تعداد بازدید: 3781

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-0:49

لکه سياه

سرمايه گذار شهر بازي ساري:مساحت زمین واگذار شده 74 هزار متر عنوان شده اما زمینی که تحویل گرفتیم 68 هزار متر است-اگر  پس از ساخت و ساز در این زمین با مشکل مواجه شدم به چه کسی باید مراجعه کنم؟/رييس شوراي شهر ساري:چه کسی می خواهد جلوی کار شما را بگیرد؟-برای ما سخت است که به شعور حاضران در جلسه توهین می کنید/عضو شوراي شهر ساري:چون حرفی برای گفتن ندارید توپ را به زمین شهرداری می فرستید.


سرمایه گذار پروژه شهر بازی ساری ، مهمان سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر بود.به گزارش خبرنگار مازندنومه، احمد گل بابازاده در این نشست اظهار داشت: به عنوان سرمایه گذار دراین پروژه دچار خسارت شدیم.

 وی افزود: مساحت زمین واگذار شده به این پروژه 74 هزار متر عنوان شده اما زمینی که تحویل گرفتیم 68 هزار متر است.

 گل بابازاده با بیان اینکه سند تصحیح شده زمین هنوز تحویل داده نشده ، گفت: مجوز ساخت و ساز در این زمین به جهت اینکه در محدوده خارج از شهر قرار دارد،بايد توسط سازمان همیاری شهردرای های استان صادر می شد، در حالی که این مجوز توسط شهرداری صادر شده و چنانچه پس از ساخت و ساز در این زمین با مشکل مواجه شدم به چه کسی باید مراجعه کنم؟

 وی با اشاره به اینکه هر سرمایه گذاری خواهان بهره برداری از سرمایه خود است ، خاطرنشان کرد: اعضای شورا همین چند مورد را پاسخ دهند و سپس محکم می ایستیم و کار می کنیم و اگر کاستی هم داریم قبول می کنیم.

*جاي بسي تعجب

 رئیس شورای شهر ساری خطاب به سرمایه گذار پروژه شهربازی گفت: صحبت های شما برای اعضای شورا و خبرنگاران جای بسی تعجب دارد.

فرامرز نقیبی اظهار داشت: ما در زمین خودمان به شما مجوز دادیم ، چه کسی می خواهد جلوی کار شما را بگیرد؟

وی با بیان اینکه برای ما سخت است که به شعور حاضران در جلسه توهین می کنید ، یادآور شد:در همین زمینی که مدعی هستید 68 هزار متر است چه کاری انجام داده اید؟

 رئیس شورای ساری خطاب به سرمایه گذار با بیان اینکه صحبت های ما همه از روی درد است یادآور شد: ما باید جوابگوی مردم باشیم.

 نقیبی تصریح کرد: وقتی شما نتوانستید جواب هفت عضو شورا را بدهیم ، ما در مقابل 270 هزار نفر جمعیت ساری چه بگوییم ؟ مردم به ما نمی خندند؟

 وی افزود: پروژه شهربازی ، عملکرد شورا را زیر سوال برده است.

*باز توهين به شعور ما

دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه سرمایه گذار به شعور اعضای شورا و مردم شهر توهین کرده ، افزود: سرمایه گذار در مقابل اعضای شورا توهین آمیز صحبت می کند.

جمال باقری خطاب به سرمایه گذار پروژه شهربازی ساری ، خاطرنشان کرد: چون حرفی برای گفتن ندارید توپ را به زمین شهرداری می فرستید و این سوالات پرسیدن ندارد.

 وی با بیان اینکه جلسات متعددی با نماینده سرمایه گذار این پروژه داشتیم گفت: اگر این افراد نمایندگان شما نبودند که عذر بدتر از گناه است و اگر نمایندگان شما بودند ظرف 14 ماه گذشته باید مشکلات را مکاتبه می کردید و این موضوع نشان می دهد چه سیستم از هم پاشیده ای هستید که پس از 14 ماه نسبت به انعکاس مشکلات اقدام کرده اید.

 باقری یادآور شد: نماینده این سرمایه گذار 2 ماه قبل ، قول خریداری تجهیزات شهر بازی از چین را داده بود.

وی با بیان اینکه بر اساس همین صحبت ها به مردم قول بهره برداری از فاز نخست پروژه شهر بازی را داده بودیم ، اظهار داشت: روند اجرای این پروژه ، بدترین اتفاق و لکه سیاهی در کارنامه شورای شهر ساری بوده و تحمل اظهار این صحبت ها از سوی سرمایه گذار پروژه سخت است.

باقری با بیان اینکه نماینده سرمایه گذار اعلام کرده بود که 60 میلیارد تومان پول آماده برای اجرای این پروژه در اختیار دارند ، افزود: سرمایه گذار این پروژه جز خاکبرداری در زمین مورد نظر ، اقدام دیگری انجام نداده است.

 وی گفت: چه توهینی بدتر از این که قولی بدهیم و عمل نکنیم.

*اين کاره نيستيد

 شهردار ساری هم در این نشست اظهار داشت: کارشناسان وزارت کشور به من مراجعه کردند که سند را به اسم سرمایه گذار ، بزنم اما من مخالف این جریان بودم چراکه می دانستم این قرارداد راه به جایی نمی برد.

سید علی حجازی افزود: صورت جلسه تحویل زمین را به نماینده سرمایه گذار ، ارائه کردیم و اگر زمین تحت هر شرایطی دارای اشکال بود چرا نماینده سرمایه گذار صورتجلسه را امضا کرد؟

وی با بیان اینکه مگر زمین فروختیم که کم فروخته باشیم ، یادآور شد: پروانه ساخت و ساز در این زمین را شهرداری ساری و جایگاه حقوقی شهردار امضا کرده است ، این مسائل بهانه است و شما کننده کار نیستید.

شهردار مرکز استان گفت: اقدامات قانونی و قضایی برای خلع ید سرمایه گذار از زمین پروژه شهربازی ساری انجام شده است.


  • سه شنبه 23 اسفند 1390-0:0

    تا زماني كه ما جوانان ساروي نسبت به مسائل شهرمون بيتفاوت باشيم نتيجشم اين كارشكني هاي شهرداري ميشه.سرمايه كذارم كه وا دادين باز ما مونديمو شهر فقير و عقب موندمون

    • چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390-0:0

      من دیروز نوشته بودم که متاسفانه روحیه ای که در شهرداری ساری وجوددارد منجر به فرار سرمایه گذاران می شود و نمونه های زیادی در این زمینه وجود دارد. تنها در پروژه هایی که خود شهرداری از منابع مختلف پول می گذارد شرکت ها فعال هستند و سرمایه گذارانی که به امید آینده نامعلوم از برخوردهای شهرداری و طمع ورزی تعداد زیادی از عناصر حاکم بر شهرداری برا اعمال نفوذ و گرفتن ماهی مقصود بخواهند با این شهرداری و مجموعه آن کار کنند و به بهانه هایی واهی مورد تهاجم و تحقیر و تهدید قرار گیرند مایل نیستند و نخواهند بود در این پروژه ها سرمایه های خود را بکار بگیرند. چند تا سرمایه گذار را دیدید که راحت بتواند بر اساس قرارداد و بدون چشمداشت تعدادی از عناصر شهرداری و شورای شهر کاری را انجام دهند؟ سوال اساسی این است که آیا شورای شهر ساری می رود که محلی برای بستن اتهامات شود و نمی خواهد چشم خود را به روی رفتارهای شهرداری باز نماید که به تعهداتش عمل نکرده و اطلاعات غلط را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد و با لطائف الحیل مواردی را بر آنها تحمیل می کند و سپس مدعی می شود که اگر قبول نداشتید چرا امضاء کردید. قراردادهایی که بوی تحمیل های عجیب در آن به مشام می رسد که تعفن آن همه سرمایه گذاران را فراری خواهد داد.

      • سه شنبه 20 ارديبهشت 1390-0:0

        چرا نقد دیروز را منتشر نکردید؟


        ©2013 APG.ir