تعداد بازدید: 3262

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 16 اسفند 1389-13:23

روز دوم

در ادامه اعتراض سپرده گذاران تعاوني بهمن ايثار مبني بر بلوکه شدن موجودي حساب شان در شعبات اين موسسه مالي،صبح روز دوشنبه شمار ديگري از اين افراد جلوي استانداري مازندران تجمع کردند.


به گزارش مازندنومه،در اين تجمع که در ادامه تجمع روز گذشته صورت گرفت،ده ها تن از مردمي که در اين تعاوني حساب داشتند و هفته هاست نمي توانند موجودي خود را برداشت کنند،حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش،فراواني تجمع کنندگان باعث کندي و توقف کامل رفت وآمد در خيابان انقلاب و محدوده ميدان شهرداري شد که با حضور پرشمار پليس جمعيت متفرق شدند.

به گزارش خبرنگار ما حضور يگان ويژه و يگان موتورسوارها و ساير ماموران نيروي انتظامي باعث شده بود قبل از ظهر حمعيت پراکنده شود و برخي از معترضان در پارک نزديک استانداري و تعدادي نيز در بلوار ارتش منتظر بمانند.

مردم معترض خواستار حضور استاندار در جمع خود شده بودند اما از مقامات کسي به ميان جمعيت نيامد.

گفته شده يکي از مقامات ارشد استانداري براي پيگيري موضوع امروز روانه پايتخت شده است.


  • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0


    سجاد جان سخن شما کاملا" درست است .
    کفالت به معنای بر عهده گرفتن دین دیگری است یعنی مولی الموحدین باید به عنوان کفیل شرکت تعاونی بهمن ایثار به تعهدات این تعاونی عمل نماید . اما نکته قابل توجه ان است که من شنیده ام بعضی از سپرده گذاران از خیر وامشان گذشته اند که نباید اینطور باشد . ما باید با تمام وجود از حق خودمان دفاع کنیم و نگذاریم افرادی که از بانک و بانکداری چیزی نمی دانند اینطور با غرور و شعور مردم بازی کنند .

    • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

      ببین پولت رو بالا میکشن، اگه صدات دراومد، یگان ویژه و موتورسوار میارن ... اینست "عدالت"

      • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

        سلام .من یک جوان 31 ساله گرگانی هستم. 8 سال کاربه دور از خانواده کارکردم تا بتوانم هزینه عروسی و رهن منزل در تهران را فراهم کنم. به همین امید مبلغ 20 میلیون تومان که تمام سرمایه من بود را در تعاونی بهمن ایثار گرگان سپرده گذاری کردم. قرار بود عید عروسی باشد. اما حالا چه؟ آیا رئیس کل بانک مرکزی که فرمودند به ما ربطی ندارد می تواند پاسخگوی هزاران خانواده میل خانواده ما باشد. باور کنید نمی دانم چه کار کنم؟ تمام سرمایه من بود. مسئولین که دم از حمایت از اقشار ضعیف میزنند کجا هستند؟ استاندار گلستان کجاست؟ دادستان کجاست؟

        • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

          ديگه گندشو دراوردن. پول مردم رو خوردين. پس بدين ديگه؟
          وگرنه مردم كه نبايد فداي سياسي كاري شما بشن؟
          مولي الموحدين اگه مي خواد كفالت بگيره بگه ما امتياز بهمن ايثار رو مي خريم مردم هم پولشون اگه بدونن جاي امنيه خيليا صبر مي كنن ديرتر بگيرن يا وام بگيرن.
          كفالت چه صيغه اي؟ مگه بچه سر راهيي؟


          ©2013 APG.ir