تعداد بازدید: 4135

توصیه به دیگران 1

جمعه 30 ارديبهشت 1390-21:54

موج بيداري

سخنرانی نماینده جنبش وفاق ملی بحرین مورد توجه حاضران قرار گرفت/ شبکه المنار ، پرس تی وی ، فلسطین الیوم و شبکه العالم هم به پوشش این مراسم پرداختند/ بالغ بر هزار نفر در این همایش حضور داشتند.(گزارشي از همايش بین المللی بیداری اسلامی،سرآغاز جهان بدون سلطه )


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را نتیجه انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش مازندنومه هادی ابراهیمی در همایش بین المللی بیداری اسلامی سرآغاز جهان بدون سلطه گفت:جریان بیداری اسلامی در حیات خلوت سلطه گران و استبداد هم ظهور یافته است.

 وی با تاکید بر دفاع از جریان های مردمی در خاورمیانه تصریح کرد:دشمنان برنامه های سازمان یافته ای در منطقه داشتند که این برنامه ها با موج بیداری اسلامی ، نقش بر آب شد.

 ابراهیمی ، با بی سابقه دانستن قیام های منطقه ، اظهار داشت: قیام های منطقه راهی برای دستیابی به انقلاب جهانی است.

وی یادآور شد: موج بیداری خاورمیانه متاثر از انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان جوانان مازندران در حاشیه برگزاری این همایش به مازندنومه گفت:این همایش در درجه نخست مبنی بر فرمایش مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند خیزش های اسلامی اروپا را در می نوردد.

روح الله معافی افزود:این همایش با هدف واکاوی و بررسی مقولات سیاسی اجتماعی در جنبش های اخیر کشورهای منطقه و نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی در بیداری اسلامی برگزار شد.

وی یادآور شد: تاثیر انقلاب اسلامی بر سایه ملت ها و به ویژه نقش جوانان در بیداری اسلامی از دیگر اهداف این همایش بود.

معافی تصریح کرد:سخنرانی خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران ، ناصر ابو شریف نمیانده جهاد اسلامی در ایران ، حسین رویوران معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و شیخ علی کرب بابادی نماینده جنبش وفاق ملی بحرین با ترجمه فارسی به صورت نرم افزار چند رسانه ای به همراه یک کتابچه در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

 وی اظهار داشت: نخستین همایش بین المللی بیداری اسلامی سرآغاز جهان بدون سلطه با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

 رئیس سازمان جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در این همایش کتابچه ای به عنوان "موج بیداری" برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهان اسلامی و سخنان رئیس جمهوری در اجلاس ضد نژاد پرستی دوربان 2 با عنوان "ندای عدالت" در اختیار حاضران قرار داده شد.

 وی با اشاره به حضور حسین اسرافیلی -شاعر مقاومت- در این همایش افزود:اصحاب رسانه ، خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، دانشجویان ، دانش آموزان و گروه های مردمی در این همایش حضور داشتند.

حاشيه ها

- در حاشیه برگزاری این همایش ، نمایشگاه عکس از جنبش های مردمی کشورهای خاورمیانه و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص پیش بینی بیداری اسلامی در منطقه ، برای علاقه مندان برپا شده بود.

- سخنرانی نماینده جنبش وفاق ملی بحرین مورد توجه حاضران قرار گرفت.

-به جز رسانه های داخلی اعم از مکتوب ، مجازی و شبکه مازندران ، شبکه المنار ، پرس تی وی ، فلسطین الیوم و شبکه العالم هم به پوشش این مراسم پرداختند.

 -حضور خودجوش اقشار مختلف مردم هم در این همایش چشمگیر بود.

- عباس زاده مشکینی -مدیرکل سیاسی وزارت کشور - از دیگر مهمانان این همایش بود.

-با توجه به همزمانی برگزاری این همایش با کنگره سعید العلما، بالغ بر هزار نفر در این همایش حضور داشتند.



    ©2013 APG.ir