تعداد بازدید: 3060

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 29 اسفند 1389-21:9

نوروزنامه(2)

بسته نوروزي مازندنومه:رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران+رييس دانشگاه پيام نور مازندران به سئوال هاي مازندنومه پاسخ مي دهند:رييسان دانشگاه هاي مازندران نوروز 90 را چگونه مي گذرانند؟


مازندنومه: سه سئوال را از دکتر محمدمهدی ناصحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و صادقعلي موحد منش رئیس دانشگاه پیام نور مازندران پرسيديم:

1-سال 89 چگونه گذشت؟ 2-سال 90 را چگونه ارزيابي مي کنيد؟ 3-عيد امسال را چگونه مي گذرانيد؟

پاسخ اين دو مسئول دانشگاهي را به اين سئوال ها بخوانيد.

-----------------------------

*

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رابطه با رشد شاخص های سلامت گفت: از جمله موفقیت های این عرصه ، کاهش تعداد مرگ و میر مادران بود.

محمدمهدی ناصحی با اشاره به اینکه در سال 88 تعداد 14 مورد مرگ مادر اتفاق افتاده بود افزود: با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، این رقم در سال 89 به سه نفر رسيد.

وی به استقرار نظام حاکمیت بالینی در سال 89 و افزایش رضایتمندی در بیماران اشاره کرد و یادآور شد: استقرار نظام حاکمیت بالینی برنامه جامعی است که حدود 40 درصد از آن در سال 89 اجرای شد.

 ناصحی ، توجه به ادامه روند استقرار نظام حاکمیت بالینی را مهم دانست و اظهار داشت: این برنامه را در سال های بعد هم ادامه می دهیم تا بیمارستان ها از نظر فضای فیزیکی ، تجهیزات و رسیدگی به بیماران، به حد قابل قبولی برسند.

 وی در رابطه به برنامه های سال 90 خاطرنشان کرد:سال 90 برنامه های مختلف حوزه آموزش و سلامت که در سال جاری پیگیری کرده ایم را ادامه می دهیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفته ایم ایام نوروز را در کجا سپری کنیم گفت:پس از هماهنگ شدن برنامه های استان ،چنانچه مشکلی وجود نداشته باشد برای مسافرت تصمیم گیری می کنیم و در غیر این صورت جایی نمی رویم.

*موحد منش:ديد و بازديد و سفر

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: سال 89 ، سالی سرشار از موفقیت در عرصه های مختلف آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی، عمران ، زیرساخت های فناوری اطلاعات و راه اندازی شبکه آموزش الکترونیک در سطح مراکز و واحدهای 18گانه دانشگاه پیام نور مازندران بوده است.

 موحدمنش در پاسخ به سئوال دوم ما با بیان اینکه سال 90 ، سال آغاز برنامه پنجم توسعه دانشگاه است تصریح کرد:در این سال قصد داریم به کیفی سازی سطح آموزشی دانشگاه ، توسعه فعالیت های پژوهشی و کارآفرینی، ارتقای سطح برنامه های فرهنگی و دانشجویی ، تجهیز و توسعه فضاها و امکانات از جمله آزمایشگاه ها ، کارگاه ها ، سایت کامپیوتری، سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت های آموزش مجازی ، توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی ، گسترش شبکه کتابخانه الکترونیک و دیجیتال در مراکز و واحدها بپردازیم.

 رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در پاسخ به این سوال که ایام نوروز را چه گونه سپری می کند، اظهار داشت: در یکی دو روز نخست عید ، طبق عرف و سنت به دید و بازدید خانواده و اقوام رفته و پس از آن چند روز به مسافرت خارج از استان می رویم.

 وی افزود: سه روز آخر تعطیلات نوروزی به سفر داخل استانی می رویم تا روز طبیعت سپری شود.



    ©2013 APG.ir