تعداد بازدید: 3465

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:37

عباسي:خون سخنران آخر بر عهده خودش است!

وزير تعاون افتخار کرد که تنها عضو معلم کابینه دولت است/ سخنراني ها و کل برنامه از جذابيت هاي ناب خبري تهي بود/کريمي چیزي نگفت تا در گفت و گوي تلويزيون دستش خالی نباشد!/هدیه معلمان نمونه کشوری یک خودروی پراید از رئیس جمهور و یک سفر عمره مفرده از وزیر آموزش و پرورش بود.(حاشيه هاي مازندنومه از مراسم تجليل از معلمان نمونه)


مازندنومه:شامگاه دوشنبه ، معلمان نمونه استانی و کشوری مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری مورد تجلیل قرار گرفتند.حاشيه نگاري کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه- را از اين مراسم بخوانيد.

-------------------

- مراسم که با تاخیر بیش از یک ساعت شروع شده بود، پذیرای مهمانانی چون وزیر تعاون ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون ،معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ، معاون برنامه ریزی استانداری مازندران ،نماینده هاي مردم ساری و بابل در مجلس شورای اسلامی ، عضو شورای شهر ساری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعدادي ديگر از مسئولان بود.

-گفته شده بود این مراسم راس ساعت چهار آغاز می شود اما ساعت از پنج هم گذشته بود که برنامه آغاز شد که البته مهمانان هم دقایقی پس از تلاوت قرآن به محل مراسم تجلیل از معلمان نمونه رسیدند.

- این مراسم که قرار است در روزهای آینده از شبکه طبرستان پخش شود ، با اجراي یکی از مجريان برنامه روتين شبانه شبکه طبرستان همراه بود که بیشتر حالت نمایش داشت تا یک مراسم رسمی.

- با وجود چند مهمان سیاسی و فرهنگی، خبرنگاران انتظار داشتند با دست پر و با خبرها و گزارش هايي متنوع و جالب برگردند که این گونه نشد و سخنراني ها و کل برنامه از جذابيت هاي ناب خبري تهي بود.

- طبق روند معمول برنامه ها ، در این مراسم هم میکروفون ،حین اجرای سرود توسط دانش آموزان برای دقایقی دچار اشکال شد.

-سخنران نخست ، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بود،سپس شجاعی -نماینده مردم ساری- و بعد ابراهیمی-معاون سياسي و امنيتي استاندار-آن گاه کریمی فیروزجایی-نماینده مردم بابل- و در آخر هم جناب عباسي-وزیر تعاون-سخنراني کردند.

-سه سخنران اول در خصوص جایگاه معلم و شهید مطهری به ایراد سخن پرداختند. نماینده مردم بابل هم زیاد وقت نگرفت و وعده دیدار را به ساعت 21 پنج شنبه جاری سپرد که گویا گفت و گوی ویژه خبری در شبکه طبرستان دارد.خبرنگاري به شوخي مي گفت کريمي چیزي نگفت تا در گفت و گوي تلويزيون دستش خالی نباشد!البته نماينده بابل به کنايه اين جمله را گفت که:"احتمالا" شما صبح صدقه نداديد که گرفتار بلاي سخنراني ها شديد!"

- نوبت وزیر که شد،پشت تریبون گفت:"خون کسی که به عنوان نفر آخر سخنرانی می کند بر عهده خودش است"!

-عباسي افتخار کرد که تنها عضو معلم کابینه دولت است.

-سالن مراسم پر بود از صدای همهمه معلم هایی که همواره سر کلاس ها دانش آموزان را به سکوت دعوت می کنند. 

- در پایان این مراسم هم 29 معلم نمونه استانی به همراه سه معلم نمونه کشوری ، تجلیل شدند که هدیه معلمان نمونه کشوری یک خودروی پراید از رئیس جمهور و یک سفر عمره مفرده از وزیر آموزش و پرورش بود.



    ©2013 APG.ir