تعداد بازدید: 3543

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 26 ارديبهشت 1390-0:28

تير غيبي!

جوان 24 ساله بابلسری مورد اصابت گلوله سلاح کلاشینکوف قرار گرفت و در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری شد-در چد روز گذشته برخي از نيروهاي مسلح در منطقه مشغول تمرين تيراندازي بودند.


به گزارش مازندنومه،جوانی به نام "کامیار حسین خانی" داخل مغازه جوشکاری خود،مقابل نیروی هوایی بابلسر(آموزشگاه شهید قصابیان) مشغول به کار بود که گلوله ای سقف(ایرانیت) مغازه را سوراخ کرده و به قسمت راست جمجمه وی برخورد کرد.

بر اساس اين گزارش، این جوان بعد از بروز حادثه توسط مردم به بیمارستان شفاي بابلسر منتقل و سپس به علت جراحت عمیق در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری شد.

 "کامیار حسین خانی" در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:ابتدا تصورم این بود که تکه فلزی شبيه بریده آهن به سرم اصابت کرد که بعد از عمل جراحی پزشکان و پيدا شدن مرمی(فشنگ)در سرم و نيز بررسی خانواده ام در مغازه،متوجه شدیم که حادثه بر اثر گلوله بوده است.

 این مجروح ادامه داد: روزی که گلوله خوردم در سواحل بابلسر تمرین تیر اندازی، توسط نیروهای مسلح انجام می شد که بعد از نیم ساعت این واقعه رخ داده است.

خاطرنشان مي کنيم بعد از حادثه ماموران نیروی انتظامی برای تهیه گزارش به محل حادثه اعزام شدند.

گفتني ست هم اکنون حال "کامیار حسین خانی" روبه بهبودی است و به وی اجازه ترخیص از بیمارستان داده شده است.


  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

    شانس آورد که کشته نشد.وگرنه هیچکس پاسخگو نبود.شبیه جوک است این ماجرا،نشسته و باشی در خیال خودت یک دفعه تیر کلاش بخوری!!!

    • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390-0:0

      خودشون می دونن خودشونم عین خیالشون نیست آدمی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد

      • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390-0:0

        خدا رو شکر بخیر گذشت


        ©2013 APG.ir