تعداد بازدید: 3567

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 25 ارديبهشت 1390-22:35

رقص رومانيايي

رييس تربيت بدني آمل گفت:سرانه ورزش در شهرستان آمل 45 سانت است/در خانه کشتی و سالن ورزشی مروارید به دلیل نداشتن آب و برق قفل زده شد/نيمي از باشگاه هاي ورزشي موجود در شهر آمل مجوز ندارند/در بعضی ار باشگاه ها مشروب و مواد نیروزا توزیع می شود/در یکی از باشگاه ها، جوانی براثر استفاده از مواد نیروی زا درگذشت.


 رئیس تربیت بدنی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد موفقیت های ورزشکاران آملی در سطح بین المللی و جهانی و بيان اين که فروردین امسال 5 مدال جهانی به دست امده است،گفت:در سال گذشته 13 مدال مسابقات جهانی و آسیائی، نصیب ورزشکاران آملی شد.

به گزارش عليرضا عزيز کمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل- جمشیدهاشم پناه در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در زمینه نبود یک روابط عمومی کارآمد گفت: به دلیل نبود اطلاع رسانی دراین بخش ما نتوانستیم حق ورزشکاران آملی را به خوبی اداکنیم.

 وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص اعتبارات عمرانی و سرانه ورزش افزود: بودجه عمرانی برای سال90 بالغ بر 600 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته ایم .

رييس تربيت بدني آمل تصريح کرد:سرانه ورزش در شهرستان آمل 45 سانت است که امیدواریم تا برنامه پنجم آن را به 75 سانت برسانیم.

 وی افزود: خانه کشتی و سالن ورزشی مروارید افتتاح شد ولی به دلیل نداشتن آب و برق در آن قفل زده شد!

هاشم پناه با انتقاد از همکاری نکردن مسئولان قضائی و نیروی انتظامی شهرستان نسبت به بستن باشگاه های غیر مجاز گفت: 50 درصد باشگاه های موجود شهرستان فاقد مجوز هستند که با وجود نامه نگاری هاي متعدد به اداره اماکن نیروی انتظامی و ارسال لیست باشگاه های مجاز تاکنون اقدامی صورت نگرفته است .

وي ضمن اشاره به اين که بعضی از مواقع با 110 هم تماس مي گيريم،اما هیچ همکاری با ما نمی شود،افزود:در بعضی ار باشگاه ها مشروب و مواد نیروزا توزیع می شود وحتی از کشور رومانی مربی رقص آوردند که به خانم ها به جاي اموزش آيروبيک، رقاصی آموزش می داد!

 هاشم پناه تصريح کرد:در یکی از باشگاه ها، جوانی براثر استفاده از مواد نیروی زا درگذشت.


  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

    این خانم کی اومد که ما بیخبر ماندیم؟راستی از رومانی اومد واسه رقص؟!!!ما اینجا از این قماش کم نداریم؟چرا وارد کردیم؟!!!


    ©2013 APG.ir