تعداد بازدید: 5032

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 23 اسفند 1389-16:54

جانعلی زاده حکم گرفت

طی حکمی از سوی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ، دکتر عسکر جانعلی زاده به مدت چهارسال به عنوان رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد.


 بنا بر گزارش ارسالي روابط عمومی دانشگاه نوشيرواني به مازندنومه،دکتر محمود احمدی نژاد در این حکم آورده: این درخواست به پیشنهاد وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه شد و به تصویب رسید.

بر اساس اين گزارش جانعلی زاده به مدت 15 ماه به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی بابل مشغول به فعالیت بوده است.

 دکتر عسكر جانعلي‌زاده متولد سال1344، عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و داراي تجارب و سابقه فعالیت های آموزشي، علمي، فني، پژوهشي و اجرایي است.

 وی دارای تحصیلات ليسانس رشته مهندسي عمران از دانشگاه گيلان ، کارشناسی ارشد رشته مهندسي خاك و پي (ژئوتكنيك) از دانشگاه روركي(Roorkee) هند و نیز دارای مدرک دكتري در رشته مهندسي خاك و پي (ژئوتكنيك) از دانشگاه يوميست (UMIST) انگليس است.

او دوره فوق‌ليسانس و دكتري، به عنوان بورسيه وزارت علوم و تحقيقات و فن‌آوري مشغول به تحصیل بوده است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مقالات متعددي را به چاپ رسانده‌ است كه از جمله آنان مي‌توان به مقالات چاپ شده در مجموعه مقالات دانشگاه هاي كمبريج، گلاسگو، منچستر و امپريال‌كالج نام برد.

به گزارش رسيده چاپ اين مقالات باعث شد كه وي در پايان دوره دكتري از درخواست دانشگاه كمبريج جهت ادامه كار دوره فوق‌دكتري و استخدام در آن دانشگاه بهره‌مند شود كه دکتر جانعلی زاده با انگيزه خدمت به ميهن به ايران بازگشت.

 رییس دانشگاه صنعتی بابل، اجراي طرح پايداري ترانشه 990 مشهد-سرخس، نظارت بر آناليز پايداري تونل 61 تهران- شمال، نظارت بر طرح پل تله زنگ و غيره، مشاور ژئو تكنيك در شركت ساختماني عمران تكلار (زيرنظر وزارت مسكن و شهرسازي)، نظارت بر كارهاي ژئوتكنيكي مربوط به پروژه‌هاي پل تنكابن و رامسر، حضور در كميته تخصصي زلزله در استان مازندران در راستاي مقاوم‌سازي، سازه‌ها در مقابل زلزله، دبيري علمي كنفرانس زلزله و ژئوتكنيك استان مازندران، مسئول پژوهشي بسيج اساتيد دانشگاه هاي استان مازندران از بدو تاسيس(1380)، بيش از 11 ماه خدمت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل و استاد نمونه بسیجی را در کارنامه خود دارد.

 وی همچنین در سال 1376 پس از پايان دوره دكتري و برگشت به ايران، به عنوان عضو هيات علمي دانشگاه مازندران مشغول به فعالیت شد و بلافاصله اولين كنفرانس سدهاي خاكي بزرگ ايران را در دانشكده فني و مهندسي نوشيرواني برگزار کرده است.

جانعلی زاده در ادامه در مدتي كمتر از شش ماه از زمان شروع به كار، از طرف گروه آموزشي عمران، به عنوان مديرگروه انتخاب شد و سپس از سوی رییس دانشگاه مازندران به عنوان معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه مازندران مشغول به خدمت شد.

 "دکتر جانعلی زاده" همچنین از سال 1384 ، به عنوان ریيس مجتمع آموزش عالي فني و مهندسي نوشيرواني بابل منصوب شد که در طول اين مدت در جهت تبديل مجتمع به دانشگاه صنعتي نوشيرواني پیگیری هایی را صورت داد كه خوشبختانه به كمك مجلس شوراي اسلامي و دولت سرانجام در تاريخ 18/9/85 همزمان با سفراستاني هيلت دولت به استان مازندران اين مجتمع به دانشگاه صنعتي بابل ارتقايافت.

بر اساس اين گزارش در اواخر همين سال نيز مجلس با رديف بودجه مستقل آن نيز موافقت کرد.

 کسب رتبه برتر غرفه نانو فناوری دانشگاه در جشنواره بین المللی فناوری در تهران، رتبه نخست آزمون کارشناسی ارشد توسط دانشجوی رشته مهندسی برق این دانشگاه در سال 89، کسب رتبه برتر در مسابقات زیردریایی های کنترل از راه دور در سراسر کشور، انتخاب دکتر "دومیری گنجی" -معاون پژوهشی دانشگاه- به عنوان دانشمند برتر جهان ، اختراع کوچک ترین میکروفن جهان از سوی عضو هیات علمی دانشکده برق ، انتخاب دانشجوی نمونه کشوری از دانشگاه نوشیروانی بابل در سال گذشته از سوی دفتر ریاست جمهوری و معرفی این دانشگاه از سوی بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری به عنوان یکی از مراکز نخبه پروری در کشور از جمله افتخارات بزرگ این دانشگاه در دوره مدیریت( سرپرستی) دکتر جانعلی زاده بوده است.


  • طلبه مهدی عنایت زادهپاسخ به این دیدگاه 2 0
    چهارشنبه 6 دی 1391-0:0

    با سلام و درود محضر مبارک اقای جانعلی زاده.وجود شما با این کمالات علمی و عملی ایجاب خرسندی در ما به وجود می اورد و شما رابه عنوان الگوی علمی برای خودمان می دانیم.قم المقدسه

    • چهارشنبه 25 اسفند 1389-0:0


      جانعلی زاده که ...نیست

      • شهرمند منصفپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 24 اسفند 1389-0:0

        ... گوارا باد! این حکم دکتر!

        • رضایی نیاپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 24 اسفند 1389-0:0

          درود بر همشهری ما دکتر جانعلی زاده.امیدوارم در کتارشان موفق باشند

          • سه شنبه 24 اسفند 1389-0:0

            آقای دکتر آدم شریفی است و به فکر مسایل کارکنان و دانشجوهاست.برای شان تندرستی آرزو می کنم.

            • سه شنبه 24 اسفند 1389-0:0

              یعنی از آقای جانعلیزاده بهتر در دانشگاه بابل وجود ندارد


              ©2013 APG.ir