تعداد بازدید: 2620

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 12 ارديبهشت 1390-14:19

بازتاب يک يادداشت

توضيح روابط عمومي استانداري مازندران به يک يادداشت:اولين جشنواره خيران كتابخانه ساز استان مازندران لغو نشده، بلكه طي هماهنگي لازم با مجموعه اداره كل كتابخانه هاي مازندران،زمان آن به آينده اي نزديک موکول شده است.


 مازندنومه:در پي انتشار يادداشتي با عنوان"آقاي استاندار،چرا؟!"که نقدي بود به بر هم خوردن جشنواره خيران کتابخانه ساز استان،روابط عمومي استانداري مازندران توضيحي را براي ما ارسال کرده است که ضمن سپاس از پاسخگويي مسئولانه آقاي کمال رستمعلي-مدير اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران-متن پاسخ را عينا" براي مخاطبان ارجمند انتشار مي دهيم.

در اين جوابيه آمده که برنامه مزبور لغو نشده و زمان برگزاري آن به وقتي ديگر موکول شده است.در توضيح روابط عمومي استانداري مازندران چنين آمده:

"مدير محترم سايت مازندنومه

سلام عليكم ؛
 در پاسخ به انتشار مطلبي باعنوان"آقاي استاندار ،چرا؟" درآن سايت ،به اطلاع جنابعالي وخوانندگان محترم آن رسانه مي رساند، اولين جشنواره خيران كتابخانه ساز استان مازندران لغو نشده است بلكه طي هماهنگي لازم با مجموعه اداره كل كتابخانه هاي مازندران(چندين روز قبل از اعلام عمومي زمان برگزاري جشنواره)  ، مقرر شد درآينده اي نزديك اين مراسم در استان با برنامه ريزي دقيق تر اجرا گردد.
آرزوي سلامتي و توفيق روزافزون براي شما و مخاطبين گرامي تان را از خداوند منان مسئلت دارم."


  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390-0:0

    صحبت از عملکرد امثال آقای امام زاده نیست جای صحبت از خرده حسابهای شخصی هم نیست ........ مهم این است که یک برنامه غنی با یک هدف عالیه ای قرار بود در خدمت فرهنگ بومی مازندران قدم بردارد.. متأسفانه .......... متأسفاه از درک مسائل ابتدایی هم عاجزیم
    این خانه از پای بست ویران است.......

    • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390-0:0

      اقای محترم جرا ت داشته باش بگو اشتباه کردیم و بر روی ما به جهت انتقاد این مراسم را لغو کردیم ... راستی هزینه لغو مراسم از جیب مبارک چه کسی پرداخت میشود این است نتیجه امانتداری بهرحال روز قیامت باید جواب دهید

      • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:0

        آقای استاندار ، از اینکه حال امام زاده را گرفتید صمیمانه سپاسگزارم

        • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:0

          یادم مي آيد در زمان دولت نهم که بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنکي استان بود و امامزاده مدیرکل ارشاد استان/بزرگ نیا جشنواره آسیای میانه و قفقاز گرفته بودند در سالن ارشاد.خیلی مراسم بزرگی بود و از کشورهای آسیای میانه هم مهمان داشتیم.آقای امامزاده نکرد در چمد روز برگزاری همایش یک دقیقه بیاد پایین و آن مراسم را ببیند.فکر میکرد دینداری اش با نوای موسیقی وشعر مناطق ایران و کشورهایی مثل افغانستان و آذربایجان و تاجیکستان از بین میرود.آخر و عاقبت ادم بسته همین میشود که دوستان سابقش هم تحملش را نمی کنند.من به خراب شدن این جشنواره کاری ندارم اما توسعه فرهنگی در استان با اندیشه هایی که آقای امامزاده و دوستانی مثل ایشان دارند ایجاد نمیشود.

          • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:0

            من با کامنت آقای سعیدی موافقم.آقای امامزاده محترم،اما دلیل نمیشود چون رییس اش صفار هرندی وزیر شد اون هم مدیر کل میشد.ایشان در زمان ارشاد دل همه را خون کردند.وقتی رفتند بچه های ارشاد فقط شیرینی پخش نکردند.الان هم در کتابخانه ها همان رفتار را ادامه میدهند.آقای امامزاده به همان یادداشت نویس شان بپردازند و کار را به اهلش بسپارند.

            • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:0

              چه زمان و با چه کسی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان هماهنگ کردید؟ الله اعلم..........
              حداقل توجیه بی مورد نکنید.

              • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:0

                این همایش مثل وعده های قبلی استاندار ومعاونان ایشان علی الخصوص معاون سیاسی که قول هشت شورا دراداره کل فرهنگ داده بود وچهار شورا درحوزه معاونت سیاسی وجهان بدون صهیونیسم سال گذشته.بهرتقدیر کار حساب شده ومنطقی نبوده است .

                • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390-0:0

                  به نظر من افرادی مثل امامزاده چوب تندروی شان را میخورند.اینها در دولت اصلاحات تندروترین آدمها بودند و همصدای شب نامه نویسها و...در دوران اصولگراها هم مدتی خودشان را کنترل کردند و الان طاقت نیاوردند و به انتقاد از وضع موجود پرداختند.پیشنهاد میکنم ایشان به همان روزنامه کیهان بروند و. مطلب بنویسند و هرکس را که خواستند نقد کنند تا از اتهامات بری باشند.نمیشود نون این دولت را خورد و انتقاد هم کرد.

                  • عذر بدتر از گناهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    دوشنبه 12 ارديبهشت 1390-0:0

                    اگه به زودی شاهد برگزاری این مراسم بودید دو حالت ممکن است وجود داشته باشد:
                    1- استانداری برای فرار از جو سازی و فضا ساری رسانه ای تن به این مسئله خواهد داد.
                    2- استانداری با این مسئله بازی سیاسی کرده و قصد برگزاری آن را واقعاٌ ندارد و فقط برای اینکه به زمان نامعلومی برگزاری آن را حواله داده باشد این جوابیه رو به رسانه ها داده ولی هرگز این جلسه برگزار نخواد شد.
                    3- این رسم دستگاههای سیاسی است که موضوع رو کمی بپیچانند و همه را سر کار بگذارند و این جوابیه هم اشاره به همین حقیقت دارد که مسئول کتابخانه با این کار باید آرام بگیرد.


                    ©2013 APG.ir