تعداد بازدید: 2389

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 4 ارديبهشت 1390-22:27

با چراغ خاموش

معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران گفت:برای همه حوزه ها برنامه ریزی می کنیم اما برای عرصه فرهنگ نیم ساعت هم فکر نمی کنیم/برای این جلسه اظهار تاسف می کنم/برای ناتوی فرهنگی نه مدل طراحی کردیم و نه استراتژی داریم/مجتمع های فرهنگی زیادی در استان ساختیم اما چراغ آنها را روشن نکرده ایم.


 به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-هادی ابراهیمی با بیان اینکه متاسفانه روزمرگی و بی برنامه بودن از آسیب هایی است که حوزه فرهنگ را تهدید می کند،گفت:برای همه حوزه ها برنامه ریزی می کنیم اما برای عرصه فرهنگ نیم ساعت هم فکر نمی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه بزرگداشت سوم خرداد خطاب به نماینده تربیت بدنی که برنامه مدونی برای اعلام در جلسه به همراه نیاورده بود ، اظهار داشت: این حرکت نشان می دهد بدون برنامه و صرفا جهت حضور ، در جلسه حاضر شده اید.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه برای حوزه فرهنگی سوژه تولید نشده،تصریح کرد:اگر قرار است جلسه با این کیفیت برگزار شود اصلا ضرورتی ندارد که نسبت به برگزاری آن اقدام کنیم.

وی یادآور شد: به عنوان کسی که سابقه حضور در عرصه فرهنگ را دارم ، برای این جلسه اظهار تاسف می کنم.

معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تاکید بر تشکیل شورای فرهنگی-اجتماعی جهت آمادگی در جلسات این چنینی است خاطرنشان کرد:متاسفانه برخی خالی از برنامه و بر اساس بداهه گویی در جلسات حضور می یابند.

 وی با بیان اینکه در کارزار ناتوی فرهنگی قرار داریم افزود:در جنگ نظامی عقبه و ابزار دشمن مشخص است اما در کارزار فرهنگی هیچ نشانی از دشمن نمی بینیم.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه برای ناتوی فرهنگی نه مدل طراحی کردیم و نه استراتژی داریم گفت:باید برای نسل جوان که تشنه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است برنامه تعریف کنیم.

وی نبود چارت معاونت فرهنگی اجتماعی را از مشکلات شهرداری های استان عنوان کرد و گفت: این معاونت می تواند فعالیت های گسترده ای در برنامه های فرهنگی اجتماعی داشته باشد.

 ابراهیمی تصریح کرد: مجتمع های فرهنگی هنری زیادی در استان ساختیم اما چراغ آنها را روشن نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار ما وی با بیان اینکه بی برنامه ها برای جلسه آینده برنامه ریزی کنند تا اجازه صحبت دهیم، افزود: افرادی که در این نشست برنامه دارند ، صحبت کنند.

معاون سیاسی استانداری مازندران خطاب به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که گفته بود " موضوع جلسه در دعوتنامه مشخص نبود " به یک نسخه از دعوتنامه که در دست داشت اشاره و خاطرنشان کرد: موضوع جلسه در دعوتنامه ذکر شده ضمن اینکه پیش از این باید برنامه ها تدوین می شد و اعتراض شما وارد نیست.

 ابراهیمی یادآور شد: قضاوت این جلسه را بر عهده خودتان می گذارم.

شایان ذکر است با وجود دعوتنامه قبلی و اعلام موضوع جلسه ، بسیاری از دستگاه های حاضر در این نشست برنامه جامع و کاملی برای بزرگداشت سوم خرداد ترتیب نداده بودند که باابراز ناخرسندی معاون سیاسی استانداری مازندران روبه رو شدند.

 از جالب ترین نکته هاي جلسه حضور نیافتن نماینده کمیته ایثارگران از اداره کل بنیاد شهید استان بود.


  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390-0:0

    آقاي معاون چه جوری هم به کارشان میرسند و هم دارند دکترا میگیرند؟واقعا به ایشان فشار وارد میشود.میگم لااقل مدرک را میگذاشتید سر فرصت دیگری

    • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390-0:0


      جناب معاون، موضوع تعاونیهای بهمن ایثار و وحدت چی شد؟ مگر قول نداده ای که در اسرع وقت مشکل حل می شود؟ تا کی ما باید صبر کنیم؟ لطفا زودتر پیگیر شوید


      ©2013 APG.ir