تعداد بازدید: 3180

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 24 اسفند 1389-20:27

جعفري:وضعیت در حال بهبود است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت:دادستانی مسئول پاسخگویی مشکلات مالی تعاوني هاي اعتباری نیست/ به زودی نیز یکی از مسئولان امنیتی استان با حضور در رسانه ها درباره تعاوني هاي مسئله دار اطلاع رسانی خواهد کرد/ اعضای شورای تامین نباید در این زمینه گفت و گو کنند.

 


حجت الاسلام "اسدالله جعفری" به خبرنگار مازندنومه گفت: مسئولان استانی در حال انجام اقداماتی جهت حل و فصل مسئله هستند و ما هم به عنوان عضو شورای تامین نظرات خودمان را در جلسه ای که به همین منظور در مرکز استان تشکیل شده بود، ارایه داديم که برهمین اساس تصمیماتی گرفته شده است.

وی با بیان این مطلب که معضل به وجود آمده موسسات، قضایی نیست ؛ افزود: اعضای شورای تامین نباید در این زمینه گفت و گو کنند و در حال حاضر نیز با توجه به اینکه در آستانه عید قرار داریم ، فرصت خوبی برای دامن زدن به این موضوع نیست.

بر اساس اين گزارش،جعفري با بیان اینکه ما موظف به اطلاع رسانی و پاسخگویی در باره نتیجه جلسه شورای تامین استان نیستیم؛ خاطرنشان کرد: نتیجه جلسه شورای تامین باید از سوی مسئولان مربوطه استان ارایه شود و به زودی نیز یکی از مسئولان امنیتی استان با حضور در رسانه ها اطلاع رسانی خواهد کرد.

 وی با بيان اين که ممکن است به برخی از شیوه ها و عملکردها انتقادی وجود داشته باشد،یادآورشد: همه با هم باید با تمام توان به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشیم.

دادستان ساری با اشاره به اینکه خوشبختانه موضوع امنیتی نيست،افزود: وضعیت در حال بهبود است و هرگاه در راستای رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران پرونده ای تشکیل شود، دادستانی ورود پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ما در بابل،تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران تعاونی اعتباری وحدت بابل روز دوشنبه به اوج خود رسید.

همچنین این تجمع در شهرهای دیگری همچون فریدونکنار نيز صورت گرفت که در روزهای گذشته منجر به مسدود کردن خیابان اصلی شهر از سوی سپرده گذاران صندوق اعتباری بهمن ایثار شد که با دخالت نیروی انتظامی مردم متفرق شدند.

شنيده شده مسئول یک شعبه بهمن ایثار در آمل طی روزهای گذشته توسط سپرده گذاران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


  • سه شنبه 24 اسفند 1389-0:0

    دادستان : کسی است که به داد مردم برسد .

    یعنی چه که به دادستانی ارتباطی ندارد .....


    ©2013 APG.ir