تعداد بازدید: 3698

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 31 فروردين 1390-20:49

جاسبي:آینده را پیش بینی نمی کنم

عبدالله جاسبي در گفت و گو با مازندنومه بيان داشت:مسائل غیبی را خدا می داند/درباره صحبت هاي رهبر اظهارنظر نمی کنم/ هر وقت به من پیشنهاد دادند تصمیم می گیرم/دانشگاه آزاد واحد ساری شرايط خوبي دارد.


عبدالله جاسبی صبح روز چهارشنبه جهت بازدید از دانشگاه آزاد ساری و افتتاح ساختمان دکترای پزشکی ، کارگاه برق و مکانیک و مسجد حضرت ولی عصر(عج) این دانشگاه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ما آیت الله طبرسی برای استقبال از وی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری آمده بود.

جاسبی در پاسخ به سوال کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه- مبنی بر اینکه آیا این آخرین سفر وی در مسند ریاست دانشگاه آزاد به مازندران است،گفت:آینده را پیش بینی نمی کنم و مسائل غیبی را خدا می داند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مازندنومه،درباره اظهار نظرهای فرهاد رهبر- یکی از سه عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد-که گفته بود ممکن است جاسبی هم یکی از گزینه های ریاست این دانشگاه باشد ، اظهار داشت: من درباره این مسائل اظهارنظر نمی کنم و هر وقت به من پیشنهاد دادند تصمیم می گیرم.

جاسبی در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ما در رابطه با عملکرد دانشگاه آزاد واحد ساری افزود: این دانشگاه تا اندازه ای عقب ماندگی های مرکز استان را برطرف کرده و شرایط خوبی دارد.


  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390-0:0

    امیدوارم خود جاسبی دوباره رییس بشه یا یکی از هم فکراش تا اون جای بعضیها بسوزه!

    • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390-0:0

      خود آقای دکتر نیاز گزینه مناسبی برای جایگزینی جاسبی هستند

      • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390-0:0

        دوستون دارم. ولي كلاستون رو پايين آورديد با اين رپرتاژ آگهي ايي كه برا جاسبي و نياز و... كار كرديد. از شما بعيد بود خيلي هم بعيد بود. يعني كفگير اينجور به ته تيگ خورد؟رسانه نباس مجيز گوي كسي باشد. هيچ كس. از دولت و مجلس و استاندار و ... گرفته تا جاسبي و... دوستون دارم ولي خيلي ضايع بود كارتون.


        ©2013 APG.ir