تعداد بازدید: 3087

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 21 فروردين 1390-23:50

شهردار ساري:درباره افزايش قيمت گاز،اطلاع رساني نکردند

در جلسه شوراي شهر ساري مطرح شد:بودجه شهرداری ساری به مبلغ 100 میلیارد تومان ابلاغ شده است/بهتر بود همزمان که دولت بر روی طرح هدف مندي کار کارشناسی انجام می داد ،افزايش هفت برابري قيمت گاز را هم به اطلاع مردم مي رساند/سازمان پارک ها در برخی موارد حتی نهال نارنج را هم خریداری می کند. 


به گزارش مازندنومه سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر ساری عصر یک شنبه با حضور سرپرست بانک تجارت مازندران و ريیس نظام مهندسی شهرستان ساری برگزار شد.

 رئیس شورای شهر ساری در این نشست گفت: اتاق فکری که در ماه پایانی سال گذشته ایجاد شد با حضور متخصصان و دانشگاهیان روند خوبی را طی می کند.

مهدی رضایی فرح آبادی افزود: می توانیم دوستان نظام مهندسی در حوزه شهرسازی را هم به این جمع اضافه کنیم تا شاهد بهبودی اوضاع و احوال شهری باشیم.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری ساری به مبلغ 100 میلیارد تومان ابلاغ شده که 70 درصد عمرانی و 30 درصد جاری است.

شهردار ساری در این جلسه با اشاره به فیش های گاز اظهار داشت: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از موارد خدمت رسانی است.

 سید علی حجازی با اشاره به اینکه بهای گاز مصرفی خانگی پس از اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها و آزاد شدن حامل های انرژی با افزایش متوسط هفت برابری مواجه بوده تصریح کرد: بهتر بود همزمان که دولت بر روی این طرح کار کارشناسی انجام می داد ، این موارد هم به اطلاع مردم رسانده می شد.

وی یادآور شد: در مدت 32 سال اخیر همواره مردم با نظام و دولت های وقت در ارتباط با اهداف و خواسته های دولت که جنبه قانونی داشت نهایت همکاری را داشته اند و اگر امروز عده ای از مردم از مبالغ زیاد بهای گاز گله مند هستند به دلیل اطلاع رسانی نکردن نهادهای مرتبط است.

شهردار مرکز استان با بیان اینکه تقریبا 50 درصد گاز مصرفی در خانه ها به هدر می رود خاطرنشان کرد: با آموزش می توان این هدر رفت را به حداقل رساند.

دیگر عضو شورای شهر ساری در این جلسه گفت: از نقاط ضعف سازمان پارک ها این است که تولید ندارند.

جمال باقری اظهار داشت: این سازمان در برخی موارد حتی نهال نارنج را هم خریداری می کند.


  • دوشنبه 22 فروردين 1390-0:0

    خب اگر نظر ابرازی اقای شهردار در مورد هفت برابری قیمت گاز درست باشد یکی بگوید به کدام یارانه نقدی میتوان این چاله را پر کرد؟ مردم را در سکوتشان نبینید.....همراهی انها هم حدی دارد و با اقداماتی... که از عهده هزینه های سرسام اور بر نمی ایید....پس... چون سخنان نمایندگان مجلس - نظیر انچه که دکتر محسنی گفته- از ان رفع اثر میکند این مردم سزاوار ستایش اند نه جفا!!!!!!


    ©2013 APG.ir