تعداد بازدید: 3382

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 اسفند 1389-23:46

30 درصد مهمانان نوروزی، غیر فرهنگی بودند-بريماني

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت:مدارس ما در حالت آماده باش هستند تا در صورت اذحام مهمانان نوروزی بتوانیم جوابگوی آنها باشیم-اسکان فرهنگیان از بیست و هشتم اسفند انجام می شود.


 محمدمهدی بریمانی به مازندنومه گفت:اداره ناحیه دو آموزش و پرورش ساری رتبه نخست پروژه مهر را در استان به دست آورده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با بیان اینکه این اداره سال گذشته در برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان رتبه بیست و چهارم را کسب کرده بود یادآور شد:امسال در این زمینه رتبه برتر را کسب کردیم.

بریمانی در رابطه با اسکان نوروزی فرهنگیان تصریح کرد:اسکان فرهنگیان از بیست و هشتم اسفندماه آغاز و تا پایان 12 فروردین ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه 26 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه دو آماده پذیرایی از فرهنگیان هستند، افزود: این 26 مدرسه شامل 320 کلاس درس است.

 رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد ، سه مدرسه ویژه با 40 کلاس درس پذیرای فرهنگیان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این اداره در سال گذشته 14 هزار مهمان نوروزی را پذیرش کرد،خاطرنشان کرد:سال گذشته حدود 30 درصد مهمانان نوروزی ، غیر فرهنگی بودند.

 بریمانی اظهار داشت: علاوه بر این تعداد مدارس ، سایر مدارس هم در حالت آماده باش هستند تا در صورت اذحام مهمانان نوروزی بتوانیم جوابگوی آنها باشیم.

 آموزش و پرورش ناحیه دو مازندران بالغ بر 33 هزار دانش آموز دارد.



    ©2013 APG.ir