تعداد بازدید: 2415

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 اسفند 1389-20:46

سرپرست شهرداري آمل:مقابله با فساد را واجب مي دانم

احمد امير سليماني گفت : از روزي كه بنده به عنوان سرپرست شهرداري آمل معرفي شدم،مقابله با فساد اداري و مالي را بر خود واجب دانسته ام-اميري-مدير کل آموزش وپرورش مازندران- گفت:500 مدرسه با ظرفیت چهار هزار کلاس در مازندران در نوروز 90 آماده اسکان فرهنگیان کشور است.


به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-احمد امير سليماني گفت: امروز ساختن پل و راه كار مشكلي نيست بلكه كار مهم ساختن درون انسان است.

 وي در ديدار با فرزندان شاهد شهرداري آمل اظهار داشت: انتظاري كه از فرزندان شاهد داريم اين است كه همانند پدران شان راه ايثار و فداكاري را با توجه به شرايط روز جامعه ادامه داده و اين فرهنگ را به شهروندان منتقل كنند .

*آماده سازی 4000 کلاس درس مازندران برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز


 خبر ديگر خبرنگار ما حاکي از آن است که به گفته مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، 500 مدرسه با ظرفیت چهار هزار کلاس در مازندران در نوروز 90 آماده اسکان فرهنگیان کشور است.

 "محمدعلی امیری با اشاره به تجهیز و آمادگی 10 مرکز بهداشتی درمانی در شهرهای ساری، بابل، آمل، بهشهر، بابلسر، تنکابن، شیرگاه، نور، نکا، قائم شهر و چالوس اشاره کرد و گفت: این مراکز به صورت شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

 امیری تصریح کرد: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 90 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه 89 لغایت دوازدهم فروردین 90 می‌توانند به ستاد اسکان در شهرستان‌ها و مناطق مازندران مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته آموزش و پرورش استان پذیرای 313 هزار مهمان در ایام تعطیلات نوروز بوده است خاطرنشان کرد: همکاران و همسران شهدای فرهنگی و بازنشستگان آموزش و پرورش جهت استفاده از مراکز اسکان از 50 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

 مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امسال 392 مدرسه با سه هزار و 70 کلاس درس شناسنامه‌دار شدند افزود: 350 کلاس با تجهیز یخچال، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف کلاس‌های میزبان قرار گرفته اند و امسال 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس استان جهت اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت.

 امیری خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگیان و مجتمع خزرآباد ساری برای سرویس‌دهی نهار و شام مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.



    ©2013 APG.ir