تعداد بازدید: 3227

توصیه به دیگران 2

جمعه 13 اسفند 1389-12:43

به نام مهدي

 وزير ارشاد دستور داد از جوان فداكار مازندراني که جان خود را براي نجات سه نفر از دست داد تجليل شود-دکتر حسيني پيشنهاد داد برخي فعاليت هاي فرهنگي هنري به نام مرحوم مهدي يوسف زاده انجام شود.


روزنامه كيهان در بيستم آبان امسال در صفحه شهرستان ها و در ستون يادداشت خبرنگار مطلبي را با عنوان" فداكاري را به باد نسپاريم "-كه توسط خبرنگار كيهان در ساري تهيه شده بود- انتشار داد.

اين يادداشت به فداكاري جواني مازندراني اختصاص داشت كه در شهريور 88 در ساحل بابلسر سه نفر را از غرق شدن نجات داد.

در يادداشت كيهان از مسئولان و تصميم گيران استان خواسته شده بود كه براي ترويج فرهنگ ايثار و نوعدوستي در ميان نسل جوان از اين جوان فداكار و خانواده اش تجليل شود.

با خبر شديم دكتر سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي پس از رويت يادداشت كيهان از حجت الاسلام والمسلمين سيد علي اكبر مسعود پرور، معاون حقوقي و امور مجلس خود خواسته است تا در يكي از همايش هاي فرهنگي و هنري استاني از خانواده مرحوم يوسف زاده تجليل شود و به نام وي برخي فعاليت هاي فرهنگي هنري انجام گيرد.

عباس مهدوي مدير روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در اين باره به مازندنومه گفت: با توجه به اهميت موضوع و تاكيد دكتر حسيني و پيگيري هايي كه از سوي حجت الاسلام ابراهيمي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران انجام گرفت، قرار شد در همايش ملي امير پازواري از خانواده اين جوان فداكار مازندراني با حضور مسئولان كشوري و استاني تجليل شود.

وي افزود: از سوي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تنديس فداكاري و نوعدوستي به خانواده مرحوم يوسف زاده اهدا خواهد شد.

مهدوي افزود: يك ماه پس از اين اتفاق، روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با يادداشت متعدد در رسانه ها از مسئولان استان و شهرستان بابلسر خواسته بود تا تجليل از مرحوم يوسف زاده را به پاس ترويج فداكاري در جامعه مورد توجه قرار دهند.

مراجعه شود به اين لينک هاي مازندنومه:

آقاي استاندار،فداكاري را به باد نسپاريم: http://www.mazandnume.com/?PNID=V10522

تجليل از فداکاري: http://www.mazandnume.com/?PNID=V10527

هنر عشق ورزيدن: http://www.mazandnume.com/?PNID=V10889

گفتني است، هادي ابراهيمي معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران در آستانه نوروز سال قبل به ديدن خانواده مرحوم يوسف زاده رفت و از وي تجليل كرد.

متأسفانه اين مهم از سوي مسئولان شهرستان بابلسر مورد توجه قرار نگرفته است.

با توجه به اينكه مرحوم مهدي يوسف زاده معيشت خانواده اش را تأمين مي كرد، والدين سالخورده وي از شرايط مالي مناسبي برخوردار نيستند و به سختي امرار و معاش مي كنند.

در آخرين روزهاي شهريور سال 88 در حالي كه مهدي در دكه اش مشغول به كار بود، فريادهاي ملتمسانه چهارتن از هموطنان در دريا توجه مهدي به خود جلب كرد.

وجدان و درون پاك مهدي طاقت نياورد و براي نجات غريق ها به آب زد. اين جوان فداكار پس از نجات 3 نفر از امواج متلاطم و سهمگين دريا، با شنيدن درخواست كمك شخص چهارم در حالي كه خستگي ناتوانش كرده بود به دريا زد و ديگر بازنگشت.

امواج دريا دقايقي بعد پيكر بي جانش را به ساحل هديه كرد.روحش شاد.


  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1392-0:0

    بزرگ بود و از اهالی امروز بود وبا تمام افق های باز نسبت داشت ولحن اب و زمین را چه خوب می فهمیدوهیچ فکر نکرد که ما میان پریشانی تلفظ درها برای خوردن یک سیب چقدر تنها ماندیم

    • جمعه 13 اسفند 1389-0:0

      اقا شما را بخدا اینگونه اخبار را رواج ندین چون ممکنه مسئولی یا مسئولینی بعد از ماهها متوجه بشن که یکی داره غرق میشه(خوب خبر دیر میرسه دیگه!) اونوقت بزنن به اب و مردم تو ساحل غش غش بخندن که یارو را باش...حالا؟ شما روزنومه چی ها دیگه شورشو دراوردین ها! برین ببینین رئیس جمهور مردمی و مهرورز ما دیگه چی داره که به مزایده بزاره..لنگه کفشی...جوراب پاره ای...شلوار کهنه ای..اخهشب عیدی خرج بهزیستی زیاده باید ازین طریق دربیاد............!


      ©2013 APG.ir