم ساروی ریکا جان! کسی که اینهمه از ساری و از اهالی شورای شهر و از اعمالشون خبر داره برام بگو چه کرده در مقابل کار کردنها و نکردنها و اعترافا و عذر خواهیهاشون؟ من اره غریبه ام ولی سالهاست که دارم برای شهرتون یه گوشه کار میکنم و تازه به قول شما حق اظهار نظرو هم ندارم اما شما بیا این ادمارم به نخ تسبیح بکش ببین همه از جنس هم نبودن و نیستن؟ من غریبه بهت میگم که بقول معروف خانه از پای بست ویرونه و نخواه و نزار سر شما ساروی ریکارو با این لفاظی ها گرم کنن....!البته نسخه هم نمیدم که چیکار کنی فقط میخوام ساده نباشی و علی و یارعلی رو تشخیص بدی .....کوجه ی کاری ریکا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///

        • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

          ممکنه حجازی عملکرد کاملا مثبتی نداشته باشه اما نسبت به شهرداران قبلی فعالیتهای بیشتری انجام داده و علاوه بر آن تغییر پی در پی مدیران اثرات بسیار منفی بر سازمانهایی مثل شهرداری که با خدمات شهری و زندگی مردم ارتباط دارند خواهد گذاشت. حسینی از ساری

          • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

            دوست غریبه! شماکه غریبه هستید و از گذشته ی ساری خبری ندارید، لطفا نظر ندهید! عملکرد حجازی کاستی هایی هم دارد، اما نسبت به شهرداران گذشته بسیار تغییرات زیادی پیدا کرده و اقدامات بسیار زیربنایی انجام داده اند. من یک ساروی هستم و نویسنده ی پایین تا حدود زیادی درست میگه. شما حتی از شورای شهر هم خبر ندارید که چه دست گل هایی به بار میارن! پس بهتر است شما که شناختی از ساری ، حجازی و شورای شهر ندارید، نظر ندهید!

            • دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

              من یه غریبه ام که ساکن ساری شدم و از جنس ادماش خبر ندارم ولی این اقا که یه چیزائی این پائین گفته گویا از خودشونه...حالا این وری یا اون وریش بمانه جان کلام اینه که هرکه را چند روزه نوبت است و فرصت بستن بار پس بزاریم این اقا در پست شهردار بمونه و چند باری که اعتراف کرده کاری از پیش نبرده شاید در مجال اتی یه کاری کرد....اخه هر ادم جدید که بیاد حتما میگه قبلیا گند زدن و من باید ماله بکشم....

              • دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                بله ، حق با دوستان شورای شهر است! حجازی را بردارید! کاری برای شهر که نکرد! یک آدمی بیاورید که توی گروه خودتون باشه! بازم گند بزنه به شهر بره!
                یکی اومده که داره کار می کنه، زیرپاشو خالی کنین!
                من نمی دونم فلفسه ی وجودی شورای شهر چیه؟! جزاینه که هرکی پولش بیشتر ، رایش بیشتر؟! جزاینه که نون خوری واسه چند نفر درست شده؟! جزاینه که دوستان برای مجلس طمع می کنن؟! جزاینه که بار خودشونو می بندن؟!


                ©2013 APG.ir